Cijenik

Fotografije: Unsplash


Cjenik usluga je baza poslovanja. On utječe na sve segmente razvoja salona. Da bi se cjenik kvalitetno postavio, potrebno je da vlasnik salona ima odgovore na brojna pitanja.

Kakva je vizija mog salona?
Koja vrsta klijenata je “ciljna skupina”? Kakve klijente salon želi usluživati i na koji način će ih privući?
USP salona (posebnost salona) – po čemu je salon drugačiji i što je to posebno? Koji su to detalji koji su uključeni u uslugu salona, vještine, kvalitete, znanja?
Koji je standard pružanja usluge?
Kakva je kvaliteta rada djelatnika salona i njihova stručnost? Koje je vrijeme trajanja pojedine usluge u salonu? Kakva je uslužnost i prijem klijenata?
Kakva je lokacija salona? Kako je salon uređen?
Koji su brendovi proizvoda koji se koriste u salonu?
Kakva je dodatna ponuda salona?
Koliki je broj djelatnika i koliko vrsta usluga salon pruža?
Kakva je struktura prometa salona?
Koja je strategija razvoja salona?
Kakvi su troškovi salona? Koliku profitabilnost želim od svog salona?

Cijenik
Sve su to pitanja koja su važna za određivanje i definiranje cjenika. Kroz ozbiljan poslovni razgovor dolazimo do svih odgovora i tek tada radimo prijedlog cijena za svaku uslugu. Naravno, za izračun osnovne cijene usluge u obzir se uzimaju potrošeni materijal i svi ostali troškovi salona u odnosu na broj radnih sati te se na taj način određuje minimalna cijena jednog radnog sata. Sve ostalo je znanje, imidž, standard rada i željena profitabilnost. Cijena usluge je kompleksna kategorija, a ne stavka koja se tek tako može prepisati od susjede ili bivšeg šefa.

SVIM TIM
Sanja Varlaj & Ivana Mišić Lokar

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK