Osječki barber Toni Vlaškovac pokazao svoje umijeće na frizerskoj manifestaciji Barber Night u Poljskoj

Sudjelovanjem na barber događanju koje je organizirao poljski STMNT tim, naš Toni Vlaškovac imao je prilike povezati se s kolegama iz cijeloga svijeta, pokazati svoje umijeće na stageu i upoznati se s Cezarom, jednim od osnivača brenda STMNT

Otkada je lansiran na tržište, grooming brend STMNT niže velike uspjehe u svijetu osobne njege – barberinga. Potaknut znanjem i umješnošću vodećih svjetskih brijača, jedinstven brend od samog početka pomiče granice i razvija iznimne formule posvećene muškoj njezi. Samim time, stvara kolektiv koji poštuje hrabre i autentične individue, kao i umjetnost u branši u kojoj djeluje. Kako bi još više proširili svoju zajednicu, globalni STMNT timovi organiziraju razne manifestacije s ciljem okupljanja stručnjaka iz raznih dijelova svijeta i educiranja korisnika brenda.

Brend STMNT nastao je u suradnji s globalnim zvijezdama i pionirima modernog barberinga i muškog frizerstva: Juliusom Cvesarom (@juliuscaesar), Sofie Pok (@staygold31) i Miguelom Gutierrezom (@nomadbarber).

Ovogodišnje ljetno izdanje manifestacije Barber Night održalo se 17. lipnja 2023. u Poljskoj, točnije u gradu Katowice. Glavni cilj ovog događanja je bio integrirati frizerko okruženje i prezentirati najkvalitetnije barbersko obrazovanje polaznicima koji su imali prilike sudjelovati u stvaranju najnovijih trendova.

Edukacije na nekoliko stage-ova, predstavljanje noviteta, pregršt dobre energije, trening s Juliusom – jednim od osnivača brenda STMNT i brijačka bitka inspirirali su prisutne i otvorili nove vidike vezane za grooming. Zahvaljujući svim aktivnostima koje su, osim u predstavljanju vještina i znanja, pomogle stvoriti jedinstveni digitalni sadržaj, sudionici su upotpunili postojeća znanja i otvorili neke nove profesionalne puteve.

Čast da sudjeluje u istom imao je i osječki barber i edukator brenda STMNT, Toni Vlaškovac iz salona Tonino Barbieri. Sudjelovanjem na manifestaciji Barber Night u organizaciji poljskog STMNT tima, imao je prilike upoznati Cezara – jednog od osnivača, družiti se s kolegama i nastupiti na stageu, na kojemu je pokazao svoja frizerska umijeća.

Jedinstveno iskustvo je dodatno obogatilo njegovo dosadašnje iskustvo i pružilo mu priliku da unaprijedi svoje postojeće znanje i vještine. Što se tiče stilova frizura, najviše se iznenadio koliko ima raznih varijacija fudbalerki/mulleta, što na našem tržištu nije uobičajeno. Uglavnom su aktualne duže frizure s manje izbrijavanja, puno tekstura i kreativnih šiški. Naravno, bilo je fejdova i izbrijanih frizura ali ne u količini kao kod nas u Hrvatskoj.

„Ponosan, sretan, inspiriran i motiviran vratio sam se s Barber Night eventa iz Poljske. Iznenađen sam cjelokupnom organizacijom i drago mi je da sam bio dio ove priče koju bih volio ponoviti. Upoznao sam puno ljudi koji su u barberingu, poljski STMNT i jednog od osnivača brenda, Juliusa Cezara.”, rekao nam je barber Toni Vlaškovac.

“Sretan sam što sam prepoznao STMNT kao brend i što surađujemo. Smatram da brend ima jako puno potencijala i da velikom brzinom raste. Dokaz tome su eventi koje ne radi nitko u svijetu barberinga tog tipa. S obzirom na to koliko postoji i koliko je dugo na tržištu, slobodno mogu reći da je najjači brend u svijetu barberinga. Kreatori brenda su aktivni, vole svoj posao i rade to s ljubavi, a uz njih i njihov tim iz raznih država Europe i ostatka svijeta, uistinu puno rade da bi brend bio prepoznat i da bi se širio community.“, dodao je Toni Vlaškovac.
Na samom barber eventu, predstavljeni su i noviteti STMNT Hydro šampon i STMNT Serum. Šampon za svakodnevnu upotrebu je nježni čistač pogodan i za najosjetljivije vlasište i bradu, njeguje i balansira vlasište, osnažuje kosu i hidratizira kosu i vlasište. Napravljen je od formule obogaćene s alantoinom, ekstraktom ginsenga, bisabololom i pantenolom, a sastav istog ne sadrži sulfate, silikonska ulja i sastojke životinjskog podrijetla. Serum kao svakodnevni dodatak njezi, umiruje vlasište i osnažuje kosu, dubinski njeguje i uravnotežuje hidrataciju suhe kose i brade, ostavlja kosu laganom i svilenkastom, djeluje kao pomoć pri šišanju i prikladan je za usluge s toplim ručnikom.

Spomenuti proizvodi za stiliziranje i preostali Hydro noviteti dostupni su od 1. lipnja u web trgovini hairshop.hr i u svim STMNT salonima, a novosti o djelovanju brenda na Instagram profilu STMNT Grooming.
U nastavku pogledajte galeriju fotografija i saznajte kako je bilo na ovogodišnjem STMNT Barber Night eventu u Poljskoj






SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!