Prosinac je mjesec u godini koji zauzima posebno mjesto u poslovnom kalendaru. Darivanje klijenata, dobavljača, kupaca i ostalih poslovnih partnera u razdoblju božićnih i novogodišnjih blagdana je put do uspješnijeg poslovanja u mjesecima koji slijede.

Mjesec darivanja je izvrsna prilika frizerskim salonima da osiguraju vjernost stalnih i suradnju s budućim klijentima te poslovnim suradnicima, ali i istovremeno pokažu inicijativu u poslovanju, koja se itekako cijeni i isplati. Razmjena darova zaključuje uspješnu suradnju tijekom godine, zbližava ljude i simbolizira povezanost, a darivanje pridonosi posebnom ozračju koje vlada u tom razdoblju i ljude čini sretnima. Pravilo uspješnog darivanja ne postoji, no savjetovat ćemo vas s nekoliko ideja kojima ćete oduševiti, ali i iznenaditi svoje klijente.
poslovni-darovi2Ovo je idealno vrijeme za promociju proizvoda koje koristite u salonu. Stoga vam savjetujemo da svojim klijentima podarite poklon-pakete koji sadrže testne primjerke tih proizvoda, uz vašu posjetnicu i čestitku. Želite li se svojim klijentima približiti na osobniji način, odličan izbor su delicije koje svi vole: čokolade, vina, šarolike bombonijere i slično, uz vaš potpis na prigodnoj čestitci. U tu skupinu ulaze i promotivni darovi s logotipom vašeg salona, koji život uljepšavaju i olakšavaju, kao što su kemijske olovke, jastučići za putovanja, povezi za oči ili pak torbice i privjesci za mobitel.
Poklon-bonovi su uvjerljivo najbolji način za promociju vlastitog salona, a mogu se iskoristiti na više načina. Inicijativa “Dovedite prijatelja!” uvijek dovodi nove klijente u vaš salon. Pružite priliku stalnim klijentima da u salon dovedu svoje partnere, članove obitelji ili prijatelje, naravno, uz blagdanski popust na posebnoj poklon-bon kartici. Jednako tako možete i nagraditi svojeg odanog klijenta novom frizurom prilikom njegovog sljedećeg dolaska. Ovakva motivacija će osigurati ostanak i vjernost postojećih klijenata, što je jednako važno kao i pridobivanje novih klijenata. Ako vam je cilj privući mušku populaciju, kojoj je sam odlazak frizeru često jedna u nizu stvari koje “moraju”, ovo je za to jedinstvena prilika koju u razdoblju Božića i Nove godine sigurno neće odbiti.

poslovni-darovi

Prigodni promotivni darovi s vašim potpisom u obliku podsjetnice ili čestitke za vaše klijente u salonu. To su primjerice kemijske olovke, torbice i privjesci za mobitel ili razni čokoladni proizvodi.

Želite li se istaknuti, napravite još jedan korak dalje: udružite se s ostalim tvrtkama i poduzetnicima iz vaše regije, osmislite zajedničku ponudu koja će možda naizgled staviti popust na vaše usluge, no zapravo će vam dovesti nove klijente. Spoj s kozmetičkim i solarij salonima, restoranima, caffe barovima ili buticima omogućit će vam odličnu promociju.
Faktor koji ne smijete zaboraviti jest zašto klijenti dolaze upravo kod vas. Naravno, kvaliteta usluge uvijek je najvažnija, no odlazak frizeru često znači i opuštanje uz dobro društvo i vrijeme posvećivanja samome sebi u ugodnoj atmosferi nakon napornog radnog dana. Upravo u ovom dijelu godine imate mogućnost da potvrdite svoju poslovnu poziciju i pokažete klijentima koliko su vam uistinu važni. Mali znaci pažnje mogu donijeti puno. Takav ulog se u budućem poslovanju brzo vrati, čemu će posvjedočiti povećan broj stalnih i zadovoljnih klijenata u vašem salonu.

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK