Barbershop Arena - Salon & Brijačnica Ka’brada & Barbershop Španić

Ovaj trojac je dobro poznat barberskoj sceni. Marko frizerstvo vidi kao modni izričaj koji se neprestano vrti i vraća u ciklusima. Siniša uz veliku strast i ustrajnost kaže da u brijačnici i nakon 26 godina živi svoj san. Krešimir tradiciju vidi kao temelj za izvrsnost u radu uz stalne edukacije. Uživajte u intervjuu s Krešimirom, Sinišom i Markom. Vidimo se na Hairstyle Newsu u Opatiji!

Kako biste u 3 riječi opisali svoj stil frizerskog rada?

Krešimir: Spoj nosivog trenda.
Siniša: Moderan, prilagodljiv, svevremenski.
Marko: Svevremenski, inovativan, kreativan.

Što želite prenijeti posjetiteljima vašeg nastupa na Hairstyle Newsu 2022?

Krešimir: Želim im prenijeti kreativnu energiju i uzbuđenje nakupljene kroz protekle dvije godine.
Siniša: Jesmo li robovi svog uspjeha, možda statusa, bojimo li se pogriješit, možda sebi trebamo oprostiti onoliko koliko smo spremni oprostiti drugima. Kad pobijedimo samog sebe dozvolit ćemo si i kreativnije izražavanje prema klijentima što je neophodno za našu dugoročnu opstojnost u struci.
Marko: Posjetiteljima želim prenijeti slobodu izričaja u radu koja mi pruža svakodnevno zadovoljstvo.

Koje su vam osobne kvalitete pomogle na putu vašeg uspjeha u frizerstvu?

Krešimir: Prvenstveno radoznalost i želja za osobnim napretkom.
Siniša: S obzirom da sam s diplomom strojara ušao u našu struku prije 26 godina, materijalno mi nije bio motiv da opstanem, već isključivo strast koju mi daje ovaj posao. Također bi dodao predanost i strpljenje u radu te ravnotežu privatnog i poslovnog života.
Marko: Vizionarstvo, strpljenje, vjerovanje u samoga sebe i u nove poslovne projekte i promjene.

Što biste željeli da vam je rečeno prije nego što ste otvorili vlastiti barbershop?

Krešimir: Da je potrebno da se bolje fokusiram na menadžment i brendiranje u poslovanju te posvećenost upravljanju ljudskim resursima.
Siniša: Bez obzira na karijeru koja je iza mene smatram da bi volio da mi je netko argumentirano savjetovao da s 27 godina, koliko sam imao prilikom otvaranja brijačnice, ne otvaram brijačnicu nego se educiram i ulažem u obrazovanje kako poslovno tako i osobno.
Marko: Volio bi da sam imao više znanja o birokraciji i papirologiji u poslovanju, jer sam se s time morao upoznati na vlastitim previdima kroz vrijeme.

Što biste savjetovali nekome koga nadahnjuje karijera poput vaše?

Krešimir: U našem zanimanju ne postoji instant uspjeh, ali su mogućnosti za učenje i napredovanje neograničene.
Siniša: Isključivo naobrazba svake vrste. To je po mom mišljenju jedini ključ uspjeha kako privatno tako i osobno.
Marko: Savjetovao bi da vjeruje u sebe, istražuje nove tehnike i nikada ne odustaje od učenja.

Recite nam nešto o sebi, a što bi kolege frizere moglo iznenaditi.

Krešimir: 17 godina aktivno provedenih u judo-u bilo je presudno za samopouzdanje i strpljivost.
Siniša: Možda da sam nekad imao 107 kila i pušio 2 kutije cigareta te da sam nakon par godina osobne borbe sa starim navikama, u čemu je sport imao ključnu ulogu, završio više puta dužinu Half Ironmana. Moram naglasiti kako mi je sport puno pomogao i u poslovnom životu jer mi je dao disciplinu pa i danas dan započinjem između 4.30-5.00 i odrađujem trening skoro svaki dan. #pokrenise
Marko: Moje prvo šišanje je bilo sa 7 godina, pas Anda Škotski ovčar, gdje sam pokazao prve afinitete prema frizerstvu.

Koje usluge su najtraženije u vašem salonu?

Krešimir: Šišanje i uređivanja brada.
Siniša: Sve usluge su nam podjednako zastupljene. Imamo dosta uređivanja brada kao i tretmana brijanja s korištenjem vrućih ručnika.
Marko: S obzirom da imam muško-ženski salon, sve usluge su nam zastupljene kao npr. muška šišanja, uređivanja brada, spa tretmani, ženska šišanja, pramenovi i njega kose.

Koje usluge u salonu su vam poslovno najisplativije?

Krešimir: Šišanja.
Siniša: Ne dijelim usluge na isplative i neisplative, ili ih volim ili ih ne volim radit, sve ostalo je nevažno.
Marko: Neisplatljivije su usluge barberinga jer se ne troši puno materijala kao kod ženskih usluga.

Kako rješavate problem neotkazivanja termina u vašem salonu?

Krešimir: Taj dio je ukalkuliran u cijenu kao rizik takvog poslovanja. Nastojimo razlikovati nenamjerne situacije od nediscipline i tako pristupiti prema klijentima.
Siniša: Skoro da taj problem više i nemam jer od nove godine koristim stranicu za online naručivanje u kojem klijent dobiva podsjetnik dan ranije, a zatim i sms 4 sata prije dogovorenog termin. Svi otkazuju na vrijeme, a 4 sata je dovoljno da netko „uskoči“ u termin.
Marko: Neotkazivanje termina rješavam naplatom 50% od cijene usluge pri slijedećem dolasku klijenta.

I za kraj, podijelite s nama koji je vaš najdraži proizvod?

Krešimir: Uppercut Salt Spray jer to je proizvod koji je primjenjiv na gotovo svakoj kosi, nudi potpunu slobodu za završno stiliziranje, dok klijentima pomaže kod oblikovanja prirodnog izgleda.
Siniša: Za naš rad i frizure koje preferiramo u našoj brijačnici definitivno Uppercut Matt Pomade. Zaista nam omogućuje širok spektar frizura koje možemo stilizirati, a osim toga i klijenti su prihvatili proizvod te ga rado kupuju kod nas.
Marko: Uppercut Styling Powder jer mi je odličan za teksturu, volumen i kontrolu kose.

Barbershop Arena - Uppercut

Svidio vam se članak? Podijelite ga s prijateljima!

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK