Fotografije: Facebook profil Kayley Olsson


Znamo li ikada što uistinu stoji iza nečijeg izgleda? Donosimo priču koja se dogodila ovoga ljeta u američkom gradu Waterloo. Tamošnja frizerka Kayley Olsson već je na početku svoje karijere dobila težak izazov s kojim se teško nose i iskusniji frizeri. Na njezinu frizersku stolicu sjela  je šesnaestogodišnja klijentica s vrlo neuređenom kosom, za koju je željela da je Kayley ošiša na kratko. U razgovoru je saznala da klijentica pati od depresije te da nema ni volje ni snage za uređivanje. Radi zajedničkog fotografiranja u školi odlučila je problem dugogodišnjeg zanemarivanja kose riješiti šišanjem na sasvim kratko. 

„Klijentica se osjećala beznadnom i nevrijednom, i tako gotovo svaki dan svoga života. Kako sama kaže, nije imala volje ni brinuti se za svoju kosu, tako da je njezina predivna duga kosa postala zanemarena i neuredna. Njezina je želja bila da je ošišam na kratko jer se nije mogla nositi s boli dok je pokušavala raščešljati kosu. Pomislila sam da ipak trebamo pokušati spasiti njezinu kosu, jer na nama je frizerima da u ovakvim situacijama nastojimo sačuvati što više kose. Konzultirala sam se s kolegicom Mariah Wenger te smo zajedno s klijenticom dogovorile da pokušamo spasiti dužinu kose koliko god bude išlo. Radili smo na njezinoj frizuri 2 dana. Htjeli smo joj pokazati da zaslužuje biti uređena i osjećati se lijepom”, ispričala je Kayley Olsson za BBC. Njezina je kolegica dodala kako je bilo je potrebno mnogo poticajnih riječi, uvjeravanja kao i sasvim običnog razgovora za povećanje samopoštovanja i samopouzdanja dok su joj odvraćale misli od boli uzrokovane raspetljavanjem kose. No na kraju su sve tri imale suze u očima kada im je klijentica rekla: „Bit ću nasmijana na fotografiji, učinile ste da se opet osjećam kao ja!“.

Ovakve su situacije svakako teške, ali dokazuju kako frizerski posao može biti plemenit i važan te kako frizeri, uz dobru komunikaciju i razumijevanje, klijentima mogu uljepšati dan. Na fotografiji Kayley Olsson.


Pročitajte i:

KLIJENTI U FRIZERSKIM SALONIMA 3 razloga zašto se klijenti ne vraćaju u vaše salone

PROSINAC U SALONIMA Uspjeh započinje dobrim marketinškim planom [1.dio]

PROSINAC U SALONIMA 3 ideje za povećanje prodaje profesionalnih frizerskih proizvoda u vašim salonima za vrijeme blagdana

PROSINAC U SALONIMA Savjeti za uspješan prosinac


HAIRSTYLE NEWS 2018 - POTPIS VIJESTI-01

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK