Redken modeli 2021

Prije više od 60 godina američka glumica Paula Kent i njezin frizer Jheri Redding osnovali su Redken – brend čije su ime osmislili spojivši prva 3 slova svojih prezimena. Redken je predvodnik znanstvenog pristupa kosi i podršci frizerskim profesionalcima. Revolucionizirao je profesionalno salonsko poslovanje inovacijama profesionalnih proizvoda i tretmana te uvođenjem inspirativnih edukacija za frizere. Pod nazivom Redken 5th Avenue NYC brend djeluje od 1993. godine. Na naše tržište je došao prošle godine uvođenjem Redken Brews linije za muškarce, a od ove godine naši frizeri i klijenti u salonima mogu uživati i u ostalim vrhunskim linijama ovih profesionalnih proizvoda za kosu.

Inspiracija. Moda. Inovacija.

Redken je od samog nastanka poznat po jedinstvenoj kombinaciji mode, inovacija i nadahnuća te vodećoj edukacijskoj platformi namijenjenoj frizerskim profesionalcima. Kao vodeći frizerski brend u SAD-u, Redken donosi stil i kreativnost New Yorka u svjetsku frizersku zajednicu. Uz to, posvećen je učinkovitom pomaganju frizerima u njihovom svakodnevnom salonskom radu. Obzirom da je prisutan iza kulisa vodećih tjedana mode u New Yorku, Londonu, Milanu i Parizu ne čudi što frizerima i njihovim klijentima uvijek otvara neke nove kreativne vidike.

Redken-model

Pod motom “Learn Better, Earn Better and Live Better“ Redken je od svojih početaka posvećen pomaganju profesionalcima u frizerskim salonima da uče, zarađuju i žive bolje. Ove ciljeve Redken podupire svojim inovativnim proizvodima, ali i nadahnućem koje pruža kroz vodeću platformu za edukaciju frizera. Redkenova poslovna filozofija zagovara pružanje visokokvalitetnih usluga koje odražavaju potrebe klijenata u salonima. Cilj njihovih edukacija je podučavanje frizera kako stvoriti idealno salonsko okruženje koje nadilazi sam proizvod. Frizeri ne uče samo primjenu proizvoda, već i kako usluge i tretmane učiniti doživljajem, kako razmaziti klijente i njihovo salonsko iskustvo učiniti nezaboravnim.

Svojom dugogodišnjom povezanošću s modom Redken postavlja globalne frizerske trendove. Svake godine u svijetu se održava mnoštvo modnih revija za čije su frizure zaslužni upravo Redkenovi stilisti i ambasadori. Povezanost s modom dio je identiteta ovog brenda, a kroz edukacijsku platformu i zahvaljujući brojnim, raznolikim seminarima svaki frizer može saznati kako se Redkenovi proizvodi razvijaju te kako se oni sami mogu povezati s modom u svom svakodnevnom salonskom radu.

Redken-model

Prvo druženje frizera Redken Power Network

Povodom dolaska Redkena na Hrvatsko tržište održan je prvi ovogodišnji Redken Power Network u Hrvatskoj. Ovo edukacijsko i prijateljsko druženje s Redken Artistima održano je početkom mjeseca u Zagrebu. Zbog epidemioloških uvjeta održano je za manji broj frizera, a ubuduće će se održavati nekoliko puta godišnje. Redkenov koncept ovakvih edukacija i druženja osmišljen je kako bi udovoljio svim potrebama svojih frizera i njihovih klijenata.

Na prvom ovogodišnjem Redken Power Network druženju okupilo se nekoliko Redken artista iz Hrvatske i Slovenije. Sudionici programa su, između ostalog, imali mogućnost sudjelovati na ekskluzivnom predstavljanju i upoznavanju s Redkenovim novitetima koji će u Hrvatskoj biti dostupni od travnja ove godine. Iz Zagreba su bili prisutni Drago Ivačko, vlasnik salona Drago Beauty i Nikola Blažinčić, vlasnik salona Studio Nikola Blažinčić. Iz Splita je bio Fehmir Rama Keko, vlasnik salona Hair Couture Studio Keko, a iz Maribora Uroš Marguč vlasnik salona Urbani Spa. Program je vodila Redkenova edukatorica za Adria regiju – Lea Dolezil.

Povijest Redkena – Rođen u Los Angelesu, živi u New Yorku

Povijest Redkena započinje u Los Angelesu. Krajem 1950-ih dinamična i poduzetna mlada glumica Paula Kent prolazila je česte kemijske tretmane i promjene svog izgleda, što ju je suočilo s problemom: njezina kosa prirodno tanka i nježna postajala je sve oštećenija. Posjećivala je brojne dermatologe i frizere kako bi pronašla spasonosno rješenje, ali nitko od njih joj nije mogao pomoći te pojasniti znanost iza tadašnjih proizvoda za kosu. Shvatila je kako frizere treba educirati o sastavu kose i kemijskim sastojcima proizvoda. I tako je započelo njezino putovanje u svijet profesionalnih proizvoda za kosu i edukaciju frizerske zajednice. Zajedno sa svojim frizerom Jherijem Reddingom, koji je ujedno bio i kemičar, krenula je u istraživanje kose i idealnih frizerskih proizvoda. Cijelu priču započeli su s tri proizvoda niske pH vrijednosti za osjetljivu kosu te intenzivnim programom edukacija za frizere o sastavu kože i kose.

1960. godine nastao je tako Redkenov laboratorij slijedeći preciznu filozofiju: ljepota kroz znanost, revolucionizirajući profesionalnu industriju njege kose kako za frizere, tako i za njihove klijente. I zvijezda je rođena. Redken je postao pionir u stvaranju inovativnih profesionalnih proizvoda za njegu kose poznatih po učinkovitim i ciljanim formulama uz potpuno poštivanje fiziološke pH vrijednosti kose.

Pogledajte video s Ann Mincey, dugogodišnjom Redkenovom globalnom ikonom, i poslušajte priču o povijesti brenda Redken te kako su Paula Kent i Jheri Redding zauvijek promijenili profesionalnu frizersku industriju.

Redken je tako revolucionirao profesionalno salonsko poslovanje uvođenjem koncepta obnavljanja proteina u kosi. Na temelju istraživanja kako se kosa sastoji uglavnom od proteina te kako može apsorbirati primijenjene proteine kroz preparate, Redken je razvio nove proizvode na bazi proteina. Frizeri u salonima odjednom su tako pomoću proizvoda mogli dugoročno njegovati kosu, umjesto da samo prikrivaju oštećenu kosu. Redken je ubrzo počeo razvijati patentirane proteinske tehnologije i do danas posjeduje više od 60 globalnih patenata za svoje proizvode i sastojke u njima.

1968. godine Vidal Sassoon je na poziv filmskog redatelja Romana Polanskog, u New Yorku ošišao poznatu pixie frizuru glumice Mie Farrow zbog uloge u filmu „Rosemaryna beba“. Uviđajući važnost promjena koje donose njegova frizerska filozofija i nove frizerske tehnike, Paula Kent ga je iste godine angažirala za Redkenovu edukacijsku turneju po američkim gradovima.

Vidal Sassoon je imao svoju prvu USA turneju za Redken

Vidal Sassoon svoju prvu američku turneju je održao za Redken 1968. godine nakon što je u New Yorku ošišao poznatu pixie frizuru glumice Mie Farrow.

Tijekom 1970-ih i 1980-ih, Redken je postao međunarodni lider u tehnologijama i inovacijama proizvoda za profesionalnu njegu kosu. 1970. godine frizerima je predstavio svoju znanstvenu i poslovnu edukaciju struke, a 1974. godine održan je i prvi Redkenov simpozij namijenjen isključivo frizerima. Isti se još uvijek održava, svake dvije godine, te i dalje privlači tisuće frizera iz cijelog svijeta.

Simposium 2019

Redken Symposium – trodnevno edukacijsko događanje svake dvije godine privlači tisuće frizera iz cijelog svijeta.

1983. godine Redken je revolucionirao boje za kosu lansiranjem Shades EQ Gloss – kiselim pH bojama koje su svojom jedinstvenom i originalnom formulom te poboljšanim svojstvima zauvijek promijenile svijet profesionalnog bojanja kose.

1993. kompaniju kupuje L’Oréal i Redken se seli na 5th Avenue u New Yorku, repozicionirajući brend kao inspirativan, urban i modni trendseter. Ono što je povezivalo obje ove velike, globalne kompanije je to što su od svojih početaka bile predvodnici promjena na beauty tržištu. Uz pridavanje sve veće važnosti pristupu usmjerenom na potrošače i promjene koje odlikuju nove potrebe klijenata, svakodnevno rade na istraživanju inovativnih profesionalnih proizvoda i usluga za njegu kose. Na taj način Redken kao globalni lider oblikuje budućnost salonskog poslovanja, a iskustva zadovoljnih klijenata su u središtu njihove strategije.

Redken 5th Avenue NYC sjedište

Od 1993. godine sjedište kompanije se nalazi u New Yorku na poznatoj 5. aveniji.

Premještanjem sjedišta kompanije iz Los Angelesa u New York, Redken svom imenu dodaje i nastavak 5th Avenue NYC i tako nastaje njegov današnji naziv Redken 5th Avenue NYC. Tada započinje i svoju snažnu povezanost s modnim svijetom kroz prisutnost u backstagevima modnih revija vrhunskih dizajnera na najvažnijim modnim tjednima širom svijeta.

2000-ih Redken je postao jednom od ikona američkog tržišta. Predanost formuliranju vrhunskih znanstvenih proizvoda za globalnu zajednicu frizerskih profesionalaca i njihovih salona se nastavila. Moda i ulični stilovi neprestano se mijenjaju, a time i moderne potrebe za njegom kose. Zahvaljujući stalnim inovacijama, Redkenova snaga i položaj u industriji profesionalne njege kose neprestano jačaju.

Danas je Redken svjetski lider u segmentu profesionalnih proizvoda i tretmana za kosu. Odlikuje ga snažno partnerstvo s najboljim frizerima širom svijeta, neprestano i neumorno istraživanje na najvišim razinama i naravno – postavljanje najnovijih trendova.

Pogledajte inspirativan video s Redken Symposiuma koji se 2019. godine održao u Las Vegasu.

Za više informacija i najnovije objave pratite na:

  • 353
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Svidio vam se članak? Podijelite ga s prijateljima!

  • 353
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK