Fotografije: Petar Santini


Nevjerojatan rast barberinga koji smo u proteklih nekoliko godina imali priliku vidjeti na frizerskom tržištu je naprosto briljantan, no kao i mnoge druge stvari takav rast skriva mnoge izazove! 


Ono što se u prošlosti dogodilo s frizerstvom, počelo se sada događati s barberingom. Pionirski pokretači koji stvaraju promjenu čine to tako što su drugačiji – ističući se iz gomile. Vidio sam neke nevjerojatno nadarene i kreativne barbere kako potpuno mijenjaju industriju barberinga. Međutim, njihov rast je doveo i do velikog broja onih koji ih kopiraju (to se oduvijek događalo i uvijek će se događati), tako da novi barbershopovi umjesto da se istaknu iz mnoštva, oni zapravo postaju dio nje. 

Uspjeh podiže cijene usluga barberinga, to je odličan pokazatelj snage i potencijala ovog zanata, međutim barberi mogu i ovoga puta učiti od svojih prijatelja frizera. Kao što se to dogodilo u ženskom frizerstvu, nešto što nazivam “usklađivanje cijena i iskustva u frizerskim salonima” i ovdje postaje kritično. Ako se iskustvo koje klijenti dožive u salonu ne podudara s cijenom koju plaćaju – tada se neće vraćati. Pogotovo kada postoji dovoljno onih koji nude tu uslugu (upravo ono mnoštvo u kojem se vaša usluga mora istaknuti!). 

Izazovi vlasnika barbershopova su stoga jednostavni: moraju biti sigurni da se izdvajaju iz gomile tako što nikad neće mirovati i dopustiti da im se stvari jednostavno događaju same od sebe – izvrsnost je putovanje, a ne odredište. Pobrinite se da uz vaš kvalitetan rad i ostale stvari kao što su dobra korisnička usluga, pozitivna komunikacija, čistoća i higijena, odlična organizacija vremena itd., kao i svi dodatni sadržaji koji čine vaš salon jedinstvenim, uvijek budu na razini. 

Svidio vam se članak? Podijelite ga s prijateljima!

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK