Marija Huha

Fotografije: Tomislav Huha


Povodom 2020. godine i ulaska u novo desetljeće poslovanja u Hairstyle News Uredništvu odlučili smo upitati izabrane frizerske stručnjake iz cijelog svijeta kako oni vide izazove s kojima će se frizerska struka susretati u sljedećih 10 godina. Neka vam njihove riječi i savjeti pomognu u rješavanju izazova i podsjete na razloge zašto klijenti dolaze vama, a to su njihova autentična iskustva i doživljaji ljepote koje nude upravo frizeri!

Pročitajte kako budućnost frizerstva vidi Marija Huha, Henkel Beauty Care PPS manager Adria!


Marija Huha

Marija Huha, Henkel Beauty Care PPS manager Adria

“Nalazimo se u vremenu digitalizacije i novih generacija gdje frizerska industrija doživljava preobrazbu. U duhu modernog svijeta, gledajući modu i kulturu, čini se da doista sve prolazi. Priča koju svijet priča ona je o različitosti i gledajući kako se razvija itekako imamo razloga biti uzbuđeni oko onoga što tek slijedi.

I dok promjenu osjećamo u zraku, također osjećamo duboku potrebu za autentičnošću u svemu i stoga je budućnost u frizerskoj industriji trenutno jako teško sa sigurnošću predvidjeti, no ono što sam sigurna je da će ta budućnost biti jako uzbudljiva. Pojedinci, umjetnici jako dolaze do izražaja i pokreću svjetske trendove tako da je inovativnost i autentičnost svakog pojedinca u frizerskom salonu jako važna.

Danas se u frizerskom salonu zbog užurbanosti jako zapostavlja detaljna briga o svakom klijentu salona. Za mene je taj dio najveća prilika koju svaki salon može nadograditi i biti spreman za budućnost u ovoj preobrazbi.

Frizeri koji rade za salon već danas kreiraju svoj vlastiti identitet koji postaje prepoznatljiv kako njihovim postojećim klijentima tako i onima koji tek dolaze. Iz tog je razloga za voditelje salona izuzetno važno upoznavanje njihovog tima sa svim posebnostima koje njihovi frizeri imaju, te plasiranje istih na tržište. Već sada se događa da klijenti u salonu žele personalizaciju koja će im osigurati trend skrojen upravo za njih. Poznavanje svog tima i potpuna briga za klijenta svakom će vlasniku osigurati budućnost u preobrazbi.”

Svidio vam se članak? Podijelite ga s prijateljima!

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK