Jednu od najboljih frizerskih akademija na svijetu, Toni&Guy, danas vode otac i kći. Toni i Sacha Mascolo su odgovorni za uspjeh obiteljskog projekta koji je danas glavni frizerski sponzor na londonskom Fashion Weeku i jedna od vodećih frizerskih franšiza na svijetu.

Intervju-ToniGuy-casopis

Hairstyle News br. 7 Izdanje Zima 2008.

Priča o obitelji Mascolo živi već gotovo pola stoljeća. Suosnivač i izvršni direktor jedne od najpoznatijih frizerskih akademija na svijetu, Toni Mascolo danas radi u Londonu okružen svojom obitelji. Zajedno s kćeri Sachom i sinom Christianom zaslužan je za razvoj i promociju brenda Toni&Guy po cijelome svijetu, osim SAD-a. Broj njihovih salona danas je fascinantan: unutar Velike Britanije postoji ih više od 230, a diljem svijeta ih je još 175. Toni&Guy brend uvršten je u top 100 superbrendova na svijetu što govori o globalnom uspjehu obitelji Mascolo. No, unatoč tome, Toni još uvijek radi ono što najviše voli – šiša svoje vjerne klijente u salonima na dvije lokacije u centru Londona.
Uspjeli smo dobiti ekskluzivni intervju s Tonijem i Sachom Mascolo na Salon Internationalu u Londonu, i za vas smo ih zamolili da nam otkriju tajne svojeg uspjeha.

Gdje i kako je započela priča o obitelji Mascolo?

SACHA: Ja sam globalna kreativna direktorica kompanije Toni&Guy i podbrenda Essentuals. Osnivači su, dakako, moj otac Toni i njegov brat Guy. Za njih je priča frizerske obitelji Mascolo započela davne 1956. kada su zajedno s roditeljima došli iz Napulja u London. Ja sam uistinu rođena u obitelji frizera, a s radom sam započela 21 godinu unazad, kada smo imali samo dva salona. Moj otac je zaslužan za viziju koja stoji iza cijele naše priče, tako da danas imamo sveukupno 450 salona po cijelome svijetu.

Što biste naveli kao životni moto obitelji Mascolo i kako ga primjenjujete u vašem poslu?

TONI: Ako radite sve samo zbog novca, jako brzo ćete ostati bez njega. Razmišljajući tako, uspjeh mora doći sam od sebe. Prva i zadnja misao s kojom započinjemo i završavamo dan je: klijent uvijek mora biti zadovoljan. Naša usluga i proizvodi moraju biti besprijekorni, bez obzira na cijenu. To je ključ uspjeha naše obiteljske kompanije. Naravno da nam je novac važan, ali nikada se ne povodimo isključivo za novcem.
SACHA: Strast i ljubav prema poslu su najvažniji. Tvrtka Toni&Guy je rezultat takvog odnosa prema našem poslu. Sve što smo stvorili nastalo je upravo po principu “frizera za frizere”, ali svakako i za naše klijente. To vrijedi i za razvoj našeg novog brenda Label.M.

ToniSacha-MascoloGdje pronalazite inspiraciju za nove kolekcije i trendove?

TONI: Kada nešto volimo, inspiracije nikada ne nedostaje. Inspiracija može biti bilo tko i bilo što. To ne mora biti samo jedna ili više osoba, to može biti recimo film ili glazba. Mnogo nas je u tvrtki Toni&Guy te je nemoguće izdvojiti samo jednu inspiraciju. Najljepši dio posla je upravo kada se sve te inspiracije stope u jednu zajedničku ideju, iz koje naposlijetku izađe nova kolekcija.
SACHA: Što se tiče kolekcija, inspiracija je u tom slučaju kombinacija višegodišnjeg rada s aktualnim trendovima, osobito kroz spoj frizura i mode na London Fashion Weeku. Gradimo naš brend ne samo unutar granica frizerstva, već i kroz modu koja je vrlo bitan segment našeg rada. Svakako da putovanja i upoznavanja drugih kultura također stvaraju inspiraciju. Činjenica da imamo frizerske salone po cijelom svijetu doprinosi raznovrsnosti naših kolekcija.

ToniGuy-kolazMožete li reći par riječi o vašoj najnovijoj knjizi kolekcija?

SACHA: Knjiga “Collection book” je prikaz najboljih modnih događanja na kojima smo sudjelovali u proteklih par godina. Ovo je ujedno i način da pokažemo klijentima da su Toni&Guy usko povezani s modnim trendovima i dizajnerima. To je onaj korak dalje koji je meni bio cilj, povezati tvrtku Toni&Guy s visokom modom, zbog čega sam ja danas na čelu Globalnog kreativnog tima Toni&Guy. Napravili smo prekrasne frizure na 45 modnih revija u sklopu ovogodišnjeg London Fashion Weeka. Tu nema mjesta za prosječnost i pogrešku. To je niz mjeseci kompleksnog rada i istraživanja, jer danas je bitno pratiti i svjetske trendove u modi, make-upu, kao i životne stilove krajnjih klijenata.

Koliko je edukacija važna za frizere?

SACHA: S edukacijom smo krenuli prije 26 godina. Započeli smo s jednom akademijom u Londonu, danas ih brojimo 27 diljem svijeta. Edukacija je jedini put do uspjeha svakog frizera, što je i moto naše kompanije. Mi nismo samo tvrtka koja se bavi prodajom svojih proizvoda. Imamo frizerske salone u kojima frizeri dugo godina uče svoj posao i spremaju se za rad s klijentima. Edukacija je u Toni&Guyu broj 1 i uvijek je bila.

ToniGuy-LFW

Kao vodećim frizerima u modnoj industriji, dugogodišnja suradnja s London Fashion Weekom pruža njihovom frizerskom timu odličnu priliku za promociju svojega talenta. Iskustvo dobiveno u radu u backstageu prenose u svakodnevnom poslovanju s klijentima u frizerskim salonima.

Što radite kada ne radite?

SACHA: Imam dvoje djece, djevojčicu i dječaka, tako da kada ne radim provodim apsolutno svaki trenutak s njima. No, da budem iskrena, obožavam svoj posao, mogla bih reći da mi je posao istovremeno i hobi. Mnogo radim, ali ne doživljavam to kao pravi posao. Volim svaki aspekt svoga posla.

Pripremate li neko iznenađenje na poslovnom planu u bliskoj budućnosti?

TONI: Ovo bi vas možda moglo zanimati. Zainteresirani smo za otvaranje Toni&Guy salona u Hrvatskoj. No, prvenstveno moramo pronaći prave ljudi za taj posao. Ovdje se više ne radi o novcu i širenju našeg frizerskog lanca. Mi želimo svjež početak u Hrvatskoj, nekoga tko je pun ideja i inspiracije i tko će znati prenijeti Toni&Guy znanje i filozofiju rada Hrvatima. Za napraviti lanac salona u Hrvatskoj potrebno nam je desetak godina, dugotrajan je proces postavljanja standarda kroz edukaciju frizera, a to je naposlijetku naš ulitmatum.
SACHA: To bi bilo sjajno. Hrvatska za nas znači neiskorišteni potencijal. Pripremite se, stižemo!!!

Što biste za kraj poručili hrvatskim frizerima?

SACHA: Ono što je moj otac već rekao na početku, morate voljeti ono što radite i ne radite to zbog novca. To je najbolja životna filozofija koju mi u Toni&Guyu svi slijedimo. Razmislite o onome što zapravo najviše volite u svom poslu i toga se držite; bilo da je riječ o edukaciji, bojenju kose, šišanju ili pripremanju kolekcija, samo krenite u tom smjeru. Mnogo je prilika u frizerskom svijetu koje ne želite propustiti. Ako želite kontinuirano napredovati, morate stati iza svoje vizije i riskirati. Punom parom naprijed i nemojte se ustručavati u realizaciji svojih ideja!
TONI: Želimo vam svu sreću i vidimo se uskoro!

Svidio vam se članak? Podijelite ga s prijateljima!

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK