KOLORISTIKA
Kako iskreno klijentima predstaviti vremenske i druge zahtjeve bojanja s intenzivnim bojama
Iako su intenzivne boje i dalje u trendu, nažalost, mnogi klijenti ne poštuju vremenske i financijske zahtjeve koje su dio ovakve usluge. Bojenje kose u intenzivnije boje proces je u kojem je gotovo nemoguće da klijenti u samo jednom posjetu dobiju boju kose koju toliko žele. Trajanje i proces bojenja naime ovisi o tipu kose klijenata, o tome imaju li svjetliju ili tamniju kosu, kako je kosa dotad tretirana te o potrebnom izbjeljivanju kose. Predstavljamo 3 savjeta koji vam mogu pomoći u komunikaciji s vašim klijentima koji žele uslugu bojenja intenzivnim bojama.
1. Izvrsna frizura započinje s izvrsnim konzultacijama.
Jasno i sistematično definirajte stanje i zdravlje kose klijentica. Dobro se upoznajte s njihovim prošlim iskustvima i tretmanima. Možda je klijentica niz godina sama bojala svoju kosu, koristeći jeftine boje za kosu. Na vama je da u komunikaciji s klijenticom saznate sve što je moglo dodatno oštetiti njezinu kosu. Ako su klijentice tajnovite i ne žele s vama dijeliti te informacije, objasnite im da je vaša uloga da osigurate optimalne rezultate bojenja. Predstavite im sve štetne posljedice koje se njihovoj kosi mogu dogoditi u slučaju da nisu iskrene prema vama. Vrlo se jasno predstavite kao stručnjaci kojima je misija da se frizure klijentica sjaje i da im kosa bude dugoročno zdrava.
2. Cijenite svoje vrijeme.
Nakon što saslušate želje svojih klijentica, upitajte ih o njihovu budžetu. Cijenite svoje vrijeme i u skladu s tim naplatite svoje usluge. Ako klijentice trebaju zakazati više termina kako bi postigle kvalitetnu intenzivnu boju kose, to im jasno recite. Vaše će poslovanje biti stabilnije budete li imali klijentice koje znaju što sve je potrebno za zdravlje kose i cijene vaš rad, za razliku od onih koje žele samo jeftinu uslugu. Tracey Hughes, poznata frizerska edukatorica, u tom smislu kaže: „Svakako je potrebno zadovoljiti potrebe klijenata na svim razinama njihovih platežnih mogućnosti, ali istina je ta da usluge brzih frizura s vrlo jeftinim brendovima jako degradiraju sve one frizere koji se zaista trude poboljšati svijet frizerstva“.
3. Ponekad je bolje napraviti kompromis.
Na vama je da klijenticama objasnite koliko je vremena i termina potrebno za bojenje kose intenzivnim bojama. U slučaju da klijentice žele manji broj termina, pokažite im druge nijanse boje koje se mogu postići u vremenskom okviru koji pojedina klijentica želi. Objasnite joj koju je nijansu boje moguće postići u 2 sata sjedenja na frizerskoj stolici, 3 sata sjedenja na frizerskoj stolici i tako dalje. Ponekad će u vašim stolicama sjediti i klijentice kojima novac uopće nije problem, ali im kosa jednostavno nije u takvom stanju da bi mogla podnositi bojenje intenzivnim bojama. Na vama je da im objasnite da niste mađioničari, nego frizerski stručnjaci, koji puno bolje od klijentica znaju što njihova kosa može podnijeti.
Pročitajte i:
TRACEY HUGHES “Sa svojim vještinama frizeri mogu živjeti cijeli život, bilo gdje u svijetu”
SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!