PIŠE:

Sanja Varlaj, dipl. oec, NLP Practitioner i business coach
Savjetovanje uslužnih djelatnosti i edukacija
Kontakt: imajuspjesansalon@gmail.com | Facebook: Imaj uspješan salon

Screen Shot 2016-02-02 at 14.20.31
Savjeti za buduće vlasnike salona, kao i za one koji to već jesu! 

Pravilo broj 7: Marketing je proces, a ne jednokratno događanje!

Želim vam naglasiti da neće svaka aktivnosti koju poduzimate biti uspješna. No, problem je u slijedećoj grešci koju rade gotovo svi vlasnici salona. a to je da to što rade, rade samo jednom!

Konkretno: objave samo 1 oglas, pošalju samo 1 newsletter i najčešće malom broju ljudi, napišu samo 1 e-mail s novostima, ili ulože sva sredstva u 1 veliki event u godini i očekuju stampedo novih klijenta. Naravno tada su razočarani jer ta 1 aktivnost nije donijela puno novaca a svi stručnjaci su rekli da je to izvrstan alat! Broj “1” je najopasniji broj u poslovanju!

Oslanjajući se na broj “1”, bilo na 1 zaposlenika, 1 marketinšku aktivnost samo 1 x, 1 dobavljača za proizvode i druge usluge, 1 medij ( npr. samo FB ), osuđeni ste na propast!

Postoje dva osnovna pravila marketinga: tzv marketing mix i kontinuirana aktivnost. Marketing Mix se (nekada) sastojao od tzv 4 P: proizvod (product), cijena (price), promocija (promotion), distribucija proizvoda/usluge (place). Iako je ta teorija danas vrlo proširena, ova bazna 4 P i dalje vrijede. To znači da marketing mix uključuje ne samo promociju usluge nego i određivanje prave cijene za pravi proizvod koji se nudi na određenom mjestu. Često se griješi jer se marketing poistovjećuje s Promocijom a zanemaruju se ostala 3 faktora.

Drugo pravilo je kontinuiranost i tu se vraćamo na našu temu. Kada odredite prave aktivnosti za vaš salon, ne odustajte nakon prvog pokušaja koji možda nije donio toliko novih klijenata ili prometa koliko ste očekivali. Ako ste sigurni da ste odabrali prave aktivnosti, nastavite s njima kontinuirano i rezultati neće izostati.

Neće vam svi pokušaji biti uspješni, ali stalno trebate raditi na pronalaženju najboljih aktivnosti za vaš salon.

Pratite nas, uskoro očekujte i nove savjete!

Pravilo broj 1: Lista klijenata

Pravilo broj 2: Prestani biti „samo“ frizer!

Pravilo broj 3: Vaš USP ili kakav je zapravo vaš salon?

Pravilo broj 4: Zaboravite „branding“ – dobar poster u salonu neće vam dovesti novog klijenta

Pravilo broj 5: Budite netko, budite aktivni, budite posvuda!

Pravilo broj 6: Što je zapravo marketing?

Pravilo broj 8: Budite sigurni u sebe i svoj rad!

Pravilo broj 9: Budite precizni u komunikaciji!

Više poslovnih savjeta


Pozivam vas da novosti o tome kako pobijediti strahove i osloboditi svoje poslovne potencijale pratite na novoj facebook stranici: „Krenite dalje bez straha“, kao i na već poznatoj stranici: „Imaj uspješan salon“ na kojima ćemo objavljivati članke i savjete te datume budućih radionica kojima se izuzetno radujem.

Sudjelujte i u anketi BIZFRIZ vezanoj za nove poslovne edukacije. S pomoću vašog mišljenja možemo još bolje odgovarati na vaša konkretna pitanja, vezana uz poslovanje salona.

Krenite dalje bez straha i vjerujte da zaslužujete uspjeh!

Sanja Varlaj
Savjetovanje uslužnih djelatnosti i edukacija
email: svarlaj@gmail.com i imajuspjesansalon@gmail.com
FB Imaj uspješan salon
FB Kreni dalje bez straha