Darivanje klijenata

Fotografije: Unsplash


Predstavljamo vam kratki vodič koji će izmamiti osmijehe na lica vaših klijenata

Prosinac je mjesec u godini koji zauzima posebno mjesto u poslovnom kalendaru. Darivanje klijenata, dobavljača, kupaca i ostalih poslovnih partnera u razdoblju božićnih i novogodišnjih blagdana gesta je zahvalnosti, ali i put do uspješnijeg poslovanja u mjesecima koji slijede. Predstavljamo najvažnija pitanja čiji su odgovori ključ za uspješno darivanje vaših klijenata.

Darivanje klijenata

Zašto darivati svoje klijente?

Darivanje klijenata način je iskazivanja zahvalnosti na povjerenju koje su vam ukazali korisnici vaših usluga, ali i vaši poslovni partneri. Stvarajući pozitivan imidž frizerskog salona, darivanjem zapravo ulažete u dugoročne odnose s klijentima.

Tko zaslužuje vaš dar?

Odgovor nije jednostavan, no svakako treba paziti da ne izostavite vama važne klijente. Trebali bi darivati sve vaše lojalne klijente koji imaju kod vas rezerviran termin u prosincu, a novim klijentima koji će vas u prosincu tek prvi put posjetiti možete ponuditi posebne popuste kojima ćete ih tijekom siječnja privući u vaše salone.

Koliko novca namijeniti promo akciji darivanja?

Ako je suditi prema poslovnom bontonu, darovi klijentima ne bi smjeli biti preskupi jer ih to može dovesti u neugodnu situaciju. Želite li optimizirati troškove darivanja, pregovarajte sa svojim dobavljačima i vidite mogu li vam pomoći oko darivanja klijenata. Možda oni žele posebno promovirati neki proizvod. Darivanjem se čak možete riješiti i prevelikih zaliha sa skladišta. Naime, prema Zakonu o porezu na dobit i dohodak, povremeno darivanje poklona pojedinačne vrijednosti do 160,00 kn bez PDV-a, koje se daje u okviru obavljanja svoje gospodarske ili druge djelatnosti, ne smatra se isporukom dobara uz naknadu. Za više informacija konzultirajte se sa svojim knjigovođom.

Što čini savršen dar za klijente?

Budite kreativni, no imajte na umu da će klijenti najviše cijeniti korisnost vaših darova! Darujte tako kupone za buduće posjete vašem salonu ili popuste za određene usluge. Možda želite klijentima pokloniti određene frizerske proizvode pa u tom slučaju osigurajte ponudu proizvoda. Ipak, imajte na umu da je ono što će na klijenta ostaviti najveći dojam zapravo novogodišnja čestitka. To je vaš osobni znak pažnje, vaša dobra želja upućena klijentu. Dajte si stoga vremena, budite kreativni i osmijeh na licima vaših klijenata neće izostati.

Darivanje klijenata

Olakšajte klijentima njihovu kupovinu blagdanskih darova i ponudite im poklon-bonove za vaše usluge! Ponudite klijentu popust na uslugu za koju znate da će biti pun pogodak. Jedan od načina da vaši klijenti osvoje spomenuti popust može biti i kupovina poklon-bona u određenoj vrijednosti. Na taj način vaš klijent, kupac bona, ostvaruje popust za sebe, njemu draga osoba dobiva blagdanski poklon-bon, a vi na taj način novog klijenta. Situacija je to u kojoj su svi na dobitku. Ukoliko pak želite dodatno povećati prodaju spomenutih poklon-bonova, odličan način su i nagradne igre. Na recepciji tako možete postaviti veliku zdjelu u koju klijenti koji kupe poklonbon određene vrijednosti mogu ubaciti svoje podatke. Početkom siječnja izvucite pobjedničko ime i nagradite ga jednokratnim besplatnim posjetom vašem salonu.

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK