Što vas motivira? Što je ono zbog čega se svako jutro dižete iz kreveta, idete rano na posao, a ponekad čak produžite radni dan? Jednostavan je odgovor – novac, naravno. No svi znamo da on ne motivira dugoročno i ne potiče nas dovoljno da svakog dana uložimo svoj maksimum u salonu i radu s klijenticama. Predstavljamo 3 pitanja na koja trebaju odgovoriti svaki vlasnik salona i njegovi zaposlenici ako žele definirati svoju formulu dugoročne motivacije:

Koja je svrha koju želite postići u salonu?

Jeste li u mogućnosti ostvariti tu svrhu?

Vjerujete li svojim zaposlenicima? Vjeruju li zaposlenici u vaše liderske vještine?

Ako možete zajedno sa svojim timom dovoljno uspješno odgovoriti na ova pitanja, onda ste na dobrom putu prema stvaranju uspješnog salona s odličnom radnom atmosferom, u kojem se cijene vrijednosti kao što su pravednost, pohvala i sigurnost. U nastavku detaljnije predstavljamo kako odgovori na navedena 3 pitanja utječu na vašu motivaciju i motivaciju vaših zaposlenika.


Svrha

Kao vlasnik salona trebate si postaviti sljedeća pitanja: „Koji su ciljevi koje želim postići u svom salonu? Zašto sam otvorio svoj salon? Zašto radim to što radim?“ Trebate definirati razloge za otvaranje svog salona. Podsjetite se o čemu ste maštali prije negoli ste se odlučili za ovaj veliki poslovni potez. Možda ste htjeli da vaš salon bude drugačiji od ostalih i da nudite paletu usluga koja će prepoznati potrebe određenih grupa klijentica. Možda ste pak na poduzetnički put krenuli zbog želje za osnivanjem salona u kojem se vi i vaši zaposlenici možete međusobno bodriti, podržavati, buditi maštu i kreativnost te njegovati ljubav prema frizerstvu, a pritom, naravno, i graditi dobre financijske uspjehe. Uzmite si vremena i pomno odgovorite na to pitanje jer zbog svrhe i radimo ono što radimo, a lojalni njezinoj misiji ostajemo samo ako sami poznajemo svoje prednosti i mane.

Na vama je da motivirate svoje zaposlenike tako da se osjećaju vrijednima i važnima u postizanju ciljeva poslovanja vaših salona.

Pružajte sebi i svojim zaposlenicima samo najbolje

Nakon što uspješno definirate svoju svrhu, trebate se upitati sljedeće: „Jesam li u mogućnosti dovoljno uspješno i realizirati tu svrhu? Znam li kako postaviti ciljeve i ispravne strategije? Imam li na raspolaganju sve potrebne alate?“ Otvorite oči i pogledajte po svom salonu. Tu su ljudi s kojima dijelite svoje uspjehe. Sebi i svojim zaposlenicima trebate nuditi redovite edukacije, na kojima stalno pronalazite načine usavršavanja vlastitih vještina. Ne bojte se isprobati nove stvari u vođenju salona – neke će se od njih pokazati iznimno uspješnima, a one manje uspješne svakako izbacite iz svojih planova.

Držite se i pravila da sve isplanirate na vrijeme, tako da zaposlenici znaju da imaju dovoljno vremena za završavanje posla. Prepoznajte njihove talente i iskoristite ih za postizanje ciljeva poslovanja salona. Ne samo da će vam se isplatiti nego će se i svatko od njih osjećati korisno i motivirano, kažu stručnjaci.

Povjerenje

Prepoznali ste svoju svrhu i definirali alate potrebne za njezinu realizaciju. Sad je vrijeme za sljedeće, posljednje pitanje. Upitajte se vjeruju li vaši zaposlenici u vas kao lidera salona. Upitajte se i vjerujete li vi njima, koliko ste sigurni u profitabilnost i kvalitetu njihovih usluga i mogućnosti njihovih komunikacijskih vještina. Kako bi posao cvjetao, a motivacija ostala na visokom nivou, zaposlenici vam moraju vjerovati – naučite se davati konstruktivnu kritiku, a posebno izbjegavajte kritiku ako se njome služite kako biste pokazali nadmoćni položaj. Svi vole pohvalu – prepoznajte dobar rad zaposlenika, nekoliko ohrabrujućih riječi uistinu vas ne stoji ništa. Na vama je da motivirate svoje zaposlenike tako da se osjećaju vrijednima i važnima u postizanju ciljeva poslovanja vaših salona. Tako će započeti i dijeliti viziju poslovanja salona, a dobit ćete i njihovo povjerenje u vaše liderstvo.

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK