Internacionalno priznati zbog svojih visokih umjetničkih standarda, tim Hob Salonsa snažno je utjecao na britansko frizerstvo. S reputacijom jednog od najkreativnih timova Velike Britanije, oni stalno promiču nove ideje na kojima se temelji i njihov edukativni program. Vođeni internacionalnim kreativnim direktorom Akinom Konizijem koji je ovjenčan mnogim priznanjima, tim Hob Salonsa dokaz je idealnog spoja onog najboljeg u frizerstvu. Od brojnih nagrada koje su primili u posljednje vrijeme izdvajamo onu najpoželjniju za britanske frizere, a to je nagrada – British Hairdressing Awards. Na tom prestižnom izboru za najboljeg britanskog frizera prošle je godine titulu dobio upravo Akin Konizi, njegov tim je proglašen najboljim britanskim umjetničkim timom, a Christel Lundqvist, članica tog tima, proglašena je najboljom u kategoriji britanskog tehničara za boje. Za vas smo razgovarali s Akinom Konizijem, umjetničkim direktorom Hob Salonsa.

Hairstyle News br. 9
Izdanje ljeto 2009.

Možete li nam predstaviti tvrtku Hob Salons i Hob akademiju?

Hob Salons je grupacija od 15 salona koja obuhvaća akademiju i 10 vlastitih i 5 franšiznih salona. S više od 400 zaposlenih, vlastitim PR–om, nagrađivanim umjetničkim timom i 3 direktora, Hob Salons je jedna od najuspješnijih frizerskih grupacija u Velikoj Britaniji. Uživamo velik ugled zahvaljujući svojim vještinama i izvrsnosti.

Koje su karakteristike Vašeg tima, odnosno po čemu biste rekli da je on poseban u odnosu na druge?

Naše osoblje čine strastveni individualci koji surađuju u timu kako bi ostvarili napredak u frizerstvu i u konačnici stvorili i oblikovali lijepu kosu. Usmjereni smo na pružanje najbolje usluge njege, šišanja i bojenja kose. Cijeli je tim u kontinuiranom programu treninga kako bi se osigurali najviši standardi Hob akademije.

Što je najvažnije za frizera koji bi htio postati edukator?

Edukator treba imati strpljenja, htjeti svoje znanje podijeliti s drugima, te imati dobre prezenterske vještine. Treba shvaćati važnost jasne komunikacije i ono osnovno – imati veliku strast za frizerstvo i za poučavanje drugih.

Je li užitak dijeliti svoje znanje i poslovnu filozofiju s drugima?

Svakako, zadovoljstvo je i čast biti u mogućnosti dijeliti znanje s drugima u ovoj struci. Vrlo sam ponosan na to što smo ja, moj tim i Hob akademija postigli. Velika je privilegija educirati i inspirirati druge frizere, te im i na taj način pomagati u napretku.

Koji su Vaši motivi i što Vas inspirira?

Jedan od mojih osnovnih motiva je uspjeh. Želim ostaviti pozitivan trag u frizerskoj struci koji će podsjećati na moj zanos ovime što radim. Konstantno me očarava ono što se oko mene događa. Inspirira me sve u mojem okruženju: od nevjerojatno talentiranog kreativnog tima i mojih kolega u struci, do mode i londonskih ulica. Dio posla koji me najviše ispunjava je poučavanje. Biti u mogućnosti dijeliti iskustva i znanja je dar, gledati napredak onih koje poučavaš nešto je iznimno.

Koje od Vaših kolega izrazito cijenite? Imate li uzor izvan frizerske industrije?

Moja velika inspiracija su Vidal Sassoon i njegova vizija, zatim tu su sjajni frizeri Stacey Broughton, Anthony Mascolo i cijeli moj umjetnički tim, svi me oni svakodnevno inspiriraju dok se susrećemo i izmjenjujemo nove ideje. Izvan frizerske struke moram spomenuti brata Tanera. On me potiče da budem bolji i gura me naprijed kako bih postigao velike stvari koje mi mnogo znače.

akin2

Akin Konizi i Jayne Lewis – Prr prilikom proglašenja za najboljeg britanskog frizera

Možete li nam reći nešto o frizerskim kolekcijama? Kako nastaju, tko donosi važne odluke, koliko je teško osmisliti kolekciju, koliko uživate radeći na njoj, koliko je dobar tim bitan za uspjeh kolekcije?

Kolekcije nastaju iz inicijalnog koncepta koji je obično inspiriran onim što se događa u modi i na ulicama. Kao internacionalni kreativni direktor Hob Salonsa odgovoran sam za sve važne odluke, no kao i uvijek radim zajedno sa svojim timom od samog idejnog koncepta pa sve do sazrijevanja kolekcije.
Stvaranje kolekcije je vrlo kreativan posao, iako je često teško prikazati ono što je zamišljeno. Od samog početka važno je znati što se točno želi dobiti, te to provoditi u svim aspektima kolekcije što uključuje: rad na kosi, styling, make-up i scenografiju. Osigurati povezanost tih čimbenika ključno je za stvaranje kolekcije. Uz toliko elemenata koji trebaju biti u harmoniji, od temeljnog je značaja osigurati da cijeli tim radi u istom smjeru, prema istim ciljevima. S obzirom na visoke troškove svake kolekcije izuzetno je važna uspješnost finalnog rezultata, a kako bi se to postiglo svi navedeni elementi moraju biti usklađeni, a tim mora biti snažan i dobro povezan.

Što Vam je bila inspiracija za Vašu pobjedničku kolekciju?

Moja ovogodišnja kolekcija utjelovljuje naglašene oblike kose i kombinira geometriju s ljepotom. Na mene je utjecao cijeli spektar različitih frizerskih tehnika, te imidž filmskih i glazbenih ikona iz sredine 60–ih godina XX. stoljeća.

Inspiriraju li Vas nagrade za budući rad i koji su Vaši ciljevi nakon osvajanja prestižnih nagrada poput British Hairdressing Award?

Da, nagrade su iznimno stimulativne budući da predstavljaju priznanje za marljivi rad. Bitno mi je kontinuirano postavljanje novih ciljeva, te dosljedna težnja za širenjem granica frizerstva, tako da uvijek napredujem. Osvajanjem prestižne nagrade za Britanskog frizera godine moji su ciljevi evoluirali. Nastojim takva priznanja koristiti u poslu, motivirati tim da poveća svijest o našim potrošačima, te kao ambasador britanskog frizerstva promicati frizersku struku u svijetu.

Kako u svojem poslu kombinirate umjetnost i menadžment?

Balansiranje kreativnih i poslovnih elemenata u mojem poslu može biti velik izazov. Srećom, imam dvojicu izvrsnih poslovnih partnera – Clivea Collinsa i Paula Simblera koji se brinu o svakodnevnom funkcioniranju tvrtke. Kao tim imamo jasno definirane ciljeve kompanije i, iako sam ja fokusiran na kreativno poslovanje, trudim se biti upućen i sudjelovati u svim važnim poslovnim odlukama. Nas trojica se redovno sastajemo kako bih bio u tijeku s poslovanjem tvrtke.

Što biste rekli o prednostima i manama frizerske struke?

Prekrasno je to što nam frizerska profesija nudi mnoštvo raznolikih puteva u karijeri: od onih kreativnih, umjetničkih, do menadžmenta ili vođenja vlastitog salona; mogućnosti su velike. Nadalje, frizerstvo nam daje šansu da putujemo, vidimo svijet i na taj način stječemo neprocjenjiva iskustva. Fantastičan je osjećaj učiniti da ljudi izgledaju ljepše i osjećaju se bolje. I svakodnevno upoznavanje novih ljudi svakako je prednost ovog posla. Ono negativno u ovoj profesiji, kao i u mnogim drugim, je da se postupno umanjuje njezina vrijednost, te se sve pojednostavljuje što rezultira površnošću. Kao tvrtci, cilj nam je vratiti valoriziranje frizerskog umijeća koje je ovu profesiju i učinilo respektabilnom.

hobacademy1

Vjerujući da je edukacija temelj uspjeha svakog salona, Hob akademija preferira edukaciju kompletnog osoblja nudeći tečajeve na nacionalnoj i internacionalnoj razini. Osnovana s ciljem isticanja umjetnosti u frizerstvu, naša je akdemija smještena na vrlo atraktivnoj lokaciji – u Camden Locku, poznatom londonskom izvorištu kreativnosti, mode i umjetničkog izražaja. Idealna je to okolina za učenje, a visoka tehnologija i suvremeni dizajn sjedinjuju formu i funkcionalnost čineći to mjesto iznimno inspirativnim za učenje. Motivirajući i inspirirajući polaznike želimo da oni ostvare svoje potpune potencijale. Tečajevi se temelje na jedinstvenim tehnikama savjesnog i preciznog šišanja, te podučavaju frizera da treba preuzeti odgovornost za svaki aspekt šišanja i bojenja kose. Sve tečajeve vode članovi kreativnog tima Hob Salonsa koji polaznicima omogućuju da iskoriste njihovo veliko iskustvo, kreativnu stručnost i znanje. Hob edukacija nudi mnoštvo tečajeva i zadovoljava različite aspekte frizerstva, od klasičnog do naprednog i kreativnog šišanja, od komercijalnog bojenja do muškog šišanja.

Koji su Vaši zadaci kao internacionalnog kreativnog direktora?

Kao internacionalni kreativni direktor Hob Salonsa odgovoran sam za upravljanje i razvoj našeg branda. Vodim sva fotografska snimanja, revije, prezentacije i seminare, te press dan kada se susrećemo s novinarima i televizijskim producentima. Kao veleposlanik našeg branda konstantno pišem stručne savjete za naše publikacije namijenjene klijentima, ali isto tako surađujem i s raznim drugim časopisima kroz frizerske rubrike za čitatelje. Često putujem i izvan granica zemlje kako bih promovirao Hob Salons i našu edukaciju.

Koja je Vaša definicija uspjeha?

Uspjeh je svakako trajan proces određen dostizanjem vlastitih ciljeva i želja. Važno je uspjeti, ali isto je tako važno znati i uživati u onome što smo ostvarili.

Promatrate li frizure i kada niste na poslu? Možete li uopće ne misliti na frizerstvo kada radite nešto drugo?

Za mene, frizerstvo nije samo karijera, već i način života. Stalno tražim vrhunske modele za svaku sljedeću prezentaciju koju imamo, i zapravo uvijek sam na dužnosti. No, kao jedan od direktora tvrtke, ipak osjećam da je to za mene malo drukčije; frizerstvo je i moj business, ali i posao koji radim s ljubavlju.

Biste li s nama podijeliti svoje hobije?

Moji interesi su prije svega moja djeca. Moja dva sina moja su istinska strast. Također, volim biti u formi, bavim se borilačkim vještinama i vrlo sam zainteresiran za sve što je vezano uz modu.

Što biste poručili kolegama u Hrvatskoj?

Ovo je najbolji posao na svijetu! Slijedite svoje snove i nadam se da u svom poslu uživate onoliko koliko to ja činim.

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK