Fotografije: Pexels


Kako ste bili zadovoljni uspjehom prošlogodišnjeg prosinca? Jeste li imali puno problema s koordinacijom svojih promocijskih aktivnosti? Jeste li si obećali da ćete ove godine imati više uspjeha? U nastavku pročitajte zašto vam i kako pritom može pomoći dobar marketinški plan.

Marketinški plan poseban je dokument u kojem imate jasno zapisane svoje ciljeve poslovanja, strategije putem kojih planirate realizirati ciljeve i, naravno, dužnosti svakog člana svoga tima. U marketinškom planu dakle odlučujete koje usluge i proizvode želite promovirati, na koje ćete ih načine promovirati, kada je pravo vrijeme za njihovo promoviranje; određujete dužnosti svakog od članova svoga frizerskog tima i, naravno, koji budžet želite namijeniti svim promocijskim aktivnostima u mjesecu prosincu.

Preporučujemo da si postavite sljedeće ciljeve za uspješan prosinac:

  • povećanje prodaje frizerskih proizvoda;
  • nagrađivanje lojalnosti klijenta;
  • povećanje iznosa prosječnog računa;
  • povećanje narudžbi za vaše usluge u prvim mjesecima nove godine;
  • povećanje prepoznatljivosti vašega frizerskog salona u vašem gradu.

 

Pri stvaranju marketinškog plana za prosinac postavite si sljedeća pitanja:

 

1. Koje bi usluge i frizerske proizvode trebalo promovirati u prosincu?

Pogledajte poslovnu evidenciju od prošle godine. Jeste li bili vrlo uspješni u bojenju kose? Možda ste više radili svečanije frizure? A možda je vaš salon bio iznimno uspješan kod muških klijenta. Jesu li svi frizeri bili jednako zauzeti? Ovakvi vam podaci omogućuju da se dobro pripremite na ovogodišnji prosinac. Ako znate da će klijenti više željeti svečane izglede, zašto im ne biste ponudili posebne pakete usluga, u kojima možete uključiti još i lakiranje noktiju i posebni frizerski proizvod za održavanje tog izgleda? Ako znate da su neki frizeri bili manje zauzeti, preko društvenih mreža objavite njihove slobodne termine, a pritom i istaknite njihove vještine. Što klijenti žele u uvijek bučnom i intenzivnom prosincu, jest to da im olakšate život – upravo zato u prosincu budite uvijek korak ispred klijenata i nudite im usluge za koje znate da ih trebaju.

Zapamtite zlatno pravilo – manje je uvijek više. Pazite da ne radite previše posebnih akcija ili paketa usluga. U suprotnom možete zbuniti svoje klijente (a, naravno, i svoj frizerski tim!).

2. Kako promovirati svoje posebne pogodnosti?

Kad se odlučite za izbor usluga koje želite dodatno promovirati, trebate i odlučiti kako ih promovirati. Pogledajte svoje postojeće kanale za komuniciranje. Jeste li dobri na društvenim mrežama? Svaki dan sistematično objavljujte fotografije frizura svojih klijenta, a pritom istaknite svoje frizerske usluge. Svojim pratiteljima pojasnite zašto je neka frizura prikladna za blagdane. Morate znati da vaši klijenti imaju više zabava i drugih događanja na kojima moraju dobro izgledati. Objasnite kako je lako održavati pojedini izgled i kako ga je moguće prilagoditi za različite prilike. Šaljite mjesečni newsletter i svojim klijentima predstavite posebne pogodnosti i akcije koje planirate za prosinac. Komunicirajte putem platformi Facebook Live i Instagram Live – pokažite svojim pratiteljima kako je zabavno u vašim salonima u vrijeme blagdana. Naravno, ne zanemarite ni direktnu komunikaciju frizera s klijentima – kako je kazao Robert Cromeans, poznati američki frizer: „Ako ste dobri u ophođenju s ljudima, uspjeh je vaš.“

Pratite nas i u idućim danima jer ćemo objaviti još 3 dodatna pitanja na koja biste trebali odgovoriti za uspješan prosinac.


Pročitajte i:

DRUŠTVENE MREŽE [Facebook] Što je doseg

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK