Edukacija je temelj uspjeha svakoga frizera. Redovito upoznavanje s trendovima i usavršavanje frizerskih tehnika frizeru pružaju mogućnost stvaranja inovacija, a pritom inspiriraju i njegov rad u salonu s klijentima. U nastavku predstavljamo 3 razloga koja objašnjavaju zašto edukacija zaposlenika treba biti sastavni dio uspjeha svakog salona.


1. Edukacija osigurava frizerima to da svoj posao rade ispravno.

Redovita i sistematična edukacija zaposlenike salona čini sigurnijima i samopouzdanijima u njihovu svakodnevnom radu. Naime svijet frizerstva stalno se mijenja, a klijenti dolaze s novima zahtjevima, što od frizera zahtijeva stalnu edukaciju. Edukacija u salonu pruža frizerima priliku da se upoznaju s najnovijima trendovima, mogućnost da usavrše svoje znanje o tehnikama te da dobiju najbolje i najnovije savjete vezane uz zdravlje pojedinačnih tipova kose. Edukacija zaposlenicima pruža mogućnost da rastu – u osobnom i profesionalnom smislu. 


2. Educiranjem zaposlenika stvara se uspješan i povezan tim u salonu.

Koliki su frizeri napustili salon jer su se osjećali kao da stoje na mjestu i stalno rade jedne te iste frizure? Možda su napustili salon i zbog loših odnosa među kolegama? Edukacija u salonu izvrsna je prilika za međusobno upoznavanje, za prepoznavanje talenta i pojedinačnih kvaliteta zaposlenika, a organiziranjem edukacija vlasnik salona zaposlenicima pokazuje svoju želju da stalno pruža najbolje moguće uvjete za rad.

Edukacija zaposlenicima pruža mogućnost da rastu – u osobnom i profesionalnom smislu. 


3. Edukacija pruža frizerima mogućnost da klijentima nude najnovije usluge.

Stalnim educiranjem salon se može istaknuti i u očima klijenata. Svi saloni poznaju klijente koji vole isprobavati najnovije trendove, viđene na društvenim mrežama ili na poznatim osobama. Iza ovih trendova najčešće stoje frizeri iz svijeta mode, kojima je svakodnevni zadatak da budu kreativni i razvijaju nove frizerske tehnike. Educiranje o tim tehnikama frizerima može probuditi maštu, ali i dopuniti ponudu usluga u salonima. U očima klijenata zaposlenici se tako predstavljaju kao frizerski stručnjaci koji prate aktualne trendove u svijetu ulične mode i znaju to prenijeti svojim klijentima. 


Pročitajte i:

ANTHONY MASCOLO “Edukacija je ulaganje u sebe i svoj tim”

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK