Mario Pavlovic Mili 1Rovinj | 24. – 27. 9. 2015.
Fotografije: Mario Pavlović Mili | Goran Jakus/PIXSELL


Najznačajniji regionalni festival komunikacija – Weekend Media Festival, osmu je godinu za redom okupio vodeće komunikacijske stručnjake koji su predstavili nove trendove, izmijenili svoja očekivanja te pokušali predvidjeti transformaciju poslovanja u budućnosti.

Prisustvovanje ovom trodnevnom događaju u potpunosti mijenja stari način razmišljanja i poslovanja te nas inspirira za implementaciju novih kreativnih rješenja u svoj svakodnevni način rada. Upravo u tome je snaga ovog događanja koje nije namijenjeno isključivo marketinškim stručnjacima, već svima koji su spremni prihvatiti nove ideje i razmišljanja. Svi oni koji u današnjem svijetu brzih promjena nisu spremni na munjevitu kreativnu prilagodbu i prihvaćanje novog teško će opstati.

Pixsell

U sklopu Weekend Media Festivala nastupili su i naši frizeri iz The Barbers tima. Donosimo vam kratak razgovor sa Sandrom Zajec, jedinom ženskom članicom tog tima. O sadržajima namijenjenim objavljivanju na društvenim mrežama razgovarali smo s Anom Penović iz agencije Jasno&Glasno, a o uspjehu ovogodišnjeg WMF-a s njegovim organizatorima Tomom Ricovom i Nikolom Vrdoljakom.

Možete nam reći kako je prošao ovogodišnji WMF?

Tomo Ricov: „Ponovno smo na jednom mjestu okupili cijelu regiju, iako nas je baš uoči festivala zadesila kriza oko zatvaranja granice između Hrvatske i Srbije. Unatoč tome naši su gosti iz Srbije, uz našu pomoć, uglavnom uspjeli stići do Rovinja čime se Weekend Media Festival potvrdio kao regionalno komunikacijsko događanje koje se na propušta. Atmosfera na predavanjima je bila odlična, a posebno mi je drago da smo se i navečer družili na koncertima te da je zabava trajala doslovno do jutra.“

02.09.2015., Zagreb - Kavana J. Franck, konferencija za medije i najava Weekend Media Festivala, koju su vodili Tomo Ricov, Nikola Vrdoljak i Ruzica Vrdoljak Licina. Photo: Goran Jakus/PIXSELL

Tomo Ricov i Nikola Vrdoljak
Foto: Goran Jakus/PIXSELL

O čemu se najviše govorilo na WMF i koji su noviteti u medijskom svijetu?

Nikola Vrdoljak:„Novosti koje su izazvale najviše interesa u konferencijskom dijelu WMF-a su: konvergencija tradicionalnih medija i društvenih mreža, kombiniranje sadržaja s televizije s internetskim medijima te novi načini oglašavanja. Prvi smo put u regiji doveli stručnjaka za programmatic, Caspara Schlickuma iz Xaxisa, koji je predstavio prednosti i zamke jednog sasvim drugačijeg načina zakupa medija. Doznali smo kako koristiti Twitter i gaming u oglašavanju, Jonathan Hirshon iz Silicijske doline izložio je svojih pet zlatnih pravila PR-a, a Mark Dek nam je uvjerljivo pokazao zašto bi banke mogle nestati već tijekom idućih pet godina. Puno se raspravljalo oreality emisijama i TV dnevniku, čija se važnost stalno smanjuje zbog sve veće dostupnost informacija. Veliki interes je izazvao i dolazak izvršnog direktora Ubera za regiju Anthnoya le Rouxa, kao i dolazak članova grupe Laibach koji su nam ispričali svoja iskustva iz Sjeverne Koreje.“

 

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK