Fotografije: Unsplash


Zaposlenici su svojevrstan temelj poslovanja svakog frizerskog salona. To su osobe od velikog povjerenja koje s vlasnikom dijele misiju uljepšavanja klijenata salona, osiguravanja visoke kvalitete usluga i promoviranja filozofije salona. Svaki zaposlenik važna je karika – članovi tima imaju svoje mjesto po važnosti i svaki od njih ima “ono nešto” čime baš svaki pojedinac daje svoj doprinos. No kako bi se to „nešto“ izrazilo u svom najboljem sjaju, smatramo kako je puno pažnje potrebno posvetiti zadovoljstvu zaposlenika. Naime upravo je to zadovoljstvo garancija kvalitetnog rada, a u salonu se time stvara dobra energija kako za zaposlenike, tako i za klijente.

Poseban sadržaj SVIM edukacije kroz Bizfriz školu za zaposlenike, predstavljaju brojne vježbe i primjeri kojima možemo osigurati stabilno poslovanje salona. Zaposlenike usmjeravamo na poslovne vrijednosti, etičnost, odgovornost, napredovanje, sigurnost, a naravno potičemo i njihovu kreativnost.


Radno mjesto zaposlenika pozornica je na kojoj svaki dan ima priliku pokazati ono najbolje od sebe.

U stručnom dijelu frizerstva većina zaposlenika redovno se educira kroz brandove i stilističke akademije. No, svaka zaposlena osoba treba izgraditi i drugi dio sebe, a to je osobnost i opća kultura. 

To može učiniti jedino tako da upozna sebe kroz svoje prednosti, a kroz praksu saznaje kako to najbolje iskoristiti. Treba spoznati i svoje slabosti te naučiti kako ih pretvoriti u prednosti. Saznati koji je put učenja i napredovanja na prvom mjestu sebe kao osobe, a onda i kao zaposlenika. Naime zaposlenike često koče brojna uvjerenja da se nešto ne može ili da je nešto preskupo, da to ljudi neće htjeti i upravo zato radimo na rušenju tih uvjerenja. Osoba time postaje puno otvorenija i spremna za komunikaciju s klijentima. Prepreka je i strah od razgovora s klijentima jer nemaju tehniku prodaje, način kojim bi ponudili uslugu i/ili  proizvod, a da nisu napadni, dosadni. Nesigurnost u znanje o proizvodima, nedostatak riječi kojima bi nešto objasnili rezultira šutnjom o svemu. Svjesni toga, zaposlenici ruše svoje samopouzdanje.

Želite promjenu? Pronađite prave riječi.

Važno je svjesno poboljšavati vještinu komunikacije kako bi razumijevanje s kolegama, šefom i klijentima bilo što bolje. Često nedostaje pravih rečenica, nedostaje vokabulara. Klijenti cijene frizere koji znaju razgovarati, koji rade na sebi i stoga je važno proširiti, odnosno promijeniti neke rečenice koje se koriste više godina, unaprijediti ophođenje s okruženjem te će kroz to i sama stručnost doći do izražaja. Treningom primjene pravih rečenica već kod javljanja na telefon, prijema, konzultacija, dodavanjem tek pokoje ljubazne riječi ili pak izbacivanjem riječi koje ne znače puno, a često se koriste u nedostatku pravih, činimo da se zaposlenik osjeća sigurno i vlada situacijom. Događa se da počinje raditi na višem nivou, usuđuje se predložiti i objasniti svoju ideju, a to podiže vrijednost salona. To je kvaliteta ophođenja. Najveća vrijednost za zaposlenika i klijenta je uzajamno poštovanje.

Kroz vježbu i trening zaposlenici osvještavaju koliko im je važan posao koji rade i kako svaki dan radnom mjestu i ljudima u okruženju pristupati s poštovanjem. Skrećemo pozornost na motivaciju i samomotivaciju, a prvi korak je otkriti što zaposlenike pokreće, jer nemaju svi isti cilj, želje, potrebe.

Definirajte svoj status u salonu.

Na zadovoljstvo zaposlenika uvelike utječe definirani status kojeg ima u salonu, nivo stručnosti i način napredovanja. Važno je da sami procijene koliko zaista znaju, u svakom segmentu svoje struke, ali i da dobiju ocjenu, mišljenje vlasnika te ga potom usporede sa svojim stavom. Tada znaju “gdje im je mjesto” i što još trebaju učiniti kako bi zadovoljili standard salona te napredovali, a što će se onda odraziti i na njihova primanja. Ukoliko zaposlenik radi i živi u zabludi da zna više od onog što zadovoljava standard salona u kojem je, to može biti smetnja za brojne korake napredovanja (npr. ne smatra da treba edukaciju jer već sve zna). Ili, ako pak nije svjestan svog visokog znanja, ostaje samozatajna osoba koja nema stav te stoga u radu s klijentom ne može pokazati što i koliko može.

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK