Zdrava kosa je uvijek in! Kako kaže Tomaž Turk, kreativni direktor akademije MIČ Styling: „Svake godine dolaze novi trendovi u svijetu bojenja kose, ali uvijek se od frizera očekuje da zna sačuvati zdravlje kose.“ U nastavku predstavljamo 5 bitnih navika koje vaše klijentice trebaju dodati svom beauty-režimu ako žele da njihova kosa stalno sjaji od zdravlja!


Zdrava je kosa redovito šišana kosa.

Prečesto klijentice misle da u vrijeme puštanja duge kose trebaju izbjegavati vaše frizerske stolice. No istina je sasvim drugačija – nakon pola godine vrhovi su njihove kose raspucani i potrebno je rezati puno više kose nego da je klijentica redovito posjećivala svog frizera. Svojim klijenticama koje žele dugu kosu savjetujte da vas posjete svakih 6 do 8 tjedana jer ćete im tako smanjiti količinu raspucanih vrhova i ublažiti rizik za moguće pucanje vlasi. Pripremite klijentice i na brojna iznenađenja koja se mogu dogoditi tijekom puštanja duge kose – sa svakim centimetrom moguća su kovrčanja kose, koja je potrebno rješavati kod vas. Zapravo se puštanje duge kose može usporediti s bombonijerom – nikad ne znate što ćete dobiti. Zato je važno da vas klijentice imaju uz sebe.

Zdravlje kose započinje pravilnom njegom vlasišta.

Koža vlasišta izuzetno je osjetljiva i potrebno joj je omogućiti redovit odmor od stalnog, svakodnevnog nanošenja proizvoda i stiliziranja. Brojni stručnjaci preporučuju da svakih 14 dana napravimo beauty detox – na izabrani dan dozvolimo koži i vlasištu potpunu slobodu, što znači da nakon pranja kosu ne sušimo fenom, ne skupljamo je u rep i ne četkamo, nego uživamo u njezinoj prirodnoj teksturi. Znamo da ima puno klijentica koje žele uvijek izgledati savršeno, a često to zbog zahtjeva svojih poslova i trebaju, ali ako se ne započnu pridržavati pravila detoxa, mogu ubrzo očekivati svrbež vlasišta i urgentni posjet dermatologu.

Zdravlje kose ovisi i o prehrani.

Vlasi se većinom sastoje od dugih proteinskih vlakana, pa je stoga za zdravu kosu jako bitno tijelu davati dovoljno proteina. Proteini neće učvrstiti kosu, ali će poboljšati njezin rast. Najbolji su izvori proteina kvasac, jaja, soja, grah, jogurt, riba. Osim toga za zdravu je kosu potreban i dovoljan unos željeza. Ono ima važnu ulogu u stvaranju hemoglobina, koji je zaslužan za to da kisik dolazi do svih stanica u tijelu. Nedostatak tog minerala može uzrokovati opadanje kose, a pronaći ga možemo, između ostalog, u piletini, ribi, nemasnom siru, jajima, bademima, grahoricama i jogurtu.

Zdrava kosa preko ljeta je u hladu.

Preko ljeta se klijenticama svih dobnih skupina (i modnih stilova) preporučuje da tijekom šetnji po gradu ili sunčanja na plaži svoju kosu, a i vlasište, zaštite velikim šeširom. Ljeti je potrebno i prilagoditi korištenje frizerskih proizvoda – kombinacija znoja i kemikalija iz laka za kosu te drugih „teških“ preparata za stiliziranje kose može rezultirati iritacijom vlasišta.

Zdrava kosa voli biti u pletenicama, ali treba i slobodu!

Ljeti je, u sezoni podignutih frizura, repova i pletenica, potrebno posebnu pažnju usmjeriti na problem mogućega suvišnog ispadanja kose. Visoki repovi, pletenice i svečane podignute frizure mogu previše natezati vlasi i oštetiti folikule, što uzrokuje i bolno vlasište. Svakodnevno nošenje rigidnih frizerskih stilova može dovesti i do gubitka kose. Klijenticama se savjetuje da pletenice ne nose više od dvaput tjedno, a u slučaju da osjete bol, trebaju odmah raspustiti svoju kosu i omogućiti vlasištu da se odmori.

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK