Capture One Catalog0107 copy
Kemon – The Italian Touch


Izašla je nova kolekcija The Italian Touch proljeće/ljeto 2016 koja nam donosi suvremene trendove šišanja i bojanja. Kroz ovogodišnju kolekciju Kemon nastoji još jednom prikazati svoj osnovni moto sadržan u riječima TRUE, VISIONARY, BEAUTY – ISTINSKA VIZIONARSKA LJEPOTA. Upravo zato ova kolekcija predstavlja spoj tehnologije i inovacija s obiteljskim vrijednostima i tradicijom.

Kolekciju čine tri osnovna modna smjera: Sartoriart, Graceland i Britser.

Sartoriart

Moda postaje umjetnost zahvaljujući obraćanju ogromne pažnje detaljima. Intenzivne, bogate boje i mekani kontrasti igraju se svjetlosnim točkama te se ističu i kreiraju točno definirane oblike. Geometrijske linije daju oblike i definiciju oboda. Detalji lica naglašavaju se šiškama i elegantnim asimetričnim rezovima.

Graceland

Inspirirana elegantnom nesavršenosti prirode. Graciozna i nježna, uz izostanak kontrasta, nijanse boja stapaju se kako bi stvorile naizgled monokromatski efekt s različitim stilskim naglascima. Lagani oblici i raspuštena kosa daju ovom izgledu dašak profinjene jednostavnosti.

Britser

Evolucija boema ima britanske utjecaje i stvara dvije vrste muškaraca. Ovisnik o modi, kao imaginarni peti član Beatlesa, prerađuje trendove, projektirajući sliku Britanca s najnovijim linijama frizura. Novi boem, evolucija klasičnog šišanja na kratko, opsesivno krati kosu i izlaže modularne pramenove te izgled suvremenog motoriste.

Umjetnički direktor | Mauro Galzignato
Frizeri – stilisti | Sara Azzimonti, Pierre
Baltieri, Antonio Candido, Davide Carlucci,
Diego Comandulli, Natxo Cuevas, Francesca
Morelli, Fabrizio Pandolfi, Jasmine
Papavero, Riccardo Rogari, Riccardo
Piervittori, Damian Tworuschka
Modni koordinator | Vittorio Masciarelli
Make-up i styling | Bookin Agency
Fotografija | Filippo Fortis

Kemon
Kemon Hrvatska

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Svidio vam se članak? Podijelite ga s prijateljima!

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK

VEZANI ČLANCI