Kako sačuvati profitabilnost balayage koloracijske usluge?
Fotografije: Sally Brooks arhiva; Grace Dalgleish arhiva
Sally Brooks, prošlogodišnja Britanska frizerka godine, zajedno s Grace Dalgleish, glavnom koloristicom salona Brooks & Brooks, otkriva nekoliko načina kojima možemo povećati profitabilnost balayage koloracijske usluge. Zašto nije pametno na balayage gledati isključivo kao na Instagram trend i kako ipak nadopuniti ponude usluga i povećati broj posjeta balayage klijentica, saznajte u nastavku!
Koji su mogući poslovni izazovi za frizerske salone s većim brojem balayage klijentica?
Balayage može značiti puno stvari, zato je iznimno važno da u konzultaciji s klijenticama dogovorimo što one zaista žele i vidimo znaju li osnovne razlike između najpopularnijih koloracijskih tehnika. Balayage ne znači samo to da klijentice žele jednostavno prirodniji izgled – one u našim stolicama sjede i zato što se žele osjećati i izgledati luksuzno, na neki način ekskluzivno. Upravo zato je balayage savršena usluga za ove klijentice – svako bojenje je jedinstveno i može u potpunosti biti prilagođeno njima. Možda one žele “sunčane” pramenove ili su više obožavateljice pariškog ležernog stila ili žele izgledati kao da se šeću predivnim kalifornijskim plažama – ovakvi kontrasti tamnijih i svjetlijih tonova svakako mogu zadovoljiti i najzahtjevnije klijentice.
Ovom se freehand koloracijskom tehnikom stvaraju postepeni prijelazi pa stoga klijentice ne moraju svaki mjesec dolaziti u vaš salon, no potrebno ih je motivirati na ispravno održavanje njihovih frizura, boja i zdravlja kose. Zato klijenticama savjetujemo toniranje kose svakih 4 do 6 tjedana.
Zašto je bitno da prestanemo razmišljati o balayageu kao trendu?
Istina je da su prirodnije nijanse i blagi prijelazi sada u modi, jednostavno je to ono što klijentice trenutno najviše vole. No mišljenje kako je balayage koloracijska tehnika samo trend potpuno je pogrešno. Da, balayage predstavlja u brojnim salonima najprodavaniju koloracijsku uslugu, i čini se da ništa ne može zaustaviti njezinu popularnost. Naime, upravo zahvaljujući ovoj tehnici nastaju besprijekorne i veoma prirodne frizure pa stoga i ne čudi kako brojne klijentice ne žele ni čuti o nekoj drugoj koloracijski tehnici. No naravno, ostaje na nama da ovu koloracijsku uslugu stalno moderniziramo i kroz nju eksperimentiramo različitim tonovima i kontrastima. Nemojte stvarati samo plavuše. Balayage možete koristiti i za stvaranje razigranijih izgleda i baš zato ova koloracijska tehnika može biti prikladna za zaista velik broj klijentica.
Kako će se balayage razvijati u 2020? Koje ćete usluge apsolutno morati ponuditi svojim klijenticama?
Kao što sam već rekla, balayage ne smijemo doživljavati kao trend jer to je usluga koja će svakako ostati važan dio salonskog poslovanja. Neki saloni će tako možda bilježiti manji posjet svojih redovnih klijentica, no mislim da će glossing usluge, namijenjene održavanju boje i zdravlja kose, biti sve traženije. Zadatak da ih učinimo traženijima ostaje naravno na nama jer kada je u pitanju ljepota kose mi smo ti koji kao stručnjaci trebamo klijenticama predstaviti važnost proizvoda za kućnu njegu kose, baš kao i važnost dodatnih usluga za osvježavanje boja koje se nude u salonima.
3 usluge kojima možete povećati broj posjeta balayage klijentica
1. Konturiranje
Tehnika bojenja kojom raspoređivanjem svjetlijih i tamnijih pramenova možemo naglasiti određene dijelove lica te dobiti mladenački izgled.
2. Glossing tretmani
Tretmani njege kose namijenjeni povećanju sjaja kose i očuvanja njezine boje. Također, glossing tretmanom se neutraliziraju i neželjene nijanse.
3. Toniranje kose
Usluge namijenjene osvježavanju frizura i prirodnih boja kose različitim preljevima. Pomoću toniranja stvaraju se nježniji prijelazi i ističe dimenzija u kosi.
SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!