Nemojte samo koristiti riječ „tim“, nego uz jasan zajednički cilj i vjeru u svoje ljude stvorite tim. Suprotnost „timu“ je „grupa“ – grupa pojedinaca koji slučajno rade na istome mjestu! Što vi imate – tim ili grupu?  U nastavku predstavljamo 3 pitanja na koja bi vlasnici frizerskih salona trebali znati odgovoriti da bi uspješno poslovali u 2018. godini.



1. Kako biste opisali zadovoljstvo svojih zaposlenika?

Mnogi poslovni stručnjaci preporučuju redovite mjesečne sastanke na kojima zaposlenicima trebate postaviti sljedeća pitanja:

„Kako ste zadovoljni sa svojim klijentima?“
„Na čemu biste željeli više raditi?“
„Osjećate li se vrijednima i više educiranima negoli prethodni mjesec?“
„Koji su vaši poslovni ciljevi za tekuću godinu?“

Zajedno odgovorite na ova pitanja, a pritom postavite i ciljeve. Odgovore svojih zaposlenika uključite u vlastitu poslovnu strategiju i tako maksimalizirajte uspjeh salona. Na vama je da se brinete da se vaši zaposlenici osjećaju dobro u vašem salonu, a time povećavate i zadovoljstvo klijenta. Vaša misija kao vlasnika salona treba biti stalno motiviranje i pružanje maksimalne potpore vašim zaposlenicima –tako i od njih možete očekivati podršku i motivaciju za postizanje svojih ciljeva. 

 

2. Znate li inspirirati svoje zaposlenike za postizanje ciljeva poslovanja frizerskog salona?

Svi poznajemo rečenicu „Budite promjena koju želite vidjeti u drugima“. Alan Austin-Smith, frizerski poslovni stručnjak, koji je prodao više od 150.000 poslovnih knjiga, kaže da je dobar vođa salona u prvom redu dobar komunikator. Dobar vođa salona razumije da smo svi različiti. Razumije da svatko ima pravo na svoje gledište, što ne znači da se on s njim mora slagati. Razumije da i on sam može biti u krivu. Zahvaljujući svemu tome, dobar je u najvažnijoj komunikacijskoj vještini – slušanju. Morate znati kako ljudi razmišljaju. Alan Austin-Smith nudi sljedeće savjete za uspješnu komunikaciju s vašim zaposlenicima:

Posvetite svu pažnju sugovorniku i fokusirajte se na njega.
Gledajte ga u oči i upotrijebite primjeren govor tijela.
Zvukovima koji potvrđuju da slušate ohrabrite govornika (mm, aha, stvarno).
Razmišljajte samo o onome što vaš sugovornik govori, a ne o onome što ćete mu odgovoriti kada završi.
Nikada ga ne prekidajte.
Nikada nemojte dovršavati njegove rečenice.
Nakratko razmislite o onome što je rekao, kao i o svome mišljenju, prije no što odgovorite.

Pažljivo slušajte i bit ćete iznenađeni time kako odgovore svojih zaposlenika možete iskoristiti za postizanje ciljeva poslovanja vlastitih frizerskih salona.

Knjiga Fantastični šef je jednostavan vodič koji će vas zabaviti i poučiti. Lekcije koje ćete naučiti u ovoj knjizi nemaju veze sa šefovanjem, već s time kako motivirati tim te zajedno s njima ostvariti fantastične rezultate! Za više informacija posjetite Hairstyle News biblioteku!


3. Cijenite li dovoljno kvalitete svojih zaposlenika te im to redovito i pokazujete?

Ovo pitanje za mnoge može biti iznimno teško. Naime zbog užurbana tempa poslovanja mnogi si prečesto ne uzimaju vremena za pohvale, nego se fokusiraju samo na pogreške. Svaki bi vlasnik salona želio da njegovi zaposlenici budu profesionalno ispunjeni i ponosni na svoj rad. Zato je iznimno važno da redovito pratite rad svojih zaposlenika i da im dajete konstruktivne kritike. Pohvalite ono što dobro rade – sigurno svaki od vaših zaposlenika ima jednu kvalitetu koja ga čini posebnim u vašem salonu. Upravo ste mu zbog nje i ponudili posao! Cijenite ono što ih čini izvrsnima i to im i redovito u komunikaciji istaknite – tako ćete ih lakše motivirati za edukaciju, a probudit ćete i njihovu želju da postanu bolji. 


Pročitajte i:

ANTHONY MASCOLO “Edukacija je ulaganje u sebe i svoj tim”

  • 26
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
  •  
    26
    Shares

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK