Svi znamo moć uređenog izgleda. On nam daje samopouzdanje, mirnoću, zadovoljstvo, a u vremenima kada je to zaista potrebno pruža nam i osjećaj normalnosti. Frizeri svojim stručnim radom i komunikacijskim vještinama klijentima doista donose zadovoljstvo i veselje pa stoga i ne čudi kako smo se u korona-krizi izjasnili kako nam u svoj toj nesreći najviše nedostaju upravo frizeri.

Donosimo vam listu onoga čemu nas je korona-kriza naučila kada je riječ o važnosti frizerskih salona i frizerstva. Izazovi ovog razdoblja pokazali su važnost frizera u životima klijenata te koliko su nam zapravo važni posjeti frizerskim salonima. Osim toga, mogli smo vidjeti i kako izgleda prirodna ljepota – ljepota koja nije njegovana od strane profesionalnih stručnjaka. 😉

U nastavku doznajte više o važnosti frizera te otkrijte zašto je važno cijeniti i čuvati ljepotu s profesionalnim potpisom.

FRIZERI IMAJU ZNANJE KOJE NE MOŽE NADOMJESTITI ONLINE TUTORIAL

Vjerojatno nema osobe koja proteklih mjeseci nije razmišljala kako možda i ne bi bilo loše uzeti škare u ruke te tako u vlastitoj, kućnoj radinosti osvježiti svoj izgled. No iza svakog poteza škarama stoje sati i sati učenja i usavršavanja vještina. Da, puno je savjeta dostupnih na YouTube-u, no vještine se ne usvajaju preko noći! One se postižu vježbanjem i iskustvom. Samo profesionalni frizeri, oni koji su se godinama educirali, znaju frizuru u potpunosti prilagoditi klijentu te svakim rezom škara ili potezom kista istaknuti njegovu ljepotu.

FRIZERI STALNO NJEGUJU I RAZVIJAJU SVOJU STRUKU

Jedan od većih strahova frizera tijekom trajanja epidemioloških ograničenja bio je vezan za njihovu edukaciju. Frizerstvo je naime profesija iznimno fokusirana na razvoj. Neprestano se plasiraju novi trendovi, inovativni proizvodi i tehnike pomoću kojih frizeri usavršavaju svoj rad, a edukacije su u tome svakako od neprocjenjive važnosti.

Zbog nemogućnosti edukacija uživo, frizeri su se prilagodili i usredotočili na online edukacije, a ono što nas posebno veseli jest nesebično međusobno dijeljenje znanja i savjeta koje su frizeri razmjenjivali s kolegama na društvenim mrežama. Sve zato kako bi još bolji i spremniji dočekali nove izazove nakon karantene.

FRIZERSTVO – GRANA GOSPODARSTVA OD VIŠESTRUKOG ZNAČAJA

Vlasnici frizerskih salona proteklih su mjeseci, za vrijeme trajanja karantene, bili među istaknutijim osobama u medijima. U Hrvatskoj ima nekoliko tisuća frizerskih salona, zapošljavaju veliki broj frizera, a tu su i distributeri i njihovi drugi partneri čiji su uspjesi i održivost povezani uz poslovanje frizerskih salona. U vrijeme korona-krize posve prirodno istaknula se važnost frizerskih salona u lokalnim zajednicama, a i uloga koju nose u održavanju društva općenito.

Za to vrijeme šira je javnost mogla prepoznati i važnost zaposlenika u salonima. Naime često se zaboravlja kako svaki zaposlenik za vlasnika salona zapravo predstavlja investiciju, ali korona-kriza nam je pokazala kako je to investicija u koju se itekako isplati ulagati. Naime, osim što zaposlenici razvijaju poslovanje salona, oni ujedno primaju i neprocjenjivo stručno znanje, a pored toga upravo oni najbolje poznaju potrebe svojih klijenata. Svaki gubitak zaposlenika tako predstavlja izazov za vlasnika salona, a u konačnici i za samog klijenta.

Viđenje salona kao važnog prostora poslovanja osnažilo se i zbog obaveznog naručivanja. U očima šire javnosti svaki dogovoreni termin zbog velikih je gužvi tako postao poput dobitka na lotu. Saloni su zato počeli primjenjivati određene mjere i pravila kojima se mogu riješiti moguća kašnjenja ili nepojavljivanja na dogovorenim terminima. Na taj način klijenti sada bolje razumiju i više cijene važnost dolaska na dogovoreni termin jer i sami uviđaju koliko je to važno za poslovanje salona. Svaki termin na kojem se klijent ne pojavi, a bez da je to prethodno najavio, predstavlja nenadoknadiv gubitak za poslovanje frizerskog salona.

FRIZERI SU SVOJIM KLIJENTIMA UJEDNO I PRIJATELJI

Mnogi klijenti svoj posjet salonu iskoriste i za uživanje u opuštenom razgovoru sa svojim frizerom. Frizeri zato moraju biti vješti komunikatori te ih znati saslušati, a to je ono što klijenti kod njih iznimno cijene. Iako se ponekad i suze brišu, frizeri se ipak uvijek trude probuditi pozitivnu energiju kod klijenata. Kreirajući ljepotu njihove kose ujedno njeguju i njihovu unutarnju ljepotu.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by •BLONDER & BLONDER• (@blonderandblonder) on

Za vrijeme krize i pri prvom otvaranju salonu, klijenti su uvidjeli koliko su frizeri važni za njihove najveće i najsretnije životne trenutke. Oni su dio njihovih vjenčanja, plesova i izlazaka, rođendanskih zabava i godišnjica. Frizeri su i mnogo više od samih frizera, oni stvaraju osjećaj posebnosti koji svaku priliku čini nezaboravnom.

FRIZERSKA STRUKA – ČISTOĆA KOJA JE ODUVIJEK BILA TU

Prije ponovnog otvaranja frizerskih salona stigle su i preporučene higijenske mjere za njihov rad u novim uvjetima. No činjenica je zapravo da se one gotovo u ničem ne razlikuju od standardnih pravila higijene koja već dugo kreiraju svakodnevicu salona. Frizerska struka je naime oduvijek posvećena čistoći, urednosti i stalnoj dezinfekciji alata i radnih prostora. Frizeri su i otprije bili u obavezi jednom godišnje proći zdravstvene preglede kako bi dobili valjane sanitarne knjižice, a od nedavno imaju i obavezu polaganja tečaja higijenskog minimuma. Navedena znanja o sprečavanju zaraznih bolesti frizeri moraju obnavljati svakih 5 godina.

Preporučene higijenske mjere za rad u novim uvjetima posvećene su i smanjivanju gužve u čekaonica salona. No čak i tu su frizeri već neko vrijeme korak ili dva ispred ostalih. Naime, posljednjih nekoliko godina sve veći broj salona teži ekskluzivnosti, osjećaju posebnosti kojeg klijent doživljava svakim svojim posjetom. Personalizacijom usluga, potpunom posvetom samo jednom klijentu u dogovorenom terminu ne samo da se ostvaruje spomenuta ekskluzivnost već se ujedno i sprječava stvaranje ikakvih gužvi u čekaonicama, a to je u ova vremena svakako dobrodošlo.

Svidio vam se članak? Podijelite ga s prijateljima!

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK