Povećanje cijena usluga nije tako lako kao što se možda čini. U ovom članku donosimo vam što je sve potrebno uzeti u obzir kako biste mogli postaviti održive cijene svojih usluga. Krenimo redom. Jedna od prvih stvari koju svakako trebate uzeti u obzir je povećanje redovnih troškova vašeg poslovanja.

Ažuriranje cijena usluga u frizerskim salonima

Potom obratite pažnju na platežnu mogućnost vaših klijenata, plaće djelatnika i njihov životni standard. Uzmite u obzir i potražnju za vašim uslugama tj. koliko su vaši termini unaprijed popunjeni, kakav je brend s kojim radite, koliko ulažete u edukaciju… I ono najvažnije, uvijek imajte na umu kako podizanjem cijena činite ono što je najbolje za vaše poslovanje.

Ažuriranje cijena usluga u frizerskim salonima

Vlasnicima salona podizanje cijena može biti vrlo težak i izazovan zadatak, ali to je važan i neizostavan korak za održavanje uspješnosti poslovanja. Čini li vam se da je prošlo puno vremena otkako ste sebi i svojim djelatnicima dali povišicu i da zaslužujete više? Ne idu vam prihodi kao prije jer je sve skuplje osim vaših usluga? Daju li vam klijenti često velike napojnice? Jeste li pregorjeli i došli do točke frustracije što morate provoditi toliko vremena i svog talenta, a zauzvrat ne dobijete financijsko zadovoljstvo? Ako ste na bilo koje od ovih pitanja pomislili “da, to sam ja“, onda je naprosto vrijeme da podignete cijene u svom salonu!

Ažuriranje cijena usluga u frizerskim salonima

Razlozi za podizanje cijena usluga

Tri su osnovna razloga za podizanje cijena usluga u frizerskim salonima: 1. povećanje cijena redovnih troškova salona, materijala i alata, 2. stalna edukacija ili specijalizacija pojedinih usluga, 3. višegodišnje iskustvo i povećana potražnja tj. višednevna popunjenost termina unaprijed.

Ažuriranje cijena usluga u frizerskim salonima

1. Povećanje cijena redovnih troškova salona, materijala i alata

Troškovi života iz godine u godinu rastu zbog inflacije te se time neminovno povećavaju i troškovi vašeg salonskog poslovanja. Svake godine rastu ulazne cijene za vaš salon, bilo da se radi o režijama u salonu, povećanju cijena proizvoda kod vaših dobavljača ili povećanju cijena ulaganja u edukaciju i vještine vas i vaših djelatnika.

Ažuriranje cijena usluga u frizerskim salonima

Ako s cijenama svojih usluga ne pratite povećanje ulaznih troškova u vašem salonu, onda ne možete ni povećati svoje prihode, a time ni svoju plaću kao ni plaće svojih djelatnika. Ne povećavajući cijene usluga i ostajući uz istu plaću, vaš životni standard, kao i onaj vaših djelatnika, pada.

Ažuriranje cijena usluga u frizerskim salonima

Ako je prošlo već neko vrijeme u kojem niste razmišljali o podizanju cijena, onda je vrijeme da sada razmislite o tome. Ne želite si stvoriti financijske probleme ako imate mogućnost primjerenije cijeniti svoj rad i rad vaših djelatnika kako biste zaradili više novca te time zadržali vaše životne standarde.

U ovom slučaju čak i ne govorimo o klasičnom povećavanju cijena, već je to više ažuriranje cijena primjereno rastu troškova vašeg salonskog poslovanja.

Ažuriranje cijena usluga u frizerskim salonima

PROČITAJTE I OVO: Kako ukloniti strah od povećanja cijena u frizerskim salonima i drugim uslužnim djelatnostima?

2. Stalna edukacija ili specijalizacija pojedinih usluga

Predani ste svojoj profesiji. Uvijek tražite načine za poboljšanje! To znači da se educirate i ulažete u svoje vještine. To znači da ulažete u svoje usluge, kao i da posvećujete puno pažnje svojim klijentima što njihovo iskustvo u vašem salonu čini posebnim.

Ažuriranje cijena usluga u frizerskim salonima

Postižete li svoje ciljeve? Ako niste produktivni koliko biste trebali biti, što onda možete učiniti da se poboljšate? Bez obzira na načine s kojima se trudite poboljšati svoj rad i svoje poslovanje, uvijek s vremenom pružate kvalitetnije usluge. I vaše usluge su sve traženije.

Ako na svoje edukacije gledate kao na investiranje u svoje vještine i u svoje poslovanje, onda je vrijeme da i vi dobijete pogodnosti od svog rada, baš kao što od toga imaju i vaši klijenti!

Ažuriranje cijena usluga u frizerskim salonima

Edukacije potiču vašu maštu, inovativnost i kreativnost. One unapređuju vaše vještine i usluge. Ako su zbog edukacija vaše usluge bolje te one pružaju veću korist vašim klijentima, to znači da bi trebale biti i skuplje. Nikada se ne podcjenjujte.

PROČITAJTE I OVO: „Kada ne bi pratili i radili ažuriranja cijena standard naših djelatnika bi padao, a ne rastao“

3. Višegodišnje iskustvo i povećana potražnja tj. višednevna popunjenost termina unaprijed

Koliko dugo ste u struci? Što ste dulje u struci automatski znači da ste učinili više vaših klijenata zadovoljnijima. Više godina u struci znači da ste pomogli stotinama ili tisućama vaših klijenata da se pokažu u svom najboljem izdanju. Iskustvo se zbraja i kada zbrojite sve sate svog iskustva i vi biste trebali dobiti veću naknadu, a na kraju godine ostvariti i profit.

Ažuriranje cijena usluga u frizerskim salonima

Vaša popularnost i pohvale klijenata pokazuju kako su zadovoljni vašim uslugama. Kao vlasnik salona tj. kao osoba koja se bavi poduzetništvom sigurno ste čuli ove riječi: “ponuda i potražnja“. Vi ste samo jedna osoba, a puno je ljudi koji žele vaše usluge. Ako imate listu čekanja, onda je došlo vrijeme za poskupljenje vaših usluga.

O AŽURIRANJU CIJENA USLUGA U FRIZERSKIM SALONIMA PROČITAJTE I OVE ČLANKE:


PS. Pozivamo hrvatske vlasnike frizerskih salona da nam se pridruže u našoj Facebook grupi namijenjenoj njima – Hairstyle News – vlasnici frizerskih salona u Hrvatskoj. Cilj grupe je razvoj i unaprjeđenje frizerske struke u Hrvatskoj. Za prijem u grupu potrebno je odgovoriti na 3 pitanja (da li ste vlasnik salona u HR, ime salona i grad te koliko imate djelatnika) i na kraju složiti se s poštivanjem pravila grupe.

Grupa je nastala kako bi vlasnici salona mogli ciljano razgovarati o stvarima i poslovnim izazovima koji su specifični za uloge vlasnika salona, a ne tiču se direktno zaposlenika. U grupi se njeguje dobar odnos prema zaposlenicima u salonima, a time što oni ne sudjeluju u radu grupe i ne mogu biti njezini članovi ne ugrožavamo ih i ne govorimo negativno o njima. Kod obrade tema u grupi uvijek tražimo da se na zaposlenike gleda kao jedan od najvažnijih segmenata uspješnog frizerskog poslovanja! 🙂

Svidio vam se članak? Podijelite ga s prijateljima!

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK