Motivacija zaposlenika

Fotografije: Unsplash


Cilj motiviranja zaposlenika jest potaknuti ih da se i sami aktiviraju za ostvarenje ciljeva poslovanja frizerskog salona. Ipak, na razinu motivacije može utjecati i ponašanje vlasnika, odnosno voditelja salona te kvaliteta njihovog vođenja tima zaposlenika.


1. Postavite jasna i realna očekivanja. Zaposlenici su najbolje motivirani kada znaju točno što trebaju činiti i vjeruju da će to obaviti uspješno.

2. Pri vođenju svog time budite dosljedni i pravedni jer tako gradite međusobno povjerenje. Dosljedno i pravedno upravljanje ohrabrit će vaš tim da bude predan i angažiran u radu. Kako kaže Alan Austin-Smith, poslovni edukator za frizere i voditelje poslovanja u salonu: “Povjerenje je ključno za fantastično upravljanje. Ako vam tim ne vjeruje, neće se ostvariti ništa.”

Motivacija zaposlenika

3. Organizirajte redovite kratke sastanke na kojima ćete saslušate poslovne prijedloge i ideje svojih zaposlenika. Pronađite načina da one dobre implementirate u posao. Tako im dajete do znanja da poštujete njihovo mišljenje i njihov rad, a oni se osjećaju vrijednim članovima vašeg tima.

4. Motivirajte zaposlenike tako da rade ono što najviše vole. Upitajte ih o njihovom zadovoljstvu u vašem salonu. Neki možda žele više usluga kreativnog bojenja, neki možda priželjkuju više stvaranja svečanih frizura. Zajedno pronađite načine za povećanje broja klijentica koje će zadovoljiti njihovu strast te tako ispuniti njihove kreativne želje.

5. Proslavite važna profesionalna dostignuća vaših zaposlenika. Nagradite i njihovu lojalnost vašemu salonu, pogotovo onih koji su s vama već dugi niz godina.

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK