Fotografije: Alexandre de Paris


Povodom 2020. godine i ulaska u novo desetljeće poslovanja u Hairstyle News Uredništvu odlučili smo upitati izabrane frizerske stručnjake iz cijelog svijeta kako oni vide izazove s kojima će se frizerska struka susretati u sljedećih 10 godina. Neka vam njihove riječi i savjeti pomognu u rješavanju izazova i podsjete na razloge zašto klijenti dolaze vama, a to su njihova autentična iskustva i doživljaji ljepote koje nude upravo frizeri!

Pročitajte kako budućnost frizerstva vidi Michel Dervyn,  Alexandre de Paris direktor frizerske kuće!


Michel Dervyn

Michel Dervyn, Alexandre de Paris direktor frizerske kuće

“Frizerski saloni uvijek će biti ultimativna utočišta ženske ljepote, mjesta intimne, ugodne i opuštene atmosfere. Iako nas u nadolazećim godinama očekuju brojne tehnološke promjene, one neće moći nadomjestiti snagu autentičnog kontakta s ljudima. Klijentice će i dalje željeti biti u rukama svojih frizera, a kao pravi čuvari njihove ljepote istaknut će se oni koji će ih svojim savjetima i stalnom brigom učiniti da se osjećaju cijenjene i važne.

Kako bi osigurali budućnost svog salonskog poslovanja, potrebno je da vlasnici salona snažno vjeruju u sebe i da u postizanje ciljeva aktivno i motivirajuće uključe svoje članove tima. Vaša vizija treba biti, u ovo doba stalne visoke informiranosti i kad je edukacija zaista na dohvat ruke, zaista jasna i mora uključivati mjerljive rezultate. Frizerski salon je živi organizam i sigurno ćete u nadolazećim godinama morati posegnuti i za određenim investicijama. Ipak, budite pažljivi kod troškova, kako kod izbora opreme salona tako i kod vaših planova edukacija.

Zapošljavajte frizere s dobrim znanjem i željom da budu aktivni članovi vašeg tima. U nadolazećim godinama sve će se više cijeniti participativno-skupni stil vođenja koji u fokus stavlja dobro liderstvo te povjerenje u vlastiti tim i konstruktivno korištenje njihovih ideja i mišljenja. Najvažniji zadatak vođe je kvalitetno mentorstvo prema svojim zaposlenicima.  Budite dosljedni u svom vođenju i sudjelujte u razvoju vaših zaposlenika ne samo kao frizera, već i kao osoba. Zajedno učite kako održati savršeni balans između osobnog i poslovnog života te pratite kako to utječe na njihov uspjeh iza stolica.

Potreban je i dobro osmišljen plan ulaganja u edukaciju tima, organizaciju poslovanja te opremanje salona, a ne zaboravimo i aktivno sudjelovanje na društvenim mrežama kako bi redovito predstavljali svoju kreativnost i stručnost. Prioriteti će uvijek biti dobra lokacija, tim zaposlenika visoke učinkovitosti i atmosfera salona koja će koristiti i klijentima i frizerima.

Za kraj, očekujem veoma svijetlu budućnost za frizere. To je jedna od rijetkih profesija s bliskim ljudskim kontaktom za koju u današnjoj transformaciji društva nema straha od nestanka. Svijet se može mijenjati, no ljudski kontakt u našoj struci uvijek će biti snažniji od svih promjena. Štoviše – upravo želja za ljudskim kontaktom našu će struku uvijek činiti sve snažnijom i snažnijom!”

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK