PIŠE:

Sanja Varlaj, dipl. oec, NLP Practitioner i business coach
Savjetovanje uslužnih djelatnosti i edukacija
Kontakt: imajuspjesansalon@gmail.com | Facebook: Imaj uspješan salon

Screen Shot 2016-02-04 at 13.24.56
Savjeti za buduće vlasnike salona, kao i za one koji to već jesu! 

Pravilo broj 8: Budite sigurni u sebe i svoj rad!

Garantirajte za kvalitetu svog rada i vraćajte novac klijentima ukoliko nisu zadovoljni. Time dajete do znanja da ste sigurni u sebe, a to klijenti cijene kada dolaze u novi salon.

To znači da dajete svojem potencijalnom klijentu komfor garancije i osjećaja sigurnosti koji ona pruža, a to svi želimo. Ta garancija treba biti snažna i lako razumljiva poruka.

Ne morate garantirati rezultat ako on zavisi od npr. načina kako je klijent koristio preporučeni proizvod. Ali, možete garantirati nešto da umanjite taj najbitniji faktor koji najčešće sprječava ljude da nazovu vaš salon umjesto konkurentnog salona. A taj faktor je strah od donošenja krive odluke! Odstranite taj strah i preokrenite rizik u svoju korist.

Ljudi vole sigurnost a ne vole rizik! Dajte im onda to što žele. Ponudite im opciju vraćanja novca ukoliko neće biti zadovoljni! To će olakšati njihovu odluku da dođu u novi salon jer je rizik sveden na minimum. A najbolje u svemu je to, da gotovo nikada nitko zaista ne traži novac nazad!

Pratite nas, uskoro očekujte i nove savjete!

Pravilo broj 1: Lista klijenata

Pravilo broj 2: Prestani biti „samo“ frizer!

Pravilo broj 3: Vaš USP ili kakav je zapravo vaš salon?

Pravilo broj 4: Zaboravite „branding“ – dobar poster u salonu neće vam dovesti novog klijenta

Pravilo broj 5: Budite netko, budite aktivni, budite posvuda!

Pravilo broj 6: Što je zapravo marketing?

Pravilo broj 7: Marketing je proces, a ne jednokratno događanje!

Pravilo broj 9: Budite precizni u komunikaciji!

Više poslovnih savjeta


Pozivam vas da novosti o tome kako pobijediti strahove i osloboditi svoje poslovne potencijale pratite na novoj facebook stranici: „Krenite dalje bez straha“, kao i na već poznatoj stranici: „Imaj uspješan salon“ na kojima ćemo objavljivati članke i savjete te datume budućih radionica kojima se izuzetno radujem.

Sudjelujte i u anketi BIZFRIZ vezanoj za nove poslovne edukacije. S pomoću vašog mišljenja možemo još bolje odgovarati na vaša konkretna pitanja, vezana uz poslovanje salona.

Krenite dalje bez straha i vjerujte da zaslužujete uspjeh!

Sanja Varlaj
Savjetovanje uslužnih djelatnosti i edukacija
email: svarlaj@gmail.com i imajuspjesansalon@gmail.com
FB Imaj uspješan salon
FB Kreni dalje bez straha