Frizerska edukacija

Fotografije: Unsplash


Što se vaši zaposlenici više educiraju, to su i bolji eksperti u svojim područjima rada. Svaki dobar voditelj salona to može iskoristiti za unapređivanje ponude usluga. Klijenti su tako u mogućnosti birati između sve više specijaliziranih, personaliziranih usluga, a uspješnim zaposlenicima tada se može povećati plaća ili omogućiti neke druge pogodnosti, ovisno o dogovoru.


1. Isprobajte ono što ste na edukacijama naučili. Vježbajte međusobno, u salonu, kako biste u trenutku kada vašim klijentima ponudite nove usluge bili potpuno spremni upotrijebiti novostečena znanja. Vaše osobno iskustvo zasigurno će vam dati i novi pogled na ponudu vaših usluga te pružiti smjernice kojima ćete tehničke inovacije učinkovito predstaviti klijentima.

2. Društvene mreže i web stranice vašeg frizerskog salona pravo su mjesto za redovito predstavljanje napretka, novih vještina te sveukupnog usavršavanja vaših zaposlenika. Istaknite koje ste specijalizirane usluge dodali u svoju ponudu zahvaljujući redovitom educiranju, i ne zaboravite pritom navesti koje to prednosti donosi vašim klijentima.

Frizerska edukacija

3. Mnogi frizerski stručnjaci ističu kako čak 80 posto prihoda frizerskih salona dolazi od 20 posto veoma lojalnih klijenata. To su vaši VIP klijenti koji snažno vjeruju u kvalitetu vaših usluga i stručno znanje vaših zaposlenika. Redovito pratite njihov izbor usluga i svakom njihovom posjetu nastojte dodati još neku personaliziranu uslugu. Na taj način dat ćete im do znanja kako uistinu brinete o njihovoj kosi, a time će svakako porasti i njihova lojalnost prema vama i vašem salonu. U konačnici, to će se odraziti i na vaš profit.

4. Svaki zaposlenik vašeg salona želi se osjećati vrijednim te dobiti vašu potvrdu te vrijednosti. Vodite evidenciju o radu vaših zaposlenika, njihovom napretku, prodanim uslugama, zadovoljstvu i povratku njihovih klijenata, i nagradite one koji su u tome iznimno uspješni.

5.  Što je veći profit vašeg salona, vašim zaposlenicima možete ponuditi i više nagrada. Ipak, imajte pritom na umu kako zaposlenici ne cijene uvijek isključivo novčane nagrade. Naime, neki od njih možda žele više slobodnog vremena ili više fleksibilnosti u rasporedu rada, a sigurno u vašim salonima ima i zaposlenika koji bi kao nagradu cijenili dodatnu edukaciju.

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK