Lojalnost klijenata

Fotografije: Unsplash


Što je veća lojalnost klijenata, veća je i profitabilnost salona, no jednom zadovoljen klijent ne znači nužno i da je lojalan. Održavanje lojalnosti klijenata proces je koji nikada ne staje.


1. Napravite analizu uobičajenog posjeta klijenta vašem salonu. Provjerite proces zaprimanja rezervacije, doček klijenta u salonu, konzultacijske vještine frizera i naravno kvalitetu samih usluga. Pažnja posvećena detaljima zasigurno će povećati lojalnost klijenata vašem salonu, a najbolju potvrdu uspješnosti vašeg rada dobit ćete kada se taj isti klijent ponovo pojavi na vratima vašeg salona.

2. Newsletter će i u 2019. biti jedan od važnijih oblika redovitog predstavljanja vaših usluga, a nedvojbeno će pripomoći i održavanju lojalnosti klijenata prema vašem salonu. Ipak, mnogi se pitaju što zapravo slati klijentima? Od relevantnih vijesti iz svijeta ljepote, preko stručnih komentara najnovijih beauty trendova iz svijeta mode pa sve do predstavljanja vaših usluga koji tu zavodljivu ljepotu pretvaraju u stvarnost, širok je spektar tema kojima se možete pozabaviti, a vaše klijente informirati. Ono na što pritom morate misliti, jest činjenica da kod prikupljanja e-mail adresa vaših klijenata obavezno morate tražiti njihovu dozvolu te im objasniti kakav sadržaj mogu očekivati od vas.

Lojalnost klijenata

3. Povećajte prepoznatljivost svog salona u gradu. Povezivanje s lokalnim tvrtkama, natjecanja, sudjelovanja na važnijim gradskim događanjima, sve su to prilike za povećanje prepoznatljivosti u očima vaših klijenata. Sudjelovanjem na ovakvim događanjima dajete do znanja da vaš salon aktivno shvaća svoju ulogu u životu vašeg grada.

4. Posjet salonu mnogim klijentima stvara osjećaj svojevrsne napetosti i nesigurnosti. Neki od njih možda ni sami ne znaju što žele, dok drugi možda nisu sigurni hoćete li baš vi ispuniti njihova očekivanja. Upravo iz tog razloga važno je pristupiti im na pravi način, a to je zadatak osobe na recepciji. Doček klijenata u ljubaznoj atmosferi svakako će pridonijeti opuštanju klijenata, a to će u konačnici rezultirati njihovim zadovoljstvom vama i vašim salonom.

5.  Provjerite zadovoljstvo vaših novih klijentica. Nazovite ih tjedan dana nakon posjeta vašem salonu i upitajte kako im se sviđa nova frizura. Tako možete provjeriti njihovo zadovoljstvo kvalitetom vaših usluga, a možda čak i rezervirati sljedeći termin.

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK