Informacije za izlagače

Informacije za izlagače

Hairstyle News Festival okuplja frizere, frizerske akademije i frizerske tvrtke s ciljem razmjene informacija, inspiracije i edukacije. Festivalski izlagači mogu predstaviti svoje proizvode i usluge dosadašnjim i budućim poslovnim partnerima.

Sudjelovanjem na sajmu i seminarima možete kvalitetno i neposredno promovirati ponudu svojih proizvoda i usluga ciljanoj grupaciji – frizerima. U 2019. se na Hairstyle News festivalu predstavilo 34 izlagača sa ponudom više od 130 profesionalnih frizerskih brendova.

Sa ponosom najavljujemo vam novo festivalsko druženje u Zagrebu. Sedamnaesto izdanje Međunarodnog frizerskog festivala – Hairstyle News 2020 održat će se 28. i 29. 3. 2020. godine u Plaza Event Centru u Zagrebu.

Podijelite svoju priču na najvećem okupljanju frizera u Hrvatskoj i regiji.

Ljubav je u kosi!

Mogućnosti za promociju vaših proizvoda i usluga

Sajam

PLAZA EVENT CENTAR (prizemlje i 1. kat)

  • 40 izložbenih prostora
  • slobodan ulaz

Stručni seminari

PLAZA EVENT CENTAR – Velika dvorana (prizemlje)

  • kapacitet dvorane je 800 sjedećih mjesta
  • na stručne i poslovne seminare ulazi se uz plaćanje akreditacije

Kontakt

Ukoliko imate dodatnih pitanja slobodno nas kontaktirajte ili nam pošaljite upit putem kontakt obrasca

Kvarner kongresi

  • Britanski trg 11, HR - 10000 Zagreb
  • Telefon: +385 (0)1 5513-274
  • E-mail: info@hairstyle-news.hr
  •  E-mail:marketing@hairstyle-news.hr
  • Web: www.hairstyle-news.hr

Mjesto održavanja festivala

Parking

Posjetitelji na festivalu imaju mogućnost parkiranja u podzemnoj garaži iz koje se izravno ulazi u centralno predvorje dvorana.

15 razloga zašto izlagati na sajmovima?
Zašto izlagati na Hairstyle Newsu 2020?

Sajmovi vam omogućuju susret sa stručnom publikom

  1. Posjetitelji specijaliziranih sajmova ciljana su publika određene industrije.
  2. Na sajmovima se u opuštenijoj atmosferi susreću kupci i prodavači.
  3. Cilj dolaska posjetitelja na sajmove jest i upoznavanje s novim proizvodima, usporedba proizvoda koji se nude i njihova kupovina.
  4. Većina posjetitelja na sajmovima kupuje proizvode potrebne za sljedećih šest mjeseci do godinu dana.
  5. Vaša tvrtka i proizvodi na sajmovima „oživljuju“ jer su izložbeni prostori 3D verzija vaše internetske stranice ili prodajnog kataloga.

Sajmovi su učinkoviti jer kupci dolaze do vas

  1. Posjetitelji svojevoljno dolaze na sajmove te su zainteresirani za ponude izlagača na štandovima.
  2. Sudjelovanjem na sajmovima štedite vrijeme jer brže kontaktirate s brojnim klijentima.
  3. Sudjelovanjem na sajmovima povećavate bazu svojih kupaca.
  4. Na sajmovima pažnjom, savjetovanjem i motiviranjem klijenta ostvarujete i lakšu prodaju.
  5. Učinkovitost nastupa na sajmovima povećava se dobrom pripremom, a postavljanjem ciljeva ona je i mjerljiva.

Sajmovi pružaju brojne mogućnosti za uspješan tržišni nastup

  1. Na sajmovima zajedno nastupaju velike i male tvrtke, koje kupcima prezentiraju svoje ponude proizvoda i usluga.
  2. Sajmove posjećuju oni koji donose odluke i koji kreiraju poslovanje.
  3. Proizvode pojedinih brendova izložene na sajmovima dulje pamtimo.
  4. Nastupom na sajmovima možete kombinirati različite poslovne aktivnosti: prodaju, marketing, PR, edukaciju, savjetovanja klijenata…
  5. Nijedan drugi prodajni kanal ne može stimulirati svih 5 osjetila: vid, okus, dodir, miris i zvuk…. Plus šesto „osjetilo“ – misli!

Reportaža sa Hairstyle Newsa 2019

Najveće godišnje okupljanje frizera u Hrvatskoj i regiji!

Hairstyle News 2019 u brojkama

Više od

1800

Description

Posjetitelja

Više od

200

Frizerskih modela

Više od

80

Frizerskih edukatora

Više od

130

Profesionalnih frizerskih brandova

 

4

Festivalske pozornice

Više od

50

sati video materijala

Više od

25000

fotografija

Više od

130

Osoba u organizaciji

 

1

violinist

 

1

nezaboravan Hairstyle News Party

 

1

zajednička ljubav
prema kosi