PIŠE:

Sanja Varlaj, dipl. oec, NLP Practitioner i business coach
Savjetovanje uslužnih djelatnosti i edukacija
Kontakt: imajuspjesansalon@gmail.com | Facebook: Imaj uspješan salon

Screen Shot 2016-02-02 at 14.27.05
Savjeti za buduće vlasnike salona, kao i za one koji to već jesu! 

Pravilo broj 6: Što je zapravo marketing?

To su sve aktivnosti koje klijente dovode u salon, navode ih da kupe vašu uslugu po cijeni koju ste vi postavili te se zatim vrate po još.

Zvuči jednostavno zar ne? Naravno, kompleksnost je prisutna, ali zaista je vrlo jednostavno. Pokušat ću vam to objasniti primjerom od g. Ray Kroc, osnivača McDonaldsa. Što god tko mislio o toj kompaniji i hrani koju proizvodi, ona je uz Coca Colu sigurno “svetište” za sve markentingaše” i ponosna sam što sam i osobno imala priliku učiti od takvih velikana. g. Kroc je rekao: “čisti WC-i su marketing!, a također i osmjeh na licu djelatnika, neočekivani mali poklon klijentu, obično “hvala” ili rukom pisana čestitka ili zahvala na dolasku”. Zar je to komplicirano? Nije i svi bi trebali krenuti od tih “malih” a tako velikih stvari koje nas najčešće ne koštaju niti kune a donose mnogo.

Prečesto susrećem poduzetnike koji bi željeli od konzultanata instant rješenje, nešto što kao “one size fits all” rješenje za neki kompleksan problem. Ako mislite da će vam 1 oglas ili prodajno pismo riješiti vaš marketing za uvijek kako bi se konačno počeli baviti “vašim poslom”, jako ćete se razočarati. Marketing je isto vaš posao kojim se trebati baviti! Ukoliko shvatite da nema univerzalnog rješenja već da trebate krenuti od jednostavnih stvari kao npr. otvoriti vrata klijentu ili ponuditi najbolju kavu uz najbolju frizuru, na putu ste uspjeha. Dakle, vi u stvari niste samo u frizerskoj branši već i u marketinškoj branši koju trebate upoznati i koristiti bolje od konkurencije kako bi dobili nove i zadržali postojeće klijente.

Pratite nas, uskoro očekujte i nove savjete!

Pravilo broj 1: Lista klijenata

Pravilo broj 2: Prestani biti „samo“ frizer!

Pravilo broj 3: Vaš USP ili kakav je zapravo vaš salon?

Pravilo broj 4: Zaboravite „branding“ – dobar poster u salonu neće vam dovesti novog klijenta

Pravilo broj 5: Budite netko, budite aktivni, budite posvuda!

Pravilo broj 7: Marketing je proces

Pravilo broj 8: Budite sigurni u sebe i svoj rad!

Pravilo broj 9: Budite precizni u komunikaciji!

Više poslovnih savjeta


Pozivam vas da novosti o tome kako pobijediti strahove i osloboditi svoje poslovne potencijale pratite na novoj facebook stranici: „Krenite dalje bez straha“, kao i na već poznatoj stranici: „Imaj uspješan salon“ na kojima ćemo objavljivati članke i savjete te datume budućih radionica kojima se izuzetno radujem.

Sudjelujte i u anketi BIZFRIZ vezanoj za nove poslovne edukacije. S pomoću vašog mišljenja možemo još bolje odgovarati na vaša konkretna pitanja, vezana uz poslovanje salona.

Krenite dalje bez straha i vjerujte da zaslužujete uspjeh!

Sanja Varlaj
Savjetovanje uslužnih djelatnosti i edukacija
email: svarlaj@gmail.com i imajuspjesansalon@gmail.com
FB Imaj uspješan salon
FB Kreni dalje bez straha