Aveda1

Piše: Sanja Varlaj

Više od 10 godina radim u frizerskoj industriji te sam vidjela mnoge od najboljih i najpoznatijih svjetskih frizerskih salona, isprobala sam najbolje svjetske profesionalne proizvode za njegu i bojanje kose i zaista me nije više nije lako impresionirati.


Imala sam tu sreću, zadovoljstvo i privilegiju posjetiti i uživati u usluzi u nekim od najboljih londonskih, pariških i američkih salona, no samo u jednom sam salonu dobila savršenu frizuru uz besprijekornu usluge te fizičko i psihičko opuštanje. Zapravo, bilo je to tek jednom do prije nekoliko mjeseci!

Prvi sam put u jednom Aveda Lifestyle salonu bila u Americi. Tada sam pomislila: „Dobro, to je ipak Amerika, zemlja u kojoj je frizerska industrija dosegla vrhunac u svakom pogledu i divno je da barem jednom doživim takvo iskustvo.“ No, na moju veliku sreću, taj isti osjećaj opuštenosti, izuzetne usluge te rezultata (tako prirodne obojane kose) ponovio se prilikom mog prvog posjeta Perman Aveda Concept salonu u Zagrebu.

Zbilo se to nakon poziva vlasnika salona Davora Permana da se vidimo na čaju u njegovom salonu te porazgovaramo o prošlim vremenima i možda nekim budućim projektima. (Aveda ima ritual koji uključuje poseban čaj). Poziv sam prihvatila s velikim zadovoljstvom jer Davora i mene veže dugogodišnje poznanstvo, suradnja i veliko međusobno uvažavanje i poštovanje.

Zahvalna sam Davoru na predivnom iskustvu koje sam ponovo doživjela u Aveda salonu u samom centru Zagreba. Posebno me obradovalo to što sada možemo i u Hrvatskoj (Zagreb, Rijeka, Opatija) uživati u toj posebnoj jednostavnosti i opuštenom luksuzu koji pružaju svi Aveda saloni širom svijeta.

Još je bolja vijest da će ovaj fantastični brand biti još pristupačniji ženama i muškarcima u Hrvatskoj koji cijene ekološku ljepotu (Aveda u svojim proizvodima koristi isključivo prirodne i organske sastojke), koji razumiju Avedinu posebnost u pristupu kosi i koji brinu o očuvanju okoliša. Sve više klijenata u 3 hrvatska Aveda salona svjedoče o porastu svjesnost za očuvanjem naše planete Zemlje.

Aveda2

Osim božanskog osjećaja koji imate u Aveda salonu, najvažnije je s kakvom kosom i frizurom napuštate salon. To je ona druga stvar koja me izuzetno ugodno iznenadila, čak i nakon toliko godina u frizerskoj industriji. Naime, kao nikada do tada moja obitelj, prijatelji, pa čak i poznanici su komentirali moju kosu, njezin fenomenalan sjaj, prirodnu boju i zdrav izgled.

Ono što me kod bojenja kose posebno oduševilo je to da je boja i nakon mjesec dana potpuno jednaka, bez neželjenih bakreno – žutih tonova koji me inače često muče, a kosa je izuzetno sjajna i meka. Vi poštovani frizeri znate jako dobro o čemu pričam i što muči mnoge žene kada je u pitanju bojanje kose.

Objašnjenje se krije u tome što se sve Aveda linije boja za kosu sastoje od do 99 % prirodno dobivenih sastojaka.

Jedna od posebnosti Aveda salona je i čudesna ritualna masaža ruku s Aveda Relief kremom. Predivno! Postoji i fenomenalan Sensory ritual s uruku sastojkom/pigmentom. To je ritual kojim se osvježi make up klijentice, a radi ga posebno educirani Aveda make up artist. Na taj način klijentica dobije osvježeni make up te joj se predstave nove tehnike i proizvodi iz Aveda make up linije koja je također u ponudi salona kroz uslugu šminkanja i za maloprodaju. Više o uruku pigmentu koji se nalazi u sjemenkama jedne biljke koja raste samo u Brazilu, a uzgaja ju narod Yawanawa saznajte na: www.aveda.it ili www.aveda.com.

Aveda3

Sve gore opisano doživjela sam svakog puta prilikom posjeta Aveda salonu tijekom posljednjih nekoliko mjeseci te sam željela nešto više saznati o tom brandu, njegovoj filozofiji, različitosti, popularnosti i uspješnosti.

Aveda je vrlo selektivan brand poseban zbog svojih marketinških aktivnosti i pozicioniranja na tržištu. Aveda nije nužno skupa, ali nije za svakoga. Aveda traži više partnera (nekoliko partnerskih salona) koji se žele razvijati s brandom i koji žele biti dio Aveda filozofije i koncepta eko-luksuza i eko-ljepote. Nije nimalo slučajno da je od 200 izabranih vrhunskih američkih salona čak 107 Aveda salona (Izvor: Salon Today, January 2011).

Isto tako nije slučajno da je od 90 000 talijanskih frizerskih salona samo 350 Aveda salona jer se distribucija širi vrlo selektivno štiteći postojeće partnerske salone i njihovo poslovanje.

To je brand koji pruža kompletnu paletu proizvoda u segmentu ljepote: proizvode za kosu, tijelo, lice, make-up i life style (posebne svijeće, čaj, Chakra ulja za osvježenje prostora).

Aveda se trudi nabavljati sastojke čijim se uzgojem i sakupljanjem pridonosi očuvanju okoliša i održanju ravnoteže te svojim djelovanjem pridonosi poboljšanju socijalnih i životnih uvjeta lokalnog stanovništva na svim kontinentima. Aveda surađuje s običnim ljudima, malim obrtnicima i poljoprivrednicima od kojih zagarantirano kupuje urod proizveden baš za Aveda proizvode i po Aveda principima. Tako npr. sandalovina dolazi od privatnih proizvođača iz Australije, ruže i lavanda uzgajaju se i destiliraju na malim imanjima u Bugarskoj, uruku pigment sakuplja i od toga živi narod Yawanawa iz Brazila i sl. Poseban zeleni ukrasni papir koji se koristi za zamatanje božićnih poklona u Aveda salonima proizvode ljudi u Nepalu. Oduševila me i činjenica da je Aveda prva svjetska kozmetička tvrtka koja ima proizvodnju u tvornici koju pokreće isključivo snaga vjetra.

Koncept cradle to cradle je vrlo važan za Avedu, kompanija je njemu prilagodila cijeli proizvodni proces i uvelike napredovala nakon korištenja poznatijeg koncepta reduce, reuse, recycle. Aveda je razvila sistem identificiranja porijekla i kretanja svakog od sastojaka u svojim proizvodima te ga nazvala soil to bottle sistem (od tla do bočice).

Aveda ima misiju da se s pažnjom i poštovanjem ponaša prema nama samima i prema planeti na kojoj živimo. Ona pridonosi razvoju lokalnih zajednica i naroda diljem svijeta poštujući najstrože standarde zaštite prirode i prirodnih resursa, a zapošljavanjem ljudi u siromašnim krajevima nepristupačnim za život Aveda vraća život u te krajeve, čuva njihovu kulturu i resurse, poboljšava život na planeti i pridonosi njegovom očuvanju za buduće generacije.

To je ta velika razlika koja Avedu dijeli od svih ostalih, a nju osjete i cijene klijenti diljem svijeta. To možete osjetiti i u, doduše ne zadugo, jedinom Aveda salonu u Zagrebu!