Barbershop Arena - Mič Styling - Manó Kolarič i Tomaž Turk

Manó za sebe voli reći kako je svestran, uporan perfekcionist, voli izazove te teži inovacijama u radu i stalnom osobnom razvoju. Što je frizura viša, to je za njega veći izazov za njezino stvaranje. Zajedno s Tomažem, kreativnim vođom Mič Styling Art tima, predstavit će nam trendove u muškom frizerstvu. Uživajte u intervjuu s njima i vidimo se na Hairstyle Newsu u Opatiji!

Kako biste u 3 riječi opisali svoj stil frizerskog rada?

Manó: Preciznost, perfekcionizam, estetika.
Tomaž: Estetika, brzina i funkcionalnost.

Što želite prenijeti posjetiteljima vašeg nastupa na Hairstyle Newsu 2022?

Manó: Novitete u muškim šišanjima. Želim pokazati muške frizure s prijelazima više u feminizam.
Tomaž: Želim im dati ideje koje će im pomoći da izbjegnu jednoličnost u radu i kako s drugačijim promišljanjem mogu doći do toga.

Koje su vam osobne kvalitete pomogle na putu vašeg uspjeha u frizerstvu?

Manó: U prvom redu estetika, inovativnost i upornost, no također i prevladavanje mentalnih ograničenja.
Tomaž: Trening i samodisciplina. Kada stvari ne idu po mojim idejama svjestan sam kako onda i sam moram nešto promijeniti. Za vizualizaciju estetike uvijek gledam široko i za inspiraciju u radu se uvijek potrudim sagledati iz različitih perspektiva koje onda slažem u svoju priču.

Što biste željeli da vam je rečeno prije nego što ste otvorili vlastiti salon?

Manó: Jako je važno imati dobrog mentora koji će vas uputiti u tajne poslovanja, a ujedno pokazati i realnu sliku poslovanja salona, jer kao zaposlenik ne vidite pozadinu i ne znate što vas sve čeka.

Što biste savjetovali nekome koga nadahnjuje karijera poput vaše?

Manó: Nemojte ići ovim putem. Šalim se. Savjetovao bi im da budu uporni, marljivi i da im nikad ne bude teško stjecati nova znanja te da uvijek budu ponosni asistenti jer na taj način mogu dobiti najviše znanja.
Tomaž: O karijeri uvijek razmišljajte kao nečemu za što se ide na duge staze. U našem poslu ništa ne dolazi preko noći.

Koje usluge su najtraženije u vašem salonu?

Manó: Bojanja i šišanja.
Tomaž: Šišanja koja funkcioniraju jer klijentima rješavaju izazove s kosom.

Koje usluge u salonu su vam poslovno najisplativije?

Manó: Muška šišanja.

Kako rješavate problem neotkazivanja termina u vašem salonu?

Manó: Nemamo tih problema. Klijente ljubazno obavijestimo kako im pri sljedećem slučaju nedolaska naplaćujemo punu cijenu termina koji su zauzeli.

Recite nam nešto o vašoj suradnji s brendom Paul Michell.

Manó: U Paulu Mitchellu smo svi kao jedna velika obitelj bez obzira iz kojeg dijela svijeta dolazimo. Imaju kvalitetne proizvode koji se stalno prilagođavaju trendovima i potrebama frizera.
Tomaž: S brendom Paul Mitchell radim od 2004. godine. Sviđa mi se to što je brend nastao u frizerskoj obitelji te što puno ulažu u edukacije i kulturu frizerskog poslovanja. Nama frizerima je važno da surađujemo s brendom s kojim se možemo međusobno pomagati te zajedno s njima rasti, napredovati i razvijati svoje poslovanje.

Manó: U Paulu Mitchellu smo svi kao jedna velika obitelj bez obzira iz kojeg dijela svijeta dolazimo. Imaju kvalitetne proizvode koji se stalno prilagođavaju trendovima i potrebama frizera.
Tomaž: S brendom Paul Mitchell radim od 2004. godine. Sviđa mi se to što je brend nastao u frizerskoj obitelji te što puno ulažu u edukacije i kulturu frizerskog poslovanja. Nama frizerima je važno da surađujemo s brendom s kojim se možemo međusobno pomagati te zajedno s njima rasti, napredovati i razvijati svoje poslovanje.

I za kraj, podijelite s nama koji je vaš najdraži proizvod?

Manó: MVRCK Grooming spray! To je odličan proizvod kojeg mogu koristiti na više načina. Nanosim ga za lakše odjeljivanje kose, za styling prije sušenja ili kao finalni proizvod. Isprobajte ga, neće vam biti žao.

Barbershop Arena - Mič Styling - MVRCK by Mitch

Svidio vam se članak? Podijelite ga s prijateljima!

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK