Redken - Lea Dolezil

Inspirirana željom da pomogne onima koji su u potrazi za nježnim, visoko funkcionalnim proizvodima i profesionalcima koji imaju znanje o kosi, mlada američka glumica Paula Kent udružila je snage sa svojim frizerom Jherijem Reddingom kako bi zajedno proučavali kemiju zdrave kose.

Prije više od 60 godina, slijedeći precizno definiranu filozofiju: ljepota kroz znanost, zvijezda je rođena, nastao je brend Redken. Frizeri u salonima odjednom su tako pomoću profesionalnih proizvoda mogli dugoročno njegovati kosu, umjesto da samo prikrivaju oštećenu kosu. Danas je Redken omiljeni brend američkih influencera i celebrityja, a sigurni smo kako bi to uskoro mogao postati i vaš omiljeni brend.

Frizerstvo je jedna od najkompetivnijih profesija u našem društvu. Moda i ulični stilovi neprestano se mijenjaju, a time i moderne potrebe za njegom kose. Stoga je za frizerske salone važno da mogu zadovoljiti sve potrebe klijenata koji su danas sve informiraniji i zahtjevniji nego ikad.

Kao vodeći frizerski brend u SAD-u, Redken donosi stil i kreativnost New Yorka i ostalih svjetskih modnih središta u hrvatsku frizersku zajednicu. Odsada i naši frizeri mogu uživati i napredovati zajedno sa svojim globalnim kolegama. Redken je u potpunosti posvećen učinkovitom pomaganju frizerima u njihovom svakodnevnom salonskom radu.

Lea Dolezil s kolegama iz Redken tima

Lea Dolezil s kolegama iz Redken tima

U našem prošlom članku upoznali smo vas s poviješću profesionalnog američkog brenda Redkena. A sada vam želimo još više približiti ovaj ikonski američki brend. Povodom dolaska Redkena u Hrvatsku porazgovarali smo sa Leom Dolezil, regionalnom Redkenovom edukatoricom za područje Adrije.

U ovom intervjuu saznajte o tome što znači dolazak Redkena za hrvatske frizere i salonske klijente, koje Redkenove novitete možemo očekivati ove godine. Saznajte i zašto je Redken omiljeni brend američkih influencera i celebrityja te koji su trenutni frizerski trendovi.

Za početak, recite nam nešto o vašoj današnjoj poziciji i ulozi u regionalnom Redkenovom timu.

Već 11 godina kao stručna edukatorica bavim se edukacijom frizera i unapređenjem salonskog poslovanja u Hrvatskoj i Sloveniji. Frizeri me poznaju kao dugogodišnju edukatoricu za Matrix, a odnedavno sam i stručna edukatorica za Redken za Hrvatsku i Sloveniju.

Moji glavni zadaci i misija su pružiti informacije, educirati svoje kolege, ali prvenstveno prenijeti znanje i ljubav prema struci. Cilj mojih edukacija je osnaživanje frizera u njihovom svakodnevnom radu te upoznavanje s najučinkovitijom primjenom proizvoda kako bi ostvarili puni potencijal svog rada i svoga poslovanja.

Redken - Lea Dolezil

Lea Dolezil se već 11 godina bavi edukacijom frizera i unapređenjem salonskog poslovanja u Hrvatskoj i Sloveniji.

Kod predstavljanja Redkena frizerima, što je ono što najviše volite istaknuti kod ovog brenda?

Za Redken uvijek volim istaknuti kako je to brend koji je osnovan od žene i njezinog frizera, osnažen znanošću i stvaran po recepturi profesionalaca. Žensko poduzetništvo i snaga dio su našeg DNA. Od samog početka, Redkenova misija je dati ženama samopouzdanje da vjeruju u sebe i da prate svoje snove.

Redken je zasluženo svjetski lider u segmentu profesionalnih proizvoda i tretmana za kosu. Odlikuje ga snažno partnerstvo s najboljim salonima širom svijeta te njegovo neprestano i neumorno istraživanje na najvišim profesionalnim razinama kao i donošenje najnovijih modnih trendova u frizerske salone.

Ako bi Redken bio osoba, recite nam 3 njegove karakteristike koje ga najbolje opisuju.

Kao osoba, sigurna sam kako bi odskakao iz gomile zbog svoje sjajne osobnosti koja se prenosi na vanjštinu, nepristajanja na kompromise i svog stava s kojim samouvjereno hoda kroz život. Kada bi mu trebala kao osobi istaknuti njegove tri karakteristike, rekla bi da je to prvenstveno inspirativna, modno osviještena i jako inovativna osoba.

Frizerima je uvijek potrebna inspiracija za njihovu motivaciju u svakodnevnom radu i zato se uvijek trudimo svoje partnere inspirirati njegovom urbanošću, kao i nadarenom globalnom zajednicom naših salonskih profesionalaca.

Redken frizer stilizira kosu

Redkenovi stilisti i ambasadori su zaslužni za frizure na najprestižnijim modnim revijama u svijetu.

Svake godine u svijetu se održavaju brojne modne revije za čije su frizure zaslužni upravo Redkenovi stilisti i ambasadori i zato bi rekla da je jako modno osviješten. Povezanost s modom dio je njegovog identiteta.

Njegova inovativnost se od samog početka odlikuje potpunom predanošću formuliranju vrhunskih, znanstveno odobrenih proizvoda za frizerske profesionalce i njihove salone. Zahvaljujući stalnim inovacijama, Redkenova snaga i položaj u industriji profesionalne njege kose neprestano jačaju. Redken posjeduje više od 60 globalnih patenata za svoje proizvode i sastojke u njima i zato bi istaknula njegovu inovativnost.

Redken stavlja veliki naglasak na edukaciju frizera i to je ono što mu je od samog početka dalo prednost u odnosu na ostale brendove. Na koje sve načine Redken danas može pomoći frizerima da kroz stručnu edukaciju unaprijede svoje poslovanje?

Pod svojim glavnim motom “Learn Better, Earn Better and Live Better“ Redken je od svojih početaka posvećen pomaganju profesionalcima u frizerskim salonima da uče, zarađuju i žive bolje. Kroz vodeću edukacijsku platformu namijenjenoj frizerskim profesionalcima Redken im pruža znanja kako bi i uspjeli u tome.

Velika pomoć im je što nudimo interaktivan način učenja, kako bi svaki frizer upio što više znanja. Naš cilj je pomoći im kako bi s vremenom postali pravi frizerski profesionalci koji će u svakom trenu znati dati profesionalni savjet i dobiti rezultate za koje su sigurni da su nepogrješivi i sto posto željeni.

„Redken me učinio onim što sam danas. Interaktivno obrazovanje bila je velika prekretnica u mojoj karijeri i to mi je predstavio Redken.“ Sam Villa, jedan od vodećih frizerskih edukatora i globalni umjetnički amsador za Redken.

Kako Redken može unaprijediti salonsko iskustvo za klijente u salonima?

Redkenova poslovna filozofija zagovara pružanje visokokvalitetnih usluga koje odražavaju aktualne potrebe klijenata u frizerskim salonima. Cilj naših edukacija je podučavanje frizera kako stvoriti idealno salonsko okruženje koje nadilazi sam proizvod. Frizeri ne uče samo primjenu proizvoda, već i kako usluge i tretmane učiniti doživljajem, kako razmaziti klijente i njihovo salonsko iskustvo učiniti nezaboravnim.

Rezultat svega toga na kraju je ono što je čar cijelog putovanja klijenta kroz salon. Onaj završni trenutak kada se fen i pegle ugase, četka spusti na stol i kada se lice klijenta ozari spontanim osmijehom jer je sretan rezultatom. Svi mi frizeri jako dobro prepoznajemo ovo njihovo zadovoljstvo.

Tracey Cunningham najtraženija je koloristica za kosu na svijetu, radi s najvećim holivudskim slavnim osobama, a njezin utjecaj na industriju ljepote nema premca.

Što je to što Redken čini omiljenim brendom američkih influencera i celebrityja?

Redken je rođen u Hollywoodu, kalifornijskom globalnom središtu svijeta filma. Kvaliteta i znanost koji stoje iza Redkenovih proizvoda učinili su ga ikonom američkih poznatih osoba, a svojim dolaskom u New York Redken se dodatno pozicionirao kao urban i inspirativan brend modnih trendsetera. Njegova prisutnost iza kulisa vodećih tjedana mode u New Yorku, Parizu, Milanu i Londonu zasigurno američkim influencerima i celebrityjima uvijek otvara neke nove kreativne vidike.

Prema istraživanju koje prati digitalni svijet i općenito sve ono o čemu se priča u medijima i na društvenim mrežama, Redken je najspominjaniji brend za kosu u Americi.

„Redken je uvijek među prvima koji donose novitete u svijetu frizerstva. Dobar ste frizer koliko je dobra i boja koju napravite, a ja koristim najbolju!“ Tracey Cunningham, frizerka poznatih i slavnih u Hollywoodu i Redkenova kreativna savjetnica za boje.

Kako Redken može pomoći frizerima kako bi izgradili salonsko poslovanje budućnosti?

Kroz edukacijsku platformu i zahvaljujući brojnim, raznolikim seminarima svaki naš frizer može saznati kako se Redkenovi proizvodi razvijaju te kako se oni sami mogu povezati s modom u svom svakodnevnom salonskom radu. Temeljito razrađenim principima koji frizere kao artiste dovodi do istinskih autoriteta za kosu, do te mjere da ih dalje kroz poslovni aspekt vodimo kroz taj razvoj. I ne radi se samo na razvoju napretka vlasnika salona, nego i djelatnika, salona u potpunosti te komunikaciji i pristupu svakom klijentu.

Lea Dolezil na Redken akademiji

Nedavno je održano i prvo Redken Power Network druženje na kojem se okupilo nekoliko Redken artista iz Hrvatske i Slovenije..

Zašto smatrate da je partnerstvo frizera s Redkenom savršena kombinacija? Kakvu podršku frizeri mogu očekivati koristeći Redkenove Proizvode?

Kad ste dio Redkenove obitelji, imate pristup više od šest desetljeća inovacija u proizvodima, edukacijskim programima i praksama koji su dizajnirani da frizerima potpiruju kreativnost i ostvare puni potencijal njihovih vještina.

Vlasnici salona nisu obavezni kupovati unaprijed određene količine proizvoda, sada je moguće kupovati i manju količinu proizvoda. Na taj se način saloni, ali i djelatnici i salonski klijenti mogu postepeno upoznavati sa svim blagodatima i vrijednostima Redkenovih proizvoda.

Koje sve proizvode Redken nudi frizerima za njihov svakodnevni rad u salonima?

Redken ima sve, od koloracije do njege i stylinga. Jako je širok spektar Redkenovih proizvoda i za žene i muškarce. Za svakog i za sve po želji i potrebi. Kada se radi o kosi, Redken ima odgovore na sva pitanja.

Ako biste morali izdvojiti samo tri Redkenova proizvoda, koji bi to bili?

Pored toliko proizvoda, teško je izabrati samo 3 proizvoda. Ali svakako bi izdvojila Redken Shades EQ kao perjanicu naše koloracije. To je prva likvidna, profesionalna polupermanentna koloracija za kosu. Koloracija koju zbog neizvazivnog i njegujućeg djelovanja na kosu ujedno odlikuje i vrhunska njega i egenerator. Nakon procesa koloracije kosa je izrazito sjajna, mekana i nahranjena.

Tu je Redken Guts 10 koji bi neizostavno imala sa sobom na svakoj modnoj reviji. Radi se o pjeni u spreju za stiliziranje kose. Savršen proizvod za dodatnu punoću, gustoću i debljinu vlasi te davanje fleksibilnog volumena u kosi.

I kao treći, izdvojila bi Redken Extreme. Njegujuća linija koja pomaže svima onima kojima je potrebna dubinska obnova i njega kose. Linija koja uz redovito korištenje ciljano djeluje na najoštećenije zone kose te ih tretira kako bi se kosa obnovila. Proizvodi iz ove linije obnavljaju i održavaju oštećenu kosu dovođenjem proteina u srž vlakana kose.

Koji Redkenovi noviteti nas uskoro očekuju na našem tržištu?

Uskoro nam dolazi apsolutni novitet na tržištu ali i unutar našeg brenda – to je Redken Acidic Bonding Concentrate. Naša prva moćna njega za potpunu transformaciju kose. Profesionalna salonska usluga koja pomaže u izgradnji 3 ključna sastava kose – protein, vlažnost kose i pH. Proizvodi unutar ove linije mogu se miješati kako bi se prilagodili i tretirali svaki tip i vrstu kose.

Redken Acidic Bonding Concentrate System – šampon, regenerator i Leave-in tretman bez sulfata – je najkoncentriranija cjelovita formula za obnavljanje jačine za sve vrste oštećene kose.

I za kraj recite nam koje su glavne trendovske frizure za nadolazeću sezonu? I na koji način Redken može pomoći frizerima u njihovom kreiranju?

Kada gledamo Redken iz matične zemlje, gledamo američki moment u kojem su trendovi u današnje vrijeme jako izmiješani. Nose se geometrijski likovi, ali priča ide prema shaggy stilu. Znamo da je u zadnje vrijeme veliki comeback trendova iz 90ih i s početka 2000ih, pa je isto tako nostalgija za prošlim desetljećima i kada je u pitanju stiliziranje kose. Ovo su stilovi i trendovi za praćenje na društvenim mrežama: Curtain bangs, Shags and loaded-up layers, The glossy blow-out i Short back and side.

Curtain bangs – Trenutno jedan od najvećih trendova su šiške koje se šišaju kraće iznutra od sredine čela prema konturama lica, s blago povećavanjem njihove dužine. Takvom tehnikom šišanja postižemo “dijamantni“ izgled lica i ovdje govorimo o vrlo rado korištenoj tehnici šišanja u frizerskim salonima, rezultat je jednostavan, odgovara skoro svakoj dužini kose i izgleda sexy!

Shags and loaded-up layers – Ponovno imamo povratak slojevitog šišanja s naglaskom na mekoći prirodnog pada kose i blago istanjenih vrhova. Totalni hit je ovu tehniku napraviti na prirodno valovitim i kovrčavim kosama!

The glossy blow-out – Ovo je svakako usluga koju jednostavno možete doživjeti ako pratite sljedeću recepturu = Shades EQ gloss za toniranje + Acidic Bonding Concentrate za njegu. I dobit ćete brzu ali efektnu i savršeno sjajnu frizuru.

Short back and sides – Ovaj stil je najčešće bio u službi muških frizura, a sve više ga vole i žene. U njemu se naglašava dužina kose na vrhu glave, a s bočnih strana i straga je izrazito kratka. Uglavnom postižemo stvaranje kontrasta i naglašavamo siluetu koja je jako trendi.

Za više informacija i najnovije objave pratite na:

  • 96
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Svidio vam se članak? Podijelite ga s prijateljima!

  • 96
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK