PIŠE:

Sanja Varlaj, dipl. oec, NLP Practitioner i business coach
Savjetovanje uslužnih djelatnosti i edukacija
Kontakt: imajuspjesansalon@gmail.com | Facebook: Imaj uspješan salon

Screen Shot 2016-02-09 at 14.17.24
Savjeti za buduće vlasnike salona, kao i za one koji to već jesu! 

Pravilo broj 9: Budite precizni u komunikaciji s klijentima i izbjegavajte generalizacije!

Ako se u vašem salonu kratko čeka na red, napišite čekanje maksimalno 5 minuta.

Niti previše marketinga i “slatkih”, “primamljivih” a nedorečenih poruka nije dobro jer su često beznačajne. Npr. izraz “anti-age” već je toliko iskorišten da je postao chliche i nije više originalan za korištenje u propagandnim porukama. Ukoliko imate proizvod koji će vašim klijentima podariti mlađi izgled to je izvrsno. Ali, koliko će točno mlađe izgledati? Koliko godina? To je konkretna poruka. Znači umjesto rečenice “Ovaj će proizvod pomladiti i vratiti snagu vašoj kosi”, napišite “Ovim ćete proizvodom omogućiti da vaša kosa bude 50 % jača nego prije te će njen izgled biti kao kada ste imali 10 godina manje”! Primjećujete li razliku u poruci?

Ako je vaša prednost da se na red čeka vrlo kratko, najkraće od okolnih salona onda to konkretno i recite. Umjesto da na propagandnom letku ili FB statusu napišete “Kod nas se ne čeka dugo na red”, napišite ” Kod nas se na red čeka max 5 minuta”! To je puno snažnija i jača poruka koja će ostaviti traga.

Pratite nas, uskoro očekujte i nove savjete!

Pravilo broj 1: Lista klijenata

Pravilo broj 2: Prestani biti „samo“ frizer!

Pravilo broj 3: Vaš USP ili kakav je zapravo vaš salon?

Pravilo broj 4: Zaboravite „branding“ – dobar poster u salonu neće vam dovesti novog klijenta

Pravilo broj 5: Budite netko, budite aktivni, budite posvuda!

Pravilo broj 6: Što je zapravo marketing?

Pravilo broj 7: Marketing je proces, a ne jednokratno događanje!

Pravilo broj 8: Budite sigurni u sebe i svoj rad!

Više poslovnih savjeta


Pozivam vas da novosti o tome kako pobijediti strahove i osloboditi svoje poslovne potencijale pratite na novoj facebook stranici: „Krenite dalje bez straha“, kao i na već poznatoj stranici: „Imaj uspješan salon“ na kojima ćemo objavljivati članke i savjete te datume budućih radionica kojima se izuzetno radujem.

Sudjelujte i u anketi BIZFRIZ vezanoj za nove poslovne edukacije. S pomoću vašog mišljenja možemo još bolje odgovarati na vaša konkretna pitanja, vezana uz poslovanje salona.

Krenite dalje bez straha i vjerujte da zaslužujete uspjeh!

Sanja Varlaj
Savjetovanje uslužnih djelatnosti i edukacija
email: svarlaj@gmail.com i imajuspjesansalon@gmail.com
FB Imaj uspješan salon
FB Kreni dalje bez straha