Zaposlenici frizerskog salona osmišljavaju godišnji plan edukacije

Fotografije: Freepik


Edukacija je srce uspjeha svakog frizera, no za njezin su uspjeh od veoma važnog značaja sistematičnost i svakodnevna motivacija zaposlenika. Stoga je jedan od najvažnijih alata za uspjeh svakog frizerskog salona i godišnji plan frizerske edukacije.

Predstavljamo nekoliko smjernica za postavljanje dobrog godišnjeg plana frizerske edukacije zaposlenika. Neka vam on pomogne kod ostvarivanja poslovnih ciljeva i doprinese ispunjenju ambicija zaposlenika u vašem frizerskom salonu.


Što čini dobar godišnji plan frizerske edukacije?

Godišnji plan edukacije započinje s analizom tržišta i osvrtom na kvalitetu usluga vaših frizerskih salona. Koje usluge su u 2019. godini bile za vaš salon najprofitabilnije? Za koje usluge mislite da ih zaposlenici ne nude dovoljno? Koji su nadolazeći beauty trendovi i frizure koje će zavladati ulicama? Kako bi procijenili nivo znanja i kvalitetu vještina zaposlenika vašeg salona?

Odgovori na gornja pitanja pružaju vam osnovne putokaze za stvaranje godišnjeg plana vaše frizerske edukacije. Definirajte vaše poslovne ciljeve za 2020. godinu, a edukaciju postavite kao jednu od najvažnijih strategija za postizanje postavljenih ciljeva. Zapišite vaša očekivanja vezana uz edukaciju, a zapišite i rokove do kada je potrebno usvojiti ili usavršiti vještine. Dobar godišnji plan edukacije uključuje i bilješke o nivou znanja zaposlenika – ocijenite koliko su zaposlenici dobri na području bazičnih tehnika šišanja, bojenja i stiliziranja kose, te u skladu s tim procjenama izaberite prave edukacije. I ne plašite se osnovnih edukacija – one pružaju savršenu mogućnost za mlade frizere da u potpunosti nauče osnove frizerstva, dok za iskusnije pružaju mogućnost provjeravanja svog znanja.

Kako motivirati zaposlenike za edukaciju?

Proslavite dostignuća vaših zaposlenika i pohvalite njihov rad. Godišnji plan frizerske edukacije može uključivati i moguće nagrade – objasnite zaposlenicima što mogu očekivati ukoliko uspješno svladaju nove vještine. To mogu biti više cijene njihovih usluga, a za one najambicioznije to mogu biti nove, posebne edukacije koje će probuditi njihovu maštu.

U svoj godišnji plan edukacije uključite i Hairstyle News! Upoznajte se s najnovijim trendovima i dijelite strast prema frizerstvu zajedno s vašim kolegama. Vidimo se!

Što nam vrijedi znanje ako ga ne znamo podijeliti?

Nakon svake edukacije zamolite zaposlenike da ukratko podijele sa svojim kolegama sadržaj seminara i predstave što su naučili. Zamolite ih i da predstave kako će zahvaljujući određenoj frizerskoj edukaciji moći unaprijediti svoj salonski rad. Ovi sastanci trebaju biti kratki, a namijenjeni su informiranju, a ne podučavanju tima. Cilj ovakvih prezentacija je informiranje vaših zaposlenika o napretku postizanja poslovnih ciljeva salona.


Zašto je edukacija važna za uspjeh salona?

Kako objašnjava Tracey Hughes, motivacijska i poslovna edukatorica: “Zašto je edukacija važna za uspjeh salona? Ako zaposlenici dobivaju konstantne edukacije, onda to povećava njihovu stručnost i samopouzdanje u radu, a to se onda odražava i na kvalitetu i postojanost poslovanja salona. Brojni vlasnici salona ignoriraju taj problem, a znanje njihovih zaposlenika na različitim je razinama. Edukacije rješavaju taj problem – tako salon gradi svoje standarde usluga, a to je ono što će i vaši klijenti cijeniti. Budite uvjereni da će sistematičan pristup educiranju zaposlenika povećati lojalnost klijenata prema salonu.

Tracey Hughes sa polaznicima frizerskog seminara

Tracey Hughes

U salonu je potrebno uspostaviti snažnu radnu kulturu, u kojoj morate na visoko mjesto postaviti želju za uspjehom kako samog salona tako i svakoga pojedinačnog frizera. Ključ za postizanje uspjeha uvijek je i samo stalna edukacija. Ako je vaša radna kultura snažna, budite sigurni da će svi frizeri u timu iskoristiti svaku priliku za educiranje.” 

Svidio vam se članak? Podijelite ga s prijateljima!

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK