Dolaskom jeseni mnogi klijenti žele promijeniti svoj look ili jednostavno osvježiti postojeću boju. Da bi frizeri kojima dolaze bili vrhunski educirani, motivirani ali i upoznati s najnovijim asortimanom i bojama te njihovim mogućnostima, pobrinuo se Prominent Hair, zastupnik nekoliko svjetski poznatih brendova poput Eugene Perme i Nirvela.

Na nedavno održanom seminaru Prominent Hair Show u Zagrebu, predstavljene su inspiracije za nadolazeću jesen koristeći njihove najnovije proizvode. Tako su Ana i Sead Nunić iz Hair Visiona bili zaduženi za transformaciju iz tamne u svijetlu kosu, a zvijezde ovog showa bili su gosti iz Beograda. Trio FRINGE, koji čine Dušan Šovljanski, Dejan Kostić i Dejan Nikolić, dva dana su se družili s jedanaest modela kojima su radili pripreme, a zatim na samom seminaru i završne radnje. Ovakav pristup publici je omogućio da se iz prve ruke upoznaju s tehnikama i stilovima šišanja i bojanja ovog trojca. A po održanom seminaru, mi smo porazgovarali upravo s njima.

Kada ste zadnji put imali ovako direktan nastup pred ovolikom publikom?

Dejan Kostić: Početkom svibnja, pred 15 frizera u Beogradu. Meni je ovo bilo vrlo emotivno jer je ovo prvi događaj koji smo nakon godinu i pol dana radili pred 50 frizera, jer drugačije je ovo nego kad smo svi u maskama, kad nas je manje. Zato smo i imali performans na početku našeg nastupa, u kojem smo energično šišali maske koje smo stavili na modele i nas jer smo tako htjeli poslati poruku da se nadamo da je ovom kraj. Neki nas nazivaju doktorima za kosu i bijelim kutama u kojima smo došli dali smo omage frizerima koji su prije radili u bijelim kutama no u isto vrijeme povezali smo to s koronom. A onda micanjem maski smo nastavili direktnu komunikaciju.

Vidjeli smo da je publika bila oduševljena vašim i nastupom i stilom komunikacije. U čemu je vaša tajna?

Dean Kostić: Naša tajna je u tome što ljudi ne znaju što ćemo uraditi. Mi imamo plan a opet smo spontani, netko želi ići na sigurnicu ali nešto drugo će faliti, nemamo mi tolike probe i budžete no uvijek imamo ono što drugima fali. Kad imate kreativnost, vi imate nevjerojatnu moć, a ono što izgleda slučajno nije slučajno. Jedno je faktor iznenađenja ali ako ti nemaš znanje da to nešto dalje riješiš onda si u problemu. Na osjećaj se oslanjaš, a znanjem koje imaš radiš ono što treba.

Možete li reći što vam je draže, raditi edukacije ili u svom salonu? Ili barem navesti glavne razlike.

Dušan Šovljanski: Nakon 30 godina iskustva evo reći ću koja je razlika između edukacije i rada u salonu. Neke su edukacije prije bile suhoparne onda smo Deki i ja osmisli da prenesemo naš odnos prema klijentima koji imamo u salonu, da to napravimo i na sceni da bi bili bliže publici koja to gleda i osjeća jer su frizeri i oni shvaćaju taj odnos.

Tako je uvijek kod nas, na pozornici želimo da radimo ono što radimo i u našim frizerajima. Cilj je da upravo to pokažemo kolegama te na taj način prenesemo emociju koju donosimo. Svaki dio edukacije je dio i naše energije. Mi jesmo vrhunske zanatlije, ali u ovom poslu moraš znati biti i menadžer te poznavati marketing. Kod nas je to vrlo povezano i nadopunjuje se.

Smatrate li se psiholozima za ljude ili umjetnicima?

Dejan Kostić: Prije svega vrhunskim zanatlijama. U ovom poslu moraš znati i management i marketing, toliko je toga da nemaš prostora biti i psiholog kako ljudi kažu. Ponekad ti klijent povjeri neke stvari pa ti postaješ čuvar tih tajni, a nekima možeš dati i savjet.

Umjetnost je kada napraviš neku dobru transformaciju. Ali treba razgraničiti vrhunsko majstorstvo i umjetnost. Našu ekspresiju na kosi možemo gledati kao umjetničko djelo. Ja sam samo vrijedan i dobar zanatlija, no u ovim formama poput stvaranja kolekcija ili videa možemo reći kako izlazimo iz uobičajenog opisa zanatlije.

Modeli koje ste pripremali za ovu edukaciju su zaista predivni. Sve djevojke su bila jako zadovoljne. Možete li nam reći kako ste vi bili zadovoljni po prvi put radeći s proizvodima brendova Nirvel i Eugene Perma?

FRINGE: Kao i uvijek kada se upoznamo s nečim novim, svi imamo i neka očekivanja. Tako je kod nas frizera kad se upoznajemo s proizvodima nekog novog brenda. Ako dobijemo rezultate slabije od naših očekivanja, mi frizeri smo nezadovoljni. Ako dobijemo rezultate u skladu s očekivanjima, onda smo zadovoljni. A ako rezultati nadmaše naša očekivanja, onda smo oduševljeni. I u ovom slučaju možemo reći kako smo koristeći ove proizvode sva trojica iz tima Fringe bili jako oduševljeni.

S obzirom da smo se ovom prilikom po prvi put upoznali s proizvodima iz asortimana Nirvel i Eugene Perma, možemo reći kako smo zaista uživali u jednostavnosti njihove primjene i krajnjim rezultatima. Moramo tu istaknuti i kako smo imali veliku pomoć od strane organizatora seminara, kao i našeg dragog kolege Seada, pa se naš manjak iskustva s ovim brendovima nije ni primijetio.

Dejane, po godinama si najmlađi član trojca Fringe. Kako gledaš na generaciju Z, Instagram, i pristup kosi u tom kontekstu? Vidiš li po mlađoj generaciji da svoje stavove izražavaju i kroz frizure?

Dejan Nikolić: Svaka generacija od 60-ih na dalje vidi kosu kao vid ekspresije; hippy punk, disco, tako da definitivno je takva situacija i kod generacije Z. Jedan dio tog kompletnog dojma i ekspresije ponašanja, slušanja određene glazbe definitivno je i kosa neizostavni dio.

Kažu kako su Instagram generacije poprilično sve iste, i ima istine u tome. No kod nas je trend ono što ti stoji, skrojeno po mjeri je u konceptu mog salona, da pratimo izgled u životnom stilu, poslu i svemu ostalom.

Kada me pitaju što je trend, kažem kako trend ne postoji više. Trend ono što ti dobro stoji i u tome se slažemo sva trojica. Prije su trendove nosile i bile sinonim za to holivudske glumice, koje je sređivao cijeli tim stilista… Ali sada trenutno, utjecajniji su neki ljudi koji se nazivaju influenceri. Oni nemaju profesionalne timove iza sebe te samim time mislim da nisu kompatibilni da postavljaju trendove. Zato bi trend trebao biti ono što ti najbolje stoji.

Što su vas polaznici seminara najviše ispitivali?

FRINGE: Ovo nije tehnički seminar pa nije bilo puno pitanja no mi smo odgovorili na većinu njih već u startu kroz to što smo radili. Ovo je seminar inspiracije predstavljanjem novog pogleda na svijet, noviteta u industriji, inspiracije i mislim da smo uspjeli nadahnuti ljude i da smo poslali pravi signal.

Kako ste došli do inspiracije za kolekciju Signal, koji je bio vaš signal?

Dejan Nikolić: Postepeno, kad se sve zatvorilo i predbacilo na tehnologiju, zapitaš čemu to vodi na kraju, pa smo spojili stvari i okolnosti od prije i sada. Spojili smo sliku i video u jedno. Modeli koji su bili statični (kao i mi koji smo bili “zaključani”), a slika je bila u pokretu i dobili smo da to zajedno povežemo.

Dejan Kostić: Svaka druga kolekcija je prirodnije tako da je ova kolekcija bila prilika za staviti nešto dinamičnije. Iskoristili smo stari znak za TV signal pun kolorita i napravili nešto da preko kose pošaljemo neki novi signal i pokušamo potaknuti ljude da se oni sami otključaju. Ideja naše poruke je za one koji žele da se otvore, koji žele da dobiju širu sliku i viziju. Ovo je propitkivanje za one koji žele čitati između redaka.

I za kraj poruka mladim frizerima od vas trojice?

FRINGE: Bez ljubavi prema poslu, nema ništa. Odricanje, puno sati posla. Poruka je da nakon edukacije napraviš domaću zadaću i vježbaš, jer ako ne vježbaš u kontinuitetu ni trening ti ne znači ništa, taklo da praksa i samo praksa. Kad guraš sam umoriš se brzo, i zato je lakše kad jedan auto guraju trojica; tri ideje, inspiracije jedan se umori drugi nastavio, mnogo je više mogućnosti. Kolaboracija kao smisao. Njih 5 nek vježbaju zajedno kad jedan zna pletenicu naučit će i ostali. Shvaćate poantu priče. Samo zajedništvo za dugoročni uspjeh.

Fringeovci su za kraj spomenuli i kako im je ovo bio jedan od dražih nastupa uz veliko gostoprimstvo domaćina te da se uvijek rado vraćaju u Zagreb. Stoga ne sumnjamo kako ćemo opet imati priliku vidjeti ih na nekom od gostovanja.


Prije trojca Fringe, u sklopu Prominent Hair Showa, odličan nastup su imali i Ana i Sead Nunić iz zagrebačkog Hair Visiona, koji su bili zaduženi za transformacije iz tamne u svijetlu kosu.

Sudionike Prominent Hair Showa uvodno je pozdravio i poželio im dobrodošlicu Marin Marić, direktor tvrtke Prominent Hair.

Za više informacija obratite se na:

PROMINENT HAIR

prominenthair.hr

 
Najnovije objave pratite na:

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Svidio vam se članak? Podijelite ga s prijateljima!

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK