Umorni ste od klijentica koje zahtijevaju velike makeovere u samo jednom posjetu vašoj frizerskoj stolici? Niste sami!

Svi znamo da je za najbolje makeovere i drastične promjene boje kose potrebno jako puno vremena, a i novca. Kako uvjeriti klijentice da je za najbolje, ali i najzdravije rezultate bojenja kose potrebno više posjeta vašim salonima? Budite iskreni u konzultacijama sa svojim klijenticama – porazgovarajte o iskustvima s bojenjem kose i provjerite njihovo trenutno stanje kose. Klijenticama predstavite i sve moguće probleme s kojima se možete susresti na putu prema ciljanoj boji kose, a upoznati ih trebate i s proizvodima kojima trebaju njegovati kosu tijekom različitih faza bojenja kose. Predstavljamo vam 3 činjenice o kojima trebate porazgovarati s klijenticama koje žele da im stvorite njihovu frizuru iz snova!


1. Iskustva s bojenjem kose

Za svoje dugogodišnje klijentice možete vrlo lako napraviti plan bojenja jer poznajete njihovu kosu bolje od ikoga. Kod novih se pak klijentica preporučuje da porazgovarate o svim njihovim iskustvima s bojenjem u zadnjih 5 godina. Uzmite si dovoljno vremena i izgradite povjerenje klijentica u vas i vaše vještine – neke se klijentice možda srame loših iskustva ili jednostavno ocijene da ona na kosi nisu ostavila dugoročnih posljedica, koje mogu utjecati na trenutno bojenje.

2. Zdravlje kose klijentica

U očima klijentica trebate biti frizerski stručnjaci kojima je prvi cilj očuvanje zdravlja kose, pogotovo kada su u pitanju korekcije bojenja. Upravo je zato važno da sastavite plan bojenja kose koji polako, ali sigurno vodi do cilja. Klijenticama savjetujte postepeno bojenje kose, a u međuvremenu im preporučite korištenje  odabranih profesionalnih proizvoda kojima će moći njegovati kosu i pripremiti je za sljedeću fazu bojenja.

3. Budžet klijentica

Na vama je da klijentice upoznate s troškovima njihova makeovera. U svaki ćete makeover uložiti puno vremena i proizvoda, a iza vas stoje i brojne skupe edukacije na kojima ste dobili znanje za stvaranje ovako zahtjevnih frizura. Zato nemojte davati popuste, nego klijentice već na početku, odmah  nakon što vam predstave svoje želje, upoznajte s cijenom takvih tretmana. Neke si klijentice, nažalost, ne mogu priuštiti ostvarenje svoga cilja intenzivne boje – zato im savjetujte 1 do 2 posjeta i boju kose koju mogu postići u okviru njihova budžeta. Nekim pak klijenticama novac neće biti presudan faktor, ali ćete im zbog očuvanja zdravlja njihove kose trebati savjetovati drugu boju. Kao frizer trebate pronaći kompromis između očekivanja svojih klijentica i realnosti koju im pruža njihova kosa. Pokažite im nijanse boja koje su moguće nakon 1, 2, 3 ili više posjeta i objasnite da rezultati bojenja uvelike ovise o zdravlju i tipu njihove kose te o količini vremena koje si klijentice mogu priuštiti kod vas. 

Svidio vam se članak? Podijelite ga s prijateljima!

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK