ŠTO ČINI DOBROG ŠEFA - LANDING

Što čini dobrog šefa

Stvoriti uspješan salon zahtjeva mnogo rada, discipline te poslovnog i osobnog usavršavanja svih članova tima. U svom poslu susrećemo s brojnim izazovima na koje često odgovaramo nesigurnim potezima koji umanjuju naš uspjeh.

Godina 2017. će biti godina odvažnih lidera, osoba koje znaju da uspjeh mogu postići samo zajedničkim snagama i koji vjeruju da je svrha komunikacije motiviranje. Vrijeme je da zaboravimo na klasično poimanje „šefovanja“ jer u salone dolaze nove generacije djelatnika i klijenata. Budite promjena koju želite vidjeti u drugima i vodite svoj tim ka postizanju ciljeva zbog kojih ste i ušli u svijet frizerstva.


Najprije za Hairstyle News svoju viziju poslovanja

predstavljaju Luka i Sanja Čabraja, 

vlasnici salona Dessange.

portret dessange 1 copy

‘Za uspješnost poslovanja frizerskog salona, kao i za vođenje bilo kojeg drugog posla, zasluge ne pripadaju samo vođi. Ekonomski gledano lider je osoba koja vodi, kontrolira i preuzima odgovornost za poslovanje, no lider mora biti i kreativna osoba koja zna prepoznati dobre prilike, koja ima razvijenu intuiciju, koja ima komunikacijske vještine i koja zna motivirati suradnike. Lider sam bez potpore svojih suradnika ne može ostvarivati ciljeve.

Interesantno je pogledati piramidu nadređenosti i odgovornosti s obje strane. U klasičnoj piramidi na vrhu je uvijek lider (voditelj salona), a nakon njega nižu se ostali poslovi prema odgovornosti. Mi smo tu piramidu u jednom trenutku okrenuli naopako i osvijestili da je važnost onog na vrhu i onog na dnu piramide potpuno jednaka. Osvijestili smo da će klijentica iz salona izaći zadovoljna jedino ako svi budemo „lideri“ na svojoj razini, odnosno ako svi izvrsno obavimo svoj zadatak.

Uspješan lider se neće isticati iznad svojih suradnika i znat će motivirati zaposlenike kako bi oni postigli izvrsnost na svojoj razini. Naš cilj liderstva je bio ispunjen u trenutku kada smo svi zajedno počeli razgovarati o svakodnevnim poslovnim izazovima, zajedno komentirati svaku situaciju u salonu, kada je prestala međusobna konkurencija i odnos se pretvorio u kolegijalnost, podršku i partnerstvo. Dobru komunikaciju treba svakodnevno poticati, prenositi informacije među smjenama te poštivati stručnost i uvažavati iskustvo kolega. Za uspješno ostvarivanje novih izazova i ciljeva nije dovoljno biti lider samo ponedjeljkom, već svih 300 radnih dana u godini, a ponekad i više.’

Dessange - poslovni savjet


Pročitajte i:

Hairstyle News biblioteka

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK