SVIM

KONTAKTI

Tel: +385 99 8063 119 (Ivana Mišić Lokar)
Tel: +385 91 3009 997 (Sanja Varlaj)
Email: ivana.misic.lokar@gmail.com
Email: svarlaj@gmail.com
Web: www.uspjesansalon.com



LOKACIJA

SVIM
Pavla Hatza 26
10000 Zagreb
Hrvatska

Otvori Google kartu

 

KALENDAR EDUKACIJA

Pregledajte u kalendaru događanja SVIM edukacije koje su pred nama.

O AKADEMIJI

Lijepo je biti vlasnik uspješnog biznisa, ali nikako i rob svog salona!
SVIM tim je jedini tim profesionalaca ove vrste u Hrvatskoj koji nisu vezani uz brandove. Nakon više od 20 godina suradnje s vlasnicima i zaposlenicima beauty salona, rodila se ideja o tome kako dati važnost našoj struci u Hrvatskoj i regiji. Cilj projekta BIZFRIZ je podići nivo struke u beauty industriji te razvijati svijest samih vlasnika salona o tome koliko je poslovna edukcija važna za uspješno poslovanje.

FOTOGRAFIJE S EDUKACIJA

EDUKACIJE

KOJE JE BOJE TVOJA OSOBNOST
Izvrstan alat za prepoznavanje razlika u ljudima/klijentima/zaposlenicima koji će olakšati komunikaciju i savjetovanje te razumijevanje među ljudima. Otvorit će vam se oči da zaista vidite tko ste vi, tko su drugi i kako sa svakim surađivati na najbolji mogući način! Uključena je izrada testa osobnosti za svakog prolaznika.

Metoda: Predavanje uz vježbe
Ciljevi edukacije: Objasniti i oblikovati profil svakoga polaznika po zanimljivom sistemu BOJA. Polaznici će dobiti učinkovite i konkretne primjere i ideje o tome kakva treba biti komunikacija primjerena različitim tipovima osobnosti, da bi time i usluga koju salon pruža postala puno bolja.
Ciljna skupina: Vlasnici i zaposlenici salona
Trajanje: 3 sata
Lokacija: SVIM ili salon
Broj sudionika: do 20 ili individualno za salon sa minimalno 4 zaposlenika
Cijena: 490 Kn po osobi
Edukatori: Ivana Mišić Lokar i Sanja Varlaj
Termini: 23.5.2019. (Šibenik)
Prijavite se
SVIM
 
SLAGALICA OSOBNOSTI
Na primjerima stvarnih situacija iz salona dajemo konkretna rješenja za najbolju moguću komunikaciju između zaposlenika i šefa te s klijentima salona. Kroz vježbe odgovaramo na pitanja: Kako skrenuti pažnju zaposleniku na određenu situaciju važnu vlasniku? Na koji način razgovarati sa šefom? Što kad se ne razumijemo? Na koji način ponuditi dodatnu uslugu klijentu?

Metoda: Vježbe s primjerima, rad u paru, uz vođenje i savjete edukatora što ispraviti
Ciljevi edukacije: Upoznati konkretne rečenice i upute te osvijestiti svoj stav (neverbalna komunikacija) u svakodnevnom radu u salonu i komunikaciji s klijentima, kolegama u salonu i šefom. Uzvježbati kako reći NE, kako asertivno komunicirati s “teškim” klijentima i drugo.
Ciljna skupina: Vlasnici i zaposlenici salona
Trajanje: 3 sata
Lokacija: SVIM ili salon
Broj sudionika: do 10 ili individualno za salon sa minimalno 4 zaposlenika
Cijena: 490 kn po osobi
Edukatori: Ivana Mišić Lokar i Sanja Varlaj
Termini: Po dogovoru
SVIM
 
BONTON ZA SALONE
Imidž i “slika” salona svakako se stvara i uljudnim i lijepim poslovnim ponašanjem s klijentima, kolegama, šefom i poslovnim partnerima.

Metoda: Predavanje uz praktične primjere
Ciljevi edukacije: Stvoriti poželjnu sliku u smislu imidža salona prema želji vlasnika i standardu salona. Osvijestiti i prakticirati poželjna ponašnja te usvojiti nove uvide o modernom bontonu u poslovnom i privatnom kontekstu.
Ciljna skupina: Vlasnici i zaposlenici salona
Trajanje: 3 sata
Lokacija: SVIM ili salon
Broj sudionika: do 20 ili individualno za salon sa minimalno 4 zaposlenika
Cijena: 490 kn po osobi
Edukatori: Ivana Mišić Lokar i Sanja Varlaj
Termini: Po dogovoru
SVIM
 
USLUGA JE KRALJICA 21. STOLJEĆA
Posao frizera je pružanje USLUGE klijentima. Da! Ali, što je ustvari USLUGA i kakvu USLUGU klijenti žele? Hoće li klijentica zaista primijetiti najsavršenije ošišane šiške ili će joj biti važnije da je saslušate, posvetite joj svoje vrijeme i date savjet o njezi kose?

Metoda: Predavanje uz praktične primjere
Ciljevi edukacije: Osvijestiti važnost pružanja usluge i bivanja dijelom uslužnog sektora. Što to zapravo znači? Prepoznati i znati primijeniti postupke kojima se usluga može podići na vrhunski nivo, a što klijentima smeta i zbog čega prestaju dolaziti u salon. Prihvatiti posao frizera kao “pružatelja usluga” i “uljepšavanja ljudi” i time postati ponosna na svoje zanimanje.
Ciljna skupina: Vlasnici i zaposlenici salona
Trajanje: 3 sata
Lokacija: SVIM ili salon
Broj sudionika: do 20 ili individualno za salon sa minimalno 4 zaposlenika
Cijena: 490 kn po osobi
Edukatori: Ivana Mišić Lokar i Sanja Varlaj
Termini: Po dogovoru
SVIM
 
KAKO PRODATI SEBE, SVOJ PROIZVOD I USLUGU
Na ovoj ćete edukaciji saznati kako učinkovito savjetovati klijente i povećati njihovo zadovoljstvo i svoj promet. Posebnom tehnikom koja je dokazano učinkovita vježbat ćete kako nuditi usluge i savjetovati klijente na učinkovit način, a da pritom i vi osjećate zadovoljstvo bez osjećaja “uvaljivanja”.

Metoda: Predavanje uz praktične primjere
Ciljevi edukacije: Naučit ćete POSEBAN SVIM alat nazvan PPU tehnika za lakše i učinkovitije predstavljanje proizvoda i usluga. Osvijestit ćete zašto uz posao frizera trebate znati “prodati” sebe! Imat ćete bolji uvid u svoj posao te razumjeti proces kupnje koji se odvija u glavi svakog kupca, čime ćete steći vještine superprodavača! Na taj način moći ćete učinkovito savjetovati klijente i povećati njihovo zadovljstvo i svoj promet.
Ciljna skupina: Vlasnici i zaposlenici salona
Trajanje: 3 sata
Lokacija: SVIM ili salon
Broj sudionika: do 15 ili individualno za salon sa minimalno 4 zaposlenika
Cijena: 490 kn po osobi
Edukatori: Ivana Mišić Lokar i Sanja Varlaj
Termini: 12. svibnja 2019 (Sarajevo)
SVIM
 
KAKO MOTIVIRATI I ZADRŽATI DOBROG ZAPOSLENIKA
Postoje pravila, tehnike i vještine koje se trebaju primjenjivati u odnosu prema zaposlenicima u salonu i zajedničkom radu s njima. Time se u većini slučajeva osigurava njihov dulji ostanak u salonu, kvalitetan rad i obostrano zadovoljstvo.

Metoda: Predavanje uz praktične primjere i alate za motivaciju
Ciljevi edukacije: Omogućiti polaznicima instant-primjenu Bizfriz Pravila o vođenju ljudi. Pokazati i konkretno objasniti polaznicima praktične primjere i predložiti alate kojima se može povećati motivacija zaposlenika. Cilj je i osvijestiti vlasnike da nije sve u novcu i da vrlo često griješe kada misle da je povećanje plaće glavni alat za motivaciju.
Ciljna skupina: Vlasnici i zaposlenici salona
Trajanje: 3 sata
Lokacija: SVIM ili salon
Broj sudionika: do 15 ili individualno za salon sa minimalno 4 zaposlenika
Cijena: 490 kn po osobi
Edukatori: Ivana Mišić Lokar i Sanja Varlaj
Termini: Po dogovoru
SVIM
 
FINANCIJE ZA SALONE
Riječ je o specijaliziranoj radionici posvećenoj financijama za frizerske salone. Obrađujemo tri važne teme. To su TROŠKOVI salona, što sve uzeti u obzir kod izrade CJENIKA i što sve utječe na PLAĆE zaposlenika.

Metoda: Predavanje uz praktične primjere i upute za vođenje tablica
Ciljevi edukacije: Dobit ćete puno novih informacija te “tips & tricks” koji će vam otkriti da FINANCIJE ne moraju biti teške ili komplicirane. Objašnjavamo i svakom polazniku dajemo gotove tablice za praćenje troškova te konkretnu uputu kako izražunati iznos plaće u odnosu na promet i troškove. Nudimo mnoštvo konkretnih ideja kako obrazložiti cjenik nakon što ga napravite te zašto je važno da se ne “prepisuje” od bivše šefice ili konkurencije.
Ciljna skupina: Vlasnici i voditelji salona
Trajanje: 4 sata
Lokacija: SVIM ili salon
Broj sudionika: do 15
Cijena: 590 kn po osobi
Edukatori: Ivana Mišić Lokar i Sanja Varlaj
Termini: 11.3.2019.
Prijavite se
SVIM
 
PROFITABILAN CJENIK USLUGA
Na ovoj radionici saznat ćete sve što je važno znati kako biste napravili svoj konkretan i originalan CJENIK salona KOJI VAM DONOSI PROFIT.

Metoda: Predavanje uz praktične primjere
Ciljevi edukacije: Dobiti informaciju i osvijestiti što sve određuje kakav će biti cjenik, zašto je vizija vlasnika važna, zašto ne treba prepisati cjenik od bivše šefice ili susjednog salona. Cilj je naučiti kako napraviti strukturu prometa salona da biste znali koje usluge donose profit, a koje su samo teret. Isto je stvar s klijentima! Upoznat ćete osobine različitih klijenata kako biste određene termine nudili baš tim klijentima. Otkrit ćete alate kojima možete oglašavati svoje cijene putem usluge salona.
Ciljna skupina: Vlasnici i menađeri salona
Trajanje: 3 sata
Lokacija: SVIM ili salon
Broj sudionika: do 15
Cijena: 490 kn po osobi
Edukatori: Ivana Mišić Lokar i Sanja Varlaj
Termini: Po dogovoru
SVIM
 
KAKO ZARADITI NOVAC OD KUPLJENE ROBE?
Ova je radionica miks marketinga, vještina pregovaranja s dobavljačem robe i financija. Važna je kako biste kvalitetno odlučili koju ćete robu kupovati i kada.

Metoda: Predavanje uz praktične primjere i vježbe
Ciljevi edukacije: Dobiti jasnu uputu i informaciju što sve prethodi kupnji robe bilo da se radi o novitetima ili o mjesečnoj nabavi. Saznati odgovore na pitanja kao što su: Kako planirati novosti i aktivnosti u salonu? Zašto trebamo marketinški plan za to? Kako povezati robu koju ste kupili s aktivnostima i ponudom u salonu? Kako uz pomoć nabavljene robe ostvariti profit za salon, a ne “skupljače prašine”?
Primjer za vas s proizvodima koje kupujete (napravit ćemo nekoliko primjera na samoj radionici i odgovoriti na vaša konkretna pitanja).
Ciljna skupina: Vlasnici i voditelji salona
Trajanje: 3 sata
Lokacija: SVIM ili salon
Broj sudionika: do 15
Cijena: 490 kn po osobi
Edukatori: Ivana Mišić Lokar i Sanja Varlaj
Termini: 11.3.2019.
Prijavite se
SVIM
 
UČINKOVITI SASTANCI SA ZAPOSLENICIMA
Tema važna za sve vlasnike salona koji imaju barem jednog zaposlenika. Čim je tako, vaša je dužnost organizirati sastanke. Korist od učinkovitih sastanka je višestruka: za bolju motivaciju zaposlenika, bolje poslovanje i međusobno razumijevanje i uvažavanje.

Metoda: Predavanje uz praktične primjere i vježbe
Ciljevi edukacije: Vodimo vas kroz sve faze pripreme i vođenja sastanka. Dobit ćete konkretne ideje i primjere kako sastanak učiniti zanimljivim, pridobiti ljude na sudjelovanje, a s ciljem da budu i zabavni i učinkoviti. Dobit ćete konkretne upute što se radi nakon sastanka i što je “folow-up”. Dat ćemo svoje mišljenje o tome koliko često i kada organizirati sastanke.
Ciljna skupina: Vlasnici i voditelji salona
Trajanje: 3 sata
Lokacija: SVIM ili salon
Broj sudionika: do 15
Cijena: 490 kn po osobi
Edukatori: Ivana Mišić Lokar i Sanja Varlaj
Termini: 4.3.2019.
Prijavite se
SVIM
 
MARKETING NIJE BAUK
Tema važna za sve vlasnike salona. Marketing, tj. promotivne aktivnosti zahtijevaju određeni ulog novca i vremena i jako je važno znati odrediti u koje ga medije uložiti te koji su vam alati na raspolaganju u 21. stoljeću. Razumjet ćete da nije isto privlačiti klijente u frizerski salon, promovirati proizvodnju cipela ili zubarsku ordinaciju.

Metoda: Predavanje uz praktične primjere i vježbe
Ciljevi edukacije: Odgovoriti na konkretna pitanja kao što su: Što je marketing za salone? Koja se vrsta marketinga preporučuje u kojem dijelu razvoja salona? Kako vlasnica salona i zaposlenici mogu biti glasnogovornici salona? Koliko je važan imidž? Kako ga stvoriti ili što će ga brzo narušiti? Kojim se klijentima obraća moj salon?
Ciljna skupina: Vlasnici i voditelji salona
Trajanje: 3 sata
Lokacija: SVIM ili salon
Broj sudionika: do 15
Cijena: 490 kn po osobi
Edukatori: Ivana Mišić Lokar i Sanja Varlaj
Termini: Po dogovoru.
SVIM
 
PRIORITETI KOD OTVARANJA ILI REORGANIZACIJE SALONA
Često se misli da je izbor boje zidova i namještaj najvažnija tema o kojoj treba brinuti prilikom otvaranja ili reorganizacije rada salona. Mi u SVIM-u mislimo da postoji puno drugih značajki koje će salonu osigurati klijente i stabilan posao, prepoznatljivost i zdrav razvoj. Na taj način možete novac uložiti u ono što će biti zaista korisno za poslovanje. Često se ide u renovaciju salona kada poslovanje nije najbolje, a to je velika pogreška koju rade vlasnici. Saznajte u što zaista treba uložiti svoje vrijeme i novac.

Metoda: Predavanje uz praktične primjere i vježbe
Ciljevi edukacije: Dati jasne, precizne i točne korake u smislu prioriteta koje treba napraviti kako biste izbjegli pogreške prilikom otvaranja salona ili reorganizacije postojećeg. Često je budžet ograničen pa je važno znati kojim redom i što su prioriteti kako bi salon što prije posao profitabilan. Ako salon već radi a niste zadovoljni, dobit ćete prijedloge u što uložiti i kojim redom.
Ciljna skupina: Sadašnji i/ili budući vlasnici salona
Trajanje: 3 sata
Lokacija: SVIM ili salon
Broj sudionika: do 15
Cijena: 490 kn po osobi
Edukatori: Ivana Mišić Lokar i Sanja Varlaj
Termini: Po dogovoru.
SVIM
 
KAKO BITI MENADŽER SALONA
Uz vrhunsko strukovno znanje, vlasnica salona apsolutno treba imati i manadžerska znanja. Ono uključuje mnoge vještine koje se ne uče u školi. Nedostatak tih vještina otežava rad s klijentima, zaposlenicima i može ugroziti poslovanje salona.

Metoda: Predavanje uz praktične primjere i vježbe
Ciljevi edukacije: Odgovoriti na pitanja kao što su: Na koji način mijenjati navike zaposlenika, kako napraviti neke promjene i zaokrete koji su neophodni? Što činiti kad nema rezultata?
Dati upute i korake koji određuju što treba činiti, pripremiti i kako dalje organizirati svaki dan u salonu. Predstavljamo vam alate koje možete primijeniti kad god vam zatreba i osjećati se odlično na poziciji vlasnika i voditelja salona.
Ciljna skupina: Vlasnici i voditelji salona
Trajanje: 3 sata
Lokacija: SVIM ili salon
Broj sudionika: do 15
Cijena: 490 kn po osobi
Edukatori: Ivana Mišić Lokar i Sanja Varlaj
Termini: 4.3.2019.
Prijavite se
SVIM
 
KAKO BITI DOBAR ZAPOSLENIK SALONA
Ovu temu tražili ste svi – i vlasnici i zaposlenici salona – jer često se te dvije strane ne razumiju. Vlasnici prolaze edukacije, ali na njih ne šalju zaposlenike i onda se uopće ne razumiju kad su zahtjevi i očekivanja u pitanju. Smatramo da je važno poslati zaposlenike na edukaciju gdje će od nezavisnog izvora saznati kako situacije u salonu vidi vlasnik salona. Tako mogu shvatiti zašto se i od njih traže neke stvari te da osvijeste kako vođenje salona znači puno odricanja i rada!

Metoda: Predavanje uz praktične primjere
Ciljevi edukacije: Evo samo nekih: Što znači biti profesionalac? Zašto je to važno osvijestiti? Kako postaviti svoje ciljeve u poslu? Kako biti kreativan i što je za to potrebno? Što znači poštivati autoritet i pravila postavljena od šefa? Kako se izboriti za svoja prava i reći svoje mišljenje? Kako znati razlikovati “zaradu” od “prometa” salona? Kako biti timski igrač i znati što me motivira? Kako biti bolji u komunikaciji s kolegama, šefom i klijentima te biti “dobar prodavač”? I još puno toga.
Ciljna skupina: SAMO zaposlenici salona (ne sudjeluje vlasnik salona)
Trajanje: 3 sata
Lokacija: SVIM ili salon
Broj sudionika: do 15 ili individualno za salon sa minimalno 4 zaposlenika
Cijena: 490 kn po osobi
Edukatori: Ivana Mišić Lokar i Sanja Varlaj
Termini: Po dogovoru.
SVIM
 
SISTEMATSKI PREGLED SALONA BY SVIM
Ovo je prvi korak kod početka individualnog rada sa salonom. Potrebno je sagledati širu sliku poslovanja salona sa svim prednostima i slabostima, te odrediti moguće prilike koje pruža tržište kako bi poslovanje bilo još bolje. Kvalitativna analiza koja se treba raditi svakih godinu-dvije kako bi uvijek bili u korak s novim trendovima i svjesni promjena u poslovanju.

Metoda: Individualni rad sa salonom uz razgovor i ciljana pitanja
Ciljevi edukacije: Dati jasne uvide vlasniku o “stanju” salona, te jasne smjernice kojim putem ići dalje i koje korake poduzeti za rješavanje njegove “slabe strane” koja je otkrivena. Dati jasne upute kako iskoristiti prednosti salona u komunikaciji s klijentima i s ciljem povećanja prometa i profita salona.
Ciljna skupina: Vlasnici salona (mogu sudjelovati i zaposlenici)
Trajanje: 3 sata
Lokacija: SVIM ili salon
Broj sudionika: Individualno za salon
Cijena: 1.590,00 kn
Edukatori: Ivana Mišić Lokar i Sanja Varlaj
Termini: Po dogovoru.
SVIM
 
BIZFRIZ LIDER AKADEMIJA – B.L.A.
Da biste uspješno vodili svoj salon i bili zadovoljni cjelokupnim životom, važno je da se oboružate brojnim informacijama, znanjima i vještinama. Važno je da potaknete upravo sposobnosti koje su vam potrebne i da osvijestite koji su koraci neophodni za poslovno napredovanje i uspjeh. Ti važni koraci ka uspjehu počinju vašim osobnim razvojem.
Mnogi od vas su vrsni “majstori svog zanata”, ali nedostaju druge kompetencije. To su vještine i sposobnosti koje su potrebne u raznim fazama razvoja vašeg posla. Da biste pratili razvoj svog posla, neophodno je da i vi rastete.

Metoda: 6 MODULA za 6 posebnih tema, predavanja, vježbe, zadaće i mentorstvo
Ciljevi edukacije: Bizfriz Lider Akademija je inovativan program za vlasnike i/ili voditelje beauty salona.
1. Za stjecanje novih vještina i znanja na profesionalnom i osobnom planu potrebnih za izvrsno upravljanje salonom.
2. Za otkrivanje sposobnosti, interesa, osobne motivacije i stvarnih potreba svakog vlasnika i/ili voditelja beauty salona.
Ciljna skupina: Vlasnici salona
Trajanje: 3 sata
Lokacija: SVIM
Broj sudionika: Maksimalno 6
Cijena: 2.600,00 kn / modul (ukupno 6 modula)
Edukatori: Ivana Mišić Lokar i Sanja Varlaj
Termini: upisi svake generacije zasebno; u tijeku su upisi 4. generacije, početak 5. svibnja
Prijavite se
SVIM
 
BIZFRIZ LIDER AKADEMIJA – B.L.A. LIDER II
Kretati se naprijed jedina je opcija uspjeha u poslu i životu! Pomno odabrani sadržaj za nastavak B.L.A. liderske edukacije, a na osnovu SVIM dojmova prikupljenih tijekom rada i suradnje s polaznicima Akademije. Posebna “PUO” formula koju ćemo koristiti za najučinkovitiju primjenu sadržaja, vrhunski je izbor u ovom trenutku!

Metoda: 3 MODULA za 3 posebne teme, predavanja, vježbe, zadaće i mentorstvo
Ciljevi edukacije: Prepoznati potencijale (i slabosti) svakog od nas – što je ključ uspjeha. Upoznati alate kojima možete stvoriti ravnotežu između posla i privatnog života. Objasniti kako ćete sve naučeno brzo i učinkovito moći provesti u djelo!
Ciljna skupina: Vlasnici salona
Trajanje: 3 mjeseca, 1x dan svaki mjesec (36 sati)
Lokacija: SVIM
Broj sudionika: Maksimalno 6
Cijena: 1.870,00 kn / modul (ukupno 3 modula)
Edukatori: Ivana Mišić Lokar i Sanja Varlaj
Termini: upisi svake generacije zasebno.
SVIM
 
TOP ZAPOSLENIK – ŠKOLA ZA ZAPOSLENIKE
EDUKACIJA je proces koji traje cijeli radni vijek. Ono što želite da vaši zaposlenici znaju, a nemaju gdje naučiti. Nakon završenog programa mi vam predajemo izvještaj o vašim zaposlenicima s našim mišljenjem o tome kako s njima konstruktivno raditi, što od njih možete očekivati i kako ih unaprijediti da budu korisniji i zadovoljniji.

Metoda: 3 MODULA za 3 posebne teme, predavanja, vježbe, zadaće, izvještaj
Ciljevi edukacije: Odgovoriti na pitanja: Čime zaposlenik može pridonijeti još boljem radu salona? Što ga motivira za posao? Kako postati profesionalac u svom poslu? Kako jasno i učinkovito komunicirati sa šefom, klijentima i kolegama?
Ciljna skupina: Zaposlenici salona (šalje ih salon ili plaćaju sami)
Trajanje: 3 mjeseca, 1x dan svaki mjesec (36 sati)
Lokacija: SVIM
Broj sudionika: Maksimalno 6
Cijena: 980,00 kn / modul + lagani ručak, kave, osvježenje i zakuska uključeni u cijenu. Za dva i više djelatnika iz istog salona odobravamo popust 34% popusta. Za 5 i više djelatnika iz istog salona odobravamo 50% popusta.
Edukatori: Ivana Mišić Lokar i Sanja Varlaj
Termini: 2.4.2019. – 1. modul, upisi u tijeku!
Prijavite se
SVIM
 

KALENDAR EDUKACIJA

Pregledajte u kalendaru događanja Schwarzkopf Professional edukacije koje su pred nama.

EDUKATORI

Sanja Varlaj (SVIM edukator)
Ivana Mišić Lokar (SVIM edukator)


SVIM

 

SVIM u razgovoru sa Hairstyle Newsom

Pratite SVIM NA DRUŠTVENIM MREŽAMA