Fotografije: Tracey Hughes Education


Povodom 2020. godine i ulaska u novo desetljeće poslovanja u Hairstyle News Uredništvu odlučili smo upitati izabrane frizerske stručnjake iz cijelog svijeta kako oni vide izazove s kojima će se frizerska struka susretati u sljedećih 10 godina. Neka vam njihove riječi i savjeti pomognu u rješavanju izazova i podsjete na razloge zašto klijenti dolaze vama, a to su njihova autentična iskustva i doživljaji ljepote koje nude upravo frizeri!

Pročitajte kako budućnost frizerstva vidi Tracey Hughes, Tracey Hughes Education, motivacijska i poslovna edukatorica!


Tracey Hughes, Tracey Hughes Education, motivacijska i poslovna edukatorica

“Educiram frizere diljem svijeta i s posebnom radoznalošću pratim nove karijerne mogućnosti u našoj struci. Mnogo ih se odlučuje za iznajmljivanje frizerske stolice u postojećem salonu, a u porastu su i različite tvrtke koje po co-working principu iznajmljuju katove zgrada ili zone u shopping centrima i nude najam prostora u kojima frizeri mogu samostalno raditi. Sve više frizera, pogotovo onih mlađih, zapravo ni ne želi raditi u tradicionalnom salonu, u velikom timu. Žele se u potpunosti posvetiti samo svojim klijentima, biti svoj vlastiti šef, imati mogućnost fleksibilnijeg radnog vremena te sami birati linije proizvoda s kojima će raditi. Ova je mogućnost savršena za prve poduzetničke korake jer je svakako manje riskantna od otvaranja klasičnog salona obzirom da zahtijeva mnogo manje investicije.

Mislim da nema države gdje se vlasnici frizerskih salona ne suočavaju s nedostatkom osoblja, između ostalog i zbog povećeg zanimanja za gore opisane mogućnosti osamostaljenja. Ključ uspjeha zato će bit snažna i motivirajuća radna kultura salona, pri čemu kod zaposlenika treba njegovati osjećaj lojalnosti.

Tržište je zaista kompetitivno, promjene se događaju brzinom svjetlosti i svaki frizer traži svoj put i zato mislim da bi vlasnici salona trebali puno pozornosti posvetiti usavršavanju vještina vođenja tima. Najveću razliku u njihovom vođenju zapravo će činiti njihova emocionalna inteligencija. Vlasnici koji će razumjeti poslovne trendove, uvidjeti njihove mogućnosti, biti intuitivni, rješavati probleme i biti odlučni, u nadolazećim će godinama bilježiti najveće uspjehe.

Osim toga, na uspjeh poslovanja utjecat će naravno i promjene u navikama klijenata te njihova sve veća očekivanja o kvaliteti vaših usluga. Klijenti stalno istražuju online rješenja za svoja beauty pitanja. Tamo mogu uspoređivati, čitati kritike, napraviti personalizirane popise proizvoda potrebnih za održavanje njihovih frizura. I što je onda ono što frizerski saloni pružaju, a što online portali ne mogu? Bliski kontakt i osjećaj brige za klijentove potrebe.

Budućnost salonskog poslovanja je u iskustvu klijenta i to je prioritet #1. Očekivanja klijenata su sve veća, sve su više informirani i stoga im svaki posjet salonu treba biti personalizirano iskustvo, a konačan cilj frizura krojena isključivo za njih.

Ulazeći u novo poslovno desetljeće svi smo suočeni s izborom – hoćemo li napraviti promjene ili ne? Što možete učiniti drugačije kako bi osvojili konkurentsku prednost? Kako usavršiti personalizirano iskustvo klijenata? Početkom godine uzmite si vremena i dobro analizirajte poslovanje vašeg salona. Iz iskustva znam koliko je teško učiniti promjenu, pogotovo kad se ne čini da je promjena potrebna, no svakom promjenom dajemo sebi i našemu poslovanju mogućnost razvoja i napretka!”

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK