Vodič za salonsko poslovanje: Kako stvarati odnose koji traju?
Jedan od ključnih izazova u poslovanju svakog salona je ne samo kako privući nove klijente, već i kako ih dugoročno zadržati. Baš kao i svaki odnos i onaj s klijentima zahtijeva stalan trud i pažnju. Ponekad čak i najvjerniji klijenti žele promjenu, stoga je važno imati osmišljenu strategiju koja pomaže u ostvarivanju i zadržavanju njihove lojalnosti.
Donosimo vam 8 načina kako klijentima možete pružiti iskustvo koje će ih potaknuti da vam se vraćaju.
1. Programi nagrađivanja
Programi lojalnosti pomažu u jačanju povezanosti s klijentima. Nagrade mogu biti razni popusti, besplatni proizvodi ili usluge, a različiti sustavi praćenja poput kartica s pečatima ili bodovnih sustava olakšat će vam njihovu primjenu.
2. Ugodna atmosfera
Prilagodite prostor ukusu klijenata – od omiljene glazbe do osvježavajućih napitaka, svaki detalj doprinosi njihovom ugodnom iskustvu. Na primjer, tijekom blagdana i posebnih dana, tematsko uređenje i mali znakovi pažnje poput kolačića ili toplih napitaka mogu stvoriti dodatni osjećaj ugode.
3. Aktivno slušanje
Pokažite klijentima kako vam je stalo do njihovih potreba i zadovoljstva. Bilo da trebaju savršenu frizuru za posebne prilike ili neku promjenu u željenom stilu, budite spremni dobro ih saslušati i kao frizerski autoritet pomoći im u ostvarivanju njihovih želja.
4. Njegujte svoju bazu klijenata
Kako biste usrećili postojeće ili potaknuli nove klijente da se vrate, prilikom sljedećeg dolaska možete im na primjer ponuditi tretman koji smatrate da je idealan za njihov tip kose. U ovakvoj ponudi mogu biti i neke besplatne nove usluge ili tretmani koje biste htjeli isprobati i zbog kojih vjerujete da će se ti klijenti vraćati u vaš salon. Svi volimo dodatne pogodnosti pa iskoristite to u svoju korist.
5. Organizirajte događaje
Događaji poput nagradnih igara, promocija novih proizvoda ili salonskih usluga mogu stvoriti uzbuđenje među klijentima i potaknuti njihov interes. Također možete na primjer organizirati degustaciju vina ili promociju nekih drugih proizvoda i usluga, u suradnji s prijateljskim partnerima, kako biste dodatno angažirali publiku i stvorili osjećaj zajednice.
6. Educiranje klijenata
Iskoristite društvene mreže za davanje edukativnih savjeta primjerice o stiliziranju kose kod kuće. Klijentima će biti zanimljivo naučiti neke trikove profesionalaca, a vaša iskazana stručnost i pomoć dodatno će ih povezati uz vaš salon.
7. Savjeti za njegu kose kod kuće
Osim svog redovnog angažmana, ponudite klijentima i korisne savjete o novim proizvodima. Na primjer, redovni mjesečni newsletter s preporukama proizvoda za njegu kose i trikovima za stiliziranje pomoći će im da uvijek izgledaju najbolje, a vi ćete ostati u njihovim mislima.
8. Ponovite uspješne prakse
Iako je važno isprobavati nove stvari, ne zaboravite ponoviti primjere uspješne prakse koji su vam se ranije pokazali dobrim. Uspješne pristupe iz prošlosti prilagodite trenutnim potrebama svojih klijenata.
Privlačenje novih i zadržavanje postojećih klijenata zahtijeva stalan trud, ali uz ove savjete, sigurno ćete uspjeti održati njihovu pažnju i lojalnost.
SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!