Fotografije: Unsplash


Želite promjenu? Pronađite prave riječi. Važno je svjesno poboljšavati vještinu komunikacije kako bi razumijevanje s kolegama, šefom i klijentima bilo što bolje. SVIM tim predstavlja 3 najčešća konflikta i načine za njihovo uspješno rješavanje. 

Česti prigovori vlasnika na izgled ili ponašanje zaposlenika

RJEŠENJE: 
obavezno porazgovarati na asertivan način (izreći ono što nas tišti, a da pritom ne vrijeđamo drugu osobu) i zamoliti za konkretna pravila: kako treba izgledati i kako se ponašati u salonu. Većina zaposlenika želi mirnog i zadovoljnog vlasnika salona uz sebe. Ako dobije konkretna pravila ponašanja koja čine standard salona tada će ih i poštivati.

Važno je da vlasnici pojasne svako pravilo posebno i budu sigurni da su zaposlenici sve razumijeli jer kada razumijemo lakše nam je prihvatiti i ono s čim se ne slažemo.


Edukacija vikendom ili nakon radnog vremena

RJEŠENJE: 
standard salona traži da se zaposlenici redovno educiraju.

Zatražite (kao zaposlenik) pravila koliko je to često i napravite kompromis da jedan dio edukacija bude vikendom, a dio u toku radnog dana. Poruka vlasnicima je da edukacija predstavlja dio posla, te nema razloga smatrati je “dodatnom nastavom”. Najbolje rješenje jest da se nađete na pola puta.


“Ne razumijem svoja primanja, često se mijenjaju ili smatram da imam uvijek istu plaću a promet raste.”

RJEŠENJE: 
Napravite sastanak 1 na 1 vlasnika/zaposlenika.

Otvoreno porazgovarajte o prometu kojeg zaposlenik radi, objasnite mu od čega se promet sastoji (porez) i što se sve od tog prometa plaća. Pojasnite koji dio odlazi zaposleniku. Početak svega je napraviti plan prometa kojeg zatim treba postići. Na taj način zaposlenici znaju što je minimum, koje usluge trebaju napraviti i koliko klijenata imati, a isto tako i koliko je prometa potrebno kako bi došlo do povećanja plaće te kojim se uslugama to može dostići. Razgovor o prometu i primanjima važna je tema koja se često preskače radi nesigurnosti i neugodnosti, a onda zapravo rezultira ljutnjom i nepovjerenjem. Time se narušava zadovoljstvo i zaposlenika i vlasnika.

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK