Otkazivanje termina jedan je od najvećih problema u frizerskim salonima. Zbog takvih klijenata poremeti vam se dnevni plan u frizerskim salonima, smanji prihod, a i motivacija frizera u salonima, koji umjesto da rade ono što najviše vole, provode vrijeme čekajući na sljedeći termin. Po izboru Uredništva predstavljamo vam 3 taktike za rješavanje ovoga velikog problema. 


1. Nazovite ih dan prije termina. 

Razlozi su za otkazivanje termina brojni, a budite uvjereni da se to ponekad dogodi jer su klijenti vrlo zauzeti i jednostavno zaborave na svoj termin. Po uzoru na ostala poduzeća koji isto ovise o klijentima i punom rasporedu i vi možete dan prije termina nazvati svoje klijente. U razgovoru možete provjeriti žele li još uvijek iste usluge i tako detaljnije organizirati svoj radni dan.  

2. Pojasnite novim klijentima svoju politiku poslovanja.

To je pravilo dobro posebno u slučajevima kad su u pitanju zahtjevnije i skuplje frizerske usluge. Na svojim poslovnim vizitkama ili brošurama svojih frizerskih usluga elegantno istaknite pravila poslovanja svoga salona. U njima istaknite kako zahtijevate da vam klijenti najmanje 24 sata prije termina javi da ne dolazi u vaš salon, inače ćete mu pri sljedećem posjetu zaračunati trošak termina koji nije iskoristio. Neki saloni zaračunavaju čak cijelu vrijednost frizerskih usluga termina koji klijenti nisu iskoristili! Nitko vam ne može garantirati da će to novi klijenti i poštovati, ali sigurno će na taj način u vašim salonima sjediti samo vaši zaista lojalni klijenti, koji poštuju vaše vrijeme i kvalitetu usluga.  

3. Pravilo – „triput, i dosta!“

Jedan način rješavanja problema otkazivanja termina jest i taj da ako vam klijenti to naprave triput, objasnite im da više nećete zakazivati termine za njih. To je pravilo korisno i u slučaju kašnjenja – ako vaš klijent zakasni triput više od 15 minuta, objasnite mu kako takvo ponašanje poremeti cijeli vaš raspored. Mnogi saloni takvim klijentima više ne dozvoljavaju zakazivanje termina, nego trebaju čekati u čekaonici na mogućnost slobodnog termina, jer zakazivanje se radi s razlogom. 


Pročitajte i:

PROSINAC U SALONIMA Uspjeh započinje dobrim marketinškim planom [1.dio]

PROSINAC U SALONIMA 3 ideje za povećanje prodaje profesionalnih frizerskih proizvoda u vašim salonima za vrijeme blagdana

PROSINAC U SALONIMA Savjeti za uspješan prosinac

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK