Fotografije: Pexels


Posljednjih je godina sve više frizerskih salona prisutno na društvenim mrežama. Upravo je zato od iznimne važnosti da budete dobro upoznati osnovnim pravilima za stvaranje uspješne Facebook‑stranice. U Hairstyle Newsu odlučili smo se da vam svaki tjedan predstavimo pojedine elemente dobrog nastupa na društvenim mrežama, a pritom ćemo predstaviti i najnovije promjene. Ovaj ćemo tjedan predstaviti jedan od najvažnijih elementa uspjeha na društvenim mrežama – doseg (reach) vaših objava na Facebook-stranici. 

Facebook reach ili doseg upućuje na broj ljudi koji na svojem news feed-u vide sadržaj koji objavljujete. Dakle kod dosega govorimo o broju Facebook-korisnika koji su uspjeli vidjeti vašu objavu. Možda ste objavili fotografiju najnovije frizure vaše klijentice ili zanimljiv citat ili posebnu akciju, a doseg vam daje do znanja koliko je Facebook-korisnika vidjelo vašu objavu. 

Doseg objave dijelimo na 2 važne potkategorije – organski doseg (organic reach) i plaćani doseg (paid reach). Kod organskog dosega riječ je o broju Facebook-korisnika koji su vašu objavu vidjeli besplatno. Taj broj ovisi o sadržaju vaše objave, o najboljem vremenu za objavljivanje, interesima vaših pratitelja te, naravno, o posebnim Facebook-algoritmima, koji stalno moderiraju sav sadržaj koji se objavljuje i pritom odlučuju koji je sadržaj najrelevantniji za korisnike. 

Za razliku od organskog plaćeni doseg ukazuje na doseg vaših plaćenih objava. Taj se doseg postiže na 2 načina – ili putem stvaranja posebnih Facebook-oglasa i kampanja ili tako da sponzoriramo pojedinačne objave. Time povećavamo vidljivost objave, a kako trendovi pokazuju, taj će način promoviranja objava u budućnosti biti sve važniji. Naime popularnost Facebooka samo raste, a to znači da korisnici stvaraju sve više sadržaja. Mnogi su stručnjaci tako istaknuli kako u zadnjih nekoliko mjeseci Facebook-stranice bilježe konstantan pad organskog dosega, koji je sada pao na nešto više od 6% za većinu stranica.  

Zašto je važno da razumijemo što je doseg? Doseg nam daje do znanja kakav sadržaj vole pratitelji, a s vremenom možemo i naučiti kako prilagoditi (i u pojedinačnim primjerima sponzorirati) objave tako da dobijemo maksimalno mogući doseg. U sljedećim ćemo se tjednima tako posvetiti razumijevanju pojedinoga tipa dosega, započevši s organskim. 


Pročitajte i:

IZBOR Frizeri na Instagramu

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK