Fotografije: Pexels


Blagdani su skoro tu! Svatko želi u prosincu izgledati najbolje, zato možete očekivati u salonima kako svoje stalne tako i nove klijente. Upravo zato je važno da iskoristite prosinac za postizanje svojih poslovnih ciljeva! Želite povećati prodaju profesionalnih frizerskih proizvoda? Povećati broj narudžbi za mjesec siječanj? Ili povećati poznatost svoga frizerskog salona u svome gradu? U nastavku predstavljamo tri načina za povećanje uspjeha u prosincu, koja možete koristiti u svojim salonima.


1. Blagdanski selfie-zid

Želite povećati svoju prisutnost na društvenim mrežama? Jednostavno objesite na zid prazan okvir za sliku i ukrasite ga blagdanskim ukrasima. Nakon završetka svake frizure pozovite svoje klijente da poziraju ispred blagdanskog okvira. Što možete očekivati? Klijent će podijeliti blagdansku fotografiju na svojim društvenim mrežama, a tako ćete vi povećati svoju poznatost među njegovim poznanicima.


2. Darovi

Činjenica je da je prosincu svatko od nas stalno u potrazi za nekim darom za svoje prijatelje ili poznanike. Zašto to ne biste iskoristili i tako povećali prodaju frizerskih proizvoda u svojim salonima? Klijentima predstavite kako koristan poklon može biti profesionalan frizerski proizvod. I još bolje – određeni broj frizerskih proizvoda zapakirajte kao poklone! Na taj način klijentu uštedite vrijeme, a sebi povećavate prodaju!


3. Surađujte s drugima u svojoj okolini

Budite sigurni da u prosincu svi stalno razmišljaju o kupovini. Vaši klijenti naime ne trebaju samo novu frizuru nego traže i novu odjeću, čizme, žele si priuštiti spa-tretman ili njegu kože. Prosinac je tako idealno vrijeme da širom otvorite oči i zajedno s drugim vlasnicima trgovina ili drugih poslova u svojoj bližoj okolini ponudite klijentu posebne pakete usluga, popuste ili posebne kupone, koji se mogu koristiti kod vas i kod vaših susjeda. Na taj način dobivate pristup njihovoj bazi klijenata i povećavate prepoznatljivost svoga frizerskog salona. Ova je akcija idealna i za postizanje većega broja rezervacija termina u siječnju – jednostavno na kuponima istaknite da se popusti mogu koristiti samo u siječnju.


Pročitajte i:

PROSINAC U SALONIMA Uspjeh započinje dobrim marketinškim planom [1.dio]

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK