U Rijeci, gradu kulture i dobre glazbe, 28. i 29. ožujka 2015. godine održan je i Hairstyle News festival. Više od 60 vrhunskih frizerskih stručnjaka pokazalo je na ovogodišnjem 12. po redu Hairstyle Newsu da je edukacija ključ njihovog poslovnog uspjeha i opstanka. U prilog tome govori i praksa koja svakodnevno dokazuje kako su talent i škare samo dio poslovnog uspjeha svakog frizera.

RIJEKA | 28. – 29. 3. 2015.
Fotografije: Fiorentin Studio Photography


Uspjesi brojnih frizerskih poduzetnika svjedoče o tome da se svakodnevni problemi kao što su pitanja: kako privući klijente, kako kreirati održivu cjenovnu politiku, kako smanjiti preopterećenost salona zbog nižih cijena usluga ili kako motivirati zaposlenike, mogu uspješno prebroditi obogaćivanjem usluga te ulaganjem u edukaciju sebe i svojih zaposlenika. Klijenti osjete naš poduzetnički duh, odlučnost, poslovnu strast i rado se s povjerenjem prepuštaju stručnim frizerima koji prate modne i tehnološke trendove.

„Edukacija je alfa i omega bilo koje struke, a posebno frizerske. Edukacijom povećavajmo samopouzdanje i zadovoljstvo zaposlenika, poslovnu efikasnost te nivo znanja cijelog salona što je nužno za stvaranje dodatne vrijednosti u poslovanju. Hairstyle News festival dokazuje da frizerska struka prati svjetske trendove, ali i kreira nova znanja koja će slijediti budući naraštaji uspješnih frizera,” izjavio je za ovu priliku Denis Vidović, organizator Hairstyle News festivala čiji je generalni pokrovitelj ove godine bio profesionalni frizerski brend Indola, a pokrovitelji su bili brandovi Subrina Professional i Macadamia Professional.

HAIRSTYLE NEWS 2015 – FOTO GALERIJA: Izlagači, posjetitelji i atmosfera na sajmu

Izlagači, posjetitelji i atmosfera na sajmu

 


IZLOŽBA – PRODAJA SNOVA

Festival je otvoren 27. ožujka 2015. godine izložbom suvremene hrvatske modne fotografije nazvane Prodaja snova. Kroz modne fotografije prikazana je simbioza frizerske i modne industrije. Selektorica izložbe bila je Sandra Vitaljić, a autori fotografija bili su: Mare Milin, Ivana Vučić, Marko Grubišić, Mladen Šarić, Bruna Kazinoti, Romano Decker i Dejan Kutić te Sanja Bistričić.

FOTO GALERIJA: Otvorenje izložbe suvremene hrvatske modne fotografije – PRODAJA SNOVA

Otvorenje izložbe suvremene hrvatske modne fotografije – PRODAJA SNOVA

Otvorenje izložbe suvremene hrvatske modne fotografije – PRODAJA SNOVA

 


SEMINARI NA VELIKOJ I MALOJ POZORNICI

U sklopu edukativnog festivalskog programa premijerno su predstavljene kolekcije kreativnih timova koji su nastupali na velikoj festivalskoj pozornici: Indola, Subrina Professional, Davines, ZGAT Academy, The Barbers i Kapetan Brko, Idea Academy te na Look&Learn seminarima na maloj pozornici u Galeriji Kortil na kojoj su nastupali timovi: Indola, Mič Styling Academy, Green Deco te Stevo Hair Academy.

FOTO GALERIJA: Look&Learn seminar: INDOLA – KOLEKCIJA STREETSTYLE
FOTO GALERIJA: Look&Learn seminar: MIČ STYLING ACADEMY – KOLEKCIJA IMMUNE
FOTO GALERIJA: Look&Learn seminar: GOSPON FULIR – Povratak muškog oldschool stila
FOTO GALERIJA: Look&Learn seminar: STEVO PAVLOVIĆ – MASTERCLASS ŠIŠANJA I BOJENJA KOSE

Look&Learn seminar - Mič Styling Academy

Look&Learn seminar – Mič Styling Academy

 


STRUČNI SEMINARI NA VELIKOJ POZORNICI

Indola tim sa svojom Streetstyle kolekcijom dočarao je trend gradskih ulica, a njihov atraktivan program dodatno je začinio glazbeni nastup Bojana Jambrošića.

FOTO GALERIJA: Stručni seminar: INDOLA – KOLEKCIJA STREETSTYLE

Stručni seminar: INDOLA – KOLEKCIJA STREETSTYLE

Stručni seminar: INDOLA – KOLEKCIJA STREETSTYLE

Subrina Professional tim predstavio je kolekciju ženskih frizura nadahnutu plesom – Project Dance, te mušku kolekciju The Knot inspiriranu nordijskim ribarima.

FOTO GALERIJA: Stručni seminar: SUBRINA PROFESSIONAL Kolekcije za 2015 – Project Dance & The Knot

ZGAT Academy tim predstavio je Beam project, kolekciju koja je kreativno ispreplela svjetla i boje te stvorila jedinstvenu svjetlosnu i glazbenu čaroliju. Uz kombinaciju krojeva, boja, tekstura i pokreta kreiran je nadrealni svijet elegantnih, dinamičnih i pomalo futurističkih oblika.

FOTO GALERIJA: Stručni seminar: ZGAT ACADEMY – KOLEKCIJA BEAM

U sklopu nastupa branda Davines predstavila su se dva tima. U prvom dijelu nastupio je Claudio Zanoni, Davinesov nacionalni trener i voditelj tehničkog tima za razvoj i napredovanje. U drugom dijelu seminara nastupili su Darko Purić i Vlasta Menges koji su predstavili svoju Serious game kolekciju koja spaja prijateljstvo, kreativnost i strast istraživanja kompatibilnosti između boja i oblika.

FOTO GALERIJA: Stručni seminar: DAVINES – KREATIVNO STVARANJE!

Kolekcija IDEA Academy tima pod nazivom Aqua inspirirana je vodom koja je esencija života, ali njezino tekuće stanje ima morfološku sposobnost preuzimanja različitih oblika i vizualnih formi reflektirajući tako obrise formi i boja koje ispunjava.

FOTO GALERIJA: Stručni seminar: IDEA ACADEMY – KOLEKCIJA AQUA

 


VEČER S FRIZERSKIM ZVIJEZDAMA

Bogat festivalski program veličanstveno je zaokružen večernjim programom pod nazivom – Večer s frizerskim zvijezdama iz regije. Elvir Bajrić iz Sarajeva, Dražen Crnadak iz Zagreba, Dušan Ličina iz Beograda, Ivica Pavlačić iz Karlovca, Duško Radević Bajlo iz Kotora, Željko Samardžija iz Banja Luke, Joško Tafra iz Omiša, Tomaž Turk iz Ljubljane, Ivan Vukčević iz Podgorice – bili su frizerske zvijezde večernjeg programa čiji je voditelj bio Stevo Pavlović. Oni su sudionicima prikazali svoje kreacije, ali su im odali i neke tajne svog uspješnog poslovanja. Svi su oni iznimni kreativci strastveno zaljubljeni u frizerstvo, a jednoglasni su u tome da je edukacija esencijalna za podizanje razine poslovanja.

FOTO GALERIJA: Večer s frizerskim zvijezdama iz regije

Večer s frizerskim zvijezdama iz regije

Večer s frizerskim zvijezdama iz regije

 


POSLOVNA PREDAVANJA

  • Alan Austin-Smith – Kako frizersku strast pretvoriti u profit?

Alan Austin-Smith, jedan od najutjecajnijih britanskih savjetnika za razvoj poslovanja u frizerskim salonima, kroz svoju praksu i edukaciju dokazuje da se dio uspješnog poslovanja frizerskog salona temelji na stručnom znanju i umijeću frizera, a dio na odnosima s klijentima, strategiji poslovanja, marketingu, motivaciji frizera te imidžu. Upravo edukacije i kvalitetna stručna znanja pomažu mladim frizerima da razviju svoj talent, obogate svoje usluge te vode poslovno uspješan frizerski salon. Alan Austin-Smith ističe da frizer treba biti fantastičan kako bi se istaknuo u mnoštvu jer uspješni rade ono što neuspješni ne znaju. Nadalje, strast je čimbenik koji pokreće posao, ali i stvara klijente koji vremenom postaju obožavatelji kojima nije najvažnija cijena, već sam doživljaj. Osim toga, strast je i snažan motivator koji, uz dobro poznavanje potreba klijenta, osigurava održivost poslovnog uspjeha.

  • Neven Radović – Priča o uspjehu – od Karlovca do Washingtona!

Da su, uz talent i ljubav prema struci, iznimno važni strast, edukacija te odnos prema klijentima, pokazao je sudionicima Festivala Karlovčanin Neven Radović. Taj frizer bogatih i slavnih jedan je od najboljih američkih frizera koji po frizuri zaradi i do 4500 USD jer zna doprijeti do svojih klijentica. Ovaj skromni frizer zlatnih ruku svoj profesionalni uspjeh zahvaljuje osobama koje su ga učile poslovanju. Zahvaljujući dobroj edukaciji i vrijednom radu on danas frizira mnoge dame s A liste američkog javnog života, npr. Anne Wintour, Lyndu Carter, Cynthiu Nixon, Clare Danes itd. Iskustva ovog Karlovčanina s trenutnom adresom u Washingtonu govore da on ima svega 10 dana plaćenog godišnjeg odmora te da je njegova plaća isključivo varijabilna i bez osnovice, što se znatno razlikuje od frizerskog poslovanja u regiji.

Uz Alana Austina-Smitha i Nevena Radovića na poslovnim seminarima su nastupli i poznati domaći poslovni stručnjaci: Aleksandra Oparov (Ja sam šef – što sada?), Danijel Bićanić (Povećanje prodaje u salonima uvođenjem prodajnog procesa „4 x P = prodaja“), Tijana Debelić (Upravljanje konfliktnim situacijama: gubitak ili prilika?) te Ilija Brajković (Zašto je važan internetski marketing?).

FOTO GALERIJA: Poslovni seminari

Poslovni-seminari

 


BARBERING NA HAIRSTYLE NEWSU

Ove je godine festivalsku publiku posebno oduševila ‘barbershop’ kultura koja postaje pravi hit i u našoj u regiji. Njome muška publika kroz brijačnice ponovno dobiva svoje oaze mira gdje se u autentičnoj atmosferu mogu opustiti i dobiti vrhunsku uslugu njege kose, brade i/ili brkova. Naime, odlazak u brijačnicu nije samo trend, to je stav pravih džentlmena koji žele sebi i okolini dati zasluženu pažnju. Stručni The Barbers show zajednički je projekt tri zagrebačka salona: Cookie Hair, Salon i Polypus te prvog hrvatskog barbershop kozmetičkog brenda Kapetan Brko. Prikazane su specifične tehnike brijanja i šišanja i filozofija suvremenih brijačnica. Green Deco tim pod vodstvom Matije Ptića prezentirao je na Look&Learn seminaru duh starih brijačnica i kulturu redovitog uređivanja muškaraca kroz moderne trendove muškog šišanja i njegovanja.

FOTO GALERIJA: Stručni seminar: THE BARBERSHOP EXPERIENCE BY THE BARBERS

Stručni seminar: THE BARBERSHOP EXPERIENCE BY THE BARBERS

Stručni seminar: THE BARBERSHOP EXPERIENCE BY THE BARBERS

 


OKRUGLI STOL – POVRATAK BRIJAČNICA, TREND ILI NEŠTO ŠTO TRŽIŠTE TRAŽI?

Da frizeri imaju ustrajnost i ljubav prema struci, dokazuju i sudionici festivalskog okruglog stola pod nazivom „Povratak brijačnica – trend ili nešto što tržište traži?“. O novom ruhu starog zanata govorili su: Igor Mikloušić – osnivač branda proizvoda za njegu muškaraca Kapetan Brko, Stanko Mučić – Brijačnica Brico Prelog, Sandra Zajec članica tima The Barbers te Matija Ptić – član Green Deco tima. Usprkos problemima koje prate brijačnice kao što su neadekvatan sustav obrazovanja, zapostavljanje značaja muškog uređivanja u brijačnicama, inertnost relevantnih institucija i opterećenost financijskim izdacima, ovi entuzijasti i dalje ne gube nadu te kažu da će ‘barbershop’ kultura oživjeti jer muškarci žele uslugu u za njih prilagođenom ambijentu. Esencijalna potreba muškaraca za cjelovitom njegom je sve prisutnija i ona je obilježje suvremenih džentlmena koji žele ugađati sebi, ali i svojoj okolini.

FOTO GALERIJA: Okrugli stol: Povratak brijačnica – trend ili nešto što tržište traži?

Okrugli stol: Povratak brijačnica – trend ili nešto što tržište traži?

Okrugli stol: Povratak brijačnica – trend ili nešto što tržište traži?

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK