PIŠE:

Sanja Varlaj,, dipl. oec
Savjetovanje uslužnih djelatnosti i edukacija
Kontakt: imajuspjesansalon@gmail.com | Facebook: Imaj uspješan salon

10savjeta-2Svi znamo narodne izreke: „Više glava je pametnije“ i „Više očiju bolje vidi“ i to je zaista tako. Nemojte dozvoliti svom egu da zagospodari vama i tada ćete čuti i druge ljude. To naravno ne znači da druge uvijek moramo i poslušati jer odluke donosi poslodavac, tj. osoba koja je odgovorna za posao. No poslušati druge ljude, prije svega svoje radnike, važno je za radnu atmosferu, motivaciju djelatnika (pogledajte točku 1. – novac nije uvijek glavna motivacija) i razvijanje osjećaja pripadnosti. Spremnost na slušanje bez predrasuda donijet će vam sjajnu radnu atmosferu punu povjerenja, a to je temelj kreativnosti i napretka. Djelatnici su ti koji su u svakodnevnom doticaju s klijentima i svatko od njih zapazit će nešto drugo. Prihvatite poneku ideju zaposlenika, dajte im do znanja da time pridonose poslovanju, neka jednostavno osjete da su vrijedni.
To je moćan alat i velika nagrada. Tjedni su sastanci (trebali biste ih imati) idealna prilika da, uz trening prodajnih procedura (imate li prodajne procedure?), zatražite i mišljenje svojih djelatnika na neku temu. Rješenja su često nadohvat ruke samo ako znamo postaviti prava pitanja.


Neka 2015. godina bude godina promjena u vašem poslovanju. Godina je nedavno tek počela i možete početi koristiti barem neke od 10 savjeta koje vam nudimo. Krenite i sretno!
Sanja Varlaj, prosinac 2014.

Prvi savjet – neka vam na prvom mjestu uvijek budu ljudi, ne profit!
Treći savjet – uvijek jasno i glasno objasnite pravila i svoja očekivanja!