Fotografija: Freepik; Unsplash


Koje će usluge obilježiti sljedećih 10 godina? Kako izgledaju klijenti budućnosti i što je ono što će oni najviše cijeniti u vašem salonu? Koje je vještine potrebno usavršiti, a koje su one koje tek dolaze i koje će, ukoliko se savladaju, puniti frizerske stolice diljem regije? Kako opisati nove generacije zaposlenika i kako pristupiti komunikaciji s njima?

Povodom 2020. godine i ulaska u novo desetljeće poslovanja, u Hairstyle News Uredništvu odlučili smo posebnu pažnju namijeniti nadolazećim poslovnim trendovima. U nastavku otkrivamo nekoliko trendova po izboru našeg Uredništva!

1. Klijenti će imati više novaca, no manje vremena

Dvije će vrijednosti u nadolazećim godinama najviše utjecati na vaše klijente i njihova očekivanja o uslugama frizerskih salona, a to su brzina i ugoda tj. salonsko iskustvo. Uspješnim prepoznavanjem ovih vrijednosti u konzultacijama s klijentima možete uspješno prilagoditi vaše ponude usluga te tako svakom klijentu ponuditi personalizirano iskustvo.

Prva skupina klijenata će zbog povećanog gubitka osobnog vremena cijeniti brzinu usluga i vrijeme ušteđeno zahvaljujući upravo vama. Klijenti iz ove skupine očekuju brze, no kvalitetne rezultate. Njihovu lojalnost možete graditi dosljednom kvalitetom vaših usluga, kojom opravdavate njihovu cijenu.

Poslovni savjeti

Druga će skupina klijenata kvalitetu salona prosuđivati po dodatnim, ugodnim i opuštajućim aktivnostima koje će nadopunjavati ponudu usluga. Za ove klijente svaki posjet salonu predstavlja priliku da zaustave vrijeme i u potpunosti uživaju. To je skupina klijenata koja u salone dolazi doista uživati, doživjeti nešto posebno i stoga će, osim nadopunjenih usluga, cijeniti i dodatne zone kao što su kava i “color barovi” te izdvojene prostore za šišanje i bojenje, bez buke i gužve drugih. Klijenti će posebno cijeniti takozvane “tihe” zone u vašim salonima i usluge bez nepotrebnog razgovora u kojima mogu biti u svojim mislima.

2. Holistički pristup održavanju zdravlja kose

Zdravlje i ljepota ne mogu jedno bez drugoga pa stoga kroz sljedećih 10 godina možete očekivati veliki interes klijenata za holistički pristup održavanju zdravlja kose. Sve više pažnje klijenti će posvećivati ispitivanju kako njihove svakodnevne navike utječu na zdravlje njihove kose pa stoga očekujte pitanja vezana uz zdravu prehranu te na koji način stres utječe na česte probleme s kosom. Klijenti koji će na takav način cjelokupno pristupiti zdravlju, cijenit će i posebne wellness pakete i programe njege, stvorene u suradnji sa saunama, fitness i masažnim centrima, pa čak i nutricionističkim savjetnicima!

Holisticki pristup u njezi kose

3. Voditelji poslovanja u salonima, pripremite se za generaciju Z!

Generacija Z, rođena sredinom devedesetih godina prošlog stoljeća i u prvom desetljeću ovog stoljeća, ubrzano ulazi na tržište rada. Riječ je o generaciji koja ima manje strpljenja i od svojih poslodavaca očekuje puno. Za njih je najvažnija mogućnost stalnog usavršavanja i napredovanja i stoga ćete njih uspjeti zadržati u salonima samo s kvalitetnim planom razvoja. No, iako je riječ o visoko obrazovanoj generaciji, možete očekivati nekoliko nedostatka u usporedbi s prethodnim generacijama. Za njih su, zbog stalnog korištenja interneta, važne edukacije socijalnih vještina kao što je primjerice međuljudska komunikacija.


Saznajte koje poslovne trendove za sljedećih 10 godina frizerski stručnjaci iz cijelog svijeta predviđaju

Upitali smo i  izabrane frizerske stručnjake iz cijelog svijeta kako oni vide izazove s kojima će se frizerska struka susretati u sljedećih 10 godina. Neka vam njihove riječi i savjeti pomognu u rješavanju izazova i podsjete na razloge zašto klijenti dolaze vama, a to su njihova autentična iskustva i doživljaji ljepote koje nude upravo frizeri! Više na hairstyle-news.hr.

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK