Poslovni ciljevi frizera i vlasnika salona za 2020

Fotografije: Freepik


Kada je u pitanju izlazak iz zone ugode najteže je napraviti onaj prvi korak. Predstavljamo nekoliko smjernica za postavljanje poslovnih ciljeva vlasnika frizerskih salona i frizera za uspješnu 2020. godinu!


Stručnjaci ističu: što su ciljevi specifičniji, motiviraniji smo za njihovo postizanje

Svi smo početkom nove godine motivirani, hrabri i ambiciozni. No, svaki dan donosi svoje poslovne izazove, beauty trendovi se brzo mijenjaju i veoma je teško održati motivaciju za postizanje ciljeva. No, što čini motivaciju konstantnom? Jasni poslovni ciljevi! Želite biti bolji u vašim vještinama? Želite veću zaradu? Jasno definirajte na koje usluge se trebate fokusirati, postavite cijene usluga koje želite postići tokom godine i definirajte klijentice za koje bi htjeli da više posjećuju vaš frizerski salon. Nastojte što objektivnije ocijeniti svoj rad te istaknuti svakodnevne navike i situacije koje vam otežavaju postizanje ciljeva.

Koristite ovu strategiju za postizanje ciljeva!

Ciljevi se ne postižu preko noći. Razmišljajte o njima kao o nizu koraka koje morate napraviti do uspjeha! Vlasnici frizerskih salona i frizeri bi trebali zajedno definirati dnevne, tjedne i mjesečne ciljeve te utvrditi niz prioriteta čije ispunjavanje pruža uspjeh. Primjerice, želite biti bolji frizeri kada je u pitanju bojenje kose intenzivnim nijansama. Definirajte koje lookove bi više voljeli raditi, tehnike koje trebate usvojiti, osmislite cjelogodišnji plan za edukaciju, a pregledajte i koji alati i profesionalni proizvodi su vam dostupni.

Vlasnica frizerskog salona

Ciljevi se ne postižu preko noći. Razmišljajte o njima kao o nizu koraka koje morate napraviti do uspjeha!

Postavite prioritete – prvih nekoliko mjeseci namijenite usavršavanju osnovnog znanja o tehnikama bojenja. Nakon toga ćete, sigurniji u svoje vještine, moći posjetiti naprednije edukacije za bojanje kose jarkim kreativnijim nijansama. Tako ćete konstantno pratiti i mjeriti vaš napredak – sa sistematičnim dijeljenjem ciljeva na korake točno znate koje prioritete za postizanje vaših ciljeva ispunjavate, a koji su oni koji bi trebali vašu dodatnu pažnju. Kako često kažemo, cilj nije odredište do kojeg trebamo što brže dotrčati, već putovanje na kojem stalno nastojimo svladati manje izazove, za koje prije nismo ni znali. No, upravo zato je konačan uspjeh toliko slađi!

Ciljevi trebaju imati svoje rokove

Kod postavljanja poslovnih ciljeva za 2020. godinu obavezno ih podijelite u manje korake i jasno definirajte prihvatljive vremenske periode unutar kojih bi oni trebali biti ostvareni. Nemojte definirati ciljeve bez jasno određenih rokova misleći kako imate cijelu godinu za njihovo postizanje. Takvi ciljevi ubrzo ostaju fantazije na papiru, a krajem godine, u vrijeme povećane gužve u salonu, demotivirajuća nervoza među zaposlenicima postaje neizbježna.

Budite ambiciozni kod postavljanja poslovnih ciljeva, no pazite da su usklađeni sa misijom vašeg salona

Cilj bi za svakog frizera i vlasnika frizerskog salona trebao biti izazovan, no i usklađen s misijom salona. Odgovorite na sljedeće pitanje Alana Austina-Smitha, koje vam može pomoći u postavljanju ciljeva. Upitajte se zašto radite ono što radite. Zašto ste odlučili postati frizeri? Možda zato što ste željeli biti kreativni, a pritom i činiti ljude lijepima. Pročitajte svoj odgovor i neka vam on pomogne pri definiranju poslovnih ciljeva. Jednom kada prepoznate izvor svoje strasti prepoznat ćete i ciljeve za koje ste osobno motivirani da ih postignete i za koje mislite da su pravi sljedeći koraci za nadogradnju poslovanja vašeg frizerskog salona.

Svidio vam se članak? Podijelite ga s prijateljima!

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK